Šviesos formos (Fizika | Mokslas)

(9) 2017-01-12 53
Ši maža – vos 20 µm pločio ir 100 nm storio – apskrita membrana buvo atšaldyta žemiau „kvantinės ribos“, t. y. labiau, nei manyta, kad įmanoma.
(0) 2016-11-23 17
Vienos universiteto tyrėjų grupė, eksperimentuodama su „susukta“ šviesa, vienu kartu pagerino du rekordus. Gauti rezultatai, publikuoti Proceedings of the National Academy of Sciences (pirmasis darbas skirtas duomenų perdavimo nuotoliui, antrasis – fotoninio spindulio susukimo laipsniui), įdomūs toli gražu ne vien akademinei visuomenei: jie parodo didžiulę tokios šviesos informacinę talpą ir praktinio naudojimo komunikacijose duomenų perdavimui atviroje vietovėje potencialą.
(0) 2016-08-09 27
Naujame mokslininkų tyrime teigiama, kad įmanoma sukurti naują šviesos formą šviesą pririšus prie vieno elektrono. Tokios formos šviesa gebėtų įgauti jų abiejų savybes, rašo phys.org.
(5) 2016-05-19 42
Fizikai ką tik atrado naują šviesos formą, kuri nepaklūsta egzistuojantiems judesio kiekio momento dėsniams ir gali supurtyti mūsų supratimą apie elektromagnetinį spinduliavimą. Šis atradimas taip pat gali pasitarnauti greitesniam ir saugesniam optiniam ryšiui.

Portalo rubrikos