Elektromagnetizmas (Fizika | Mokslas)

(0) 2017-12-30 36
<em>Apie vakuumo struktūrą, itin aukštos pikinės galios lazerius ir gama spinduliavimo panaudojimą</em>
(0) 2017-12-17 35
<em>Floridos valstijos universitete įkurta Nacionalinė Stipraus magnetinio lauko laboratorija pasiekė naują rekordą, išbandydama 32 teslų magnetą — 33 procentais stipresnį už galingiausi
(0) 2017-08-25 46
Floridos Valstijos Universitetas sukūrė galingiausią magnetą pasaulyje. Šis įspūdingas įrenginys yra labai naudingas mokslui, bet kartu ir labai pavojingas. Kokia jo galia? Kaip ją galima palyginti su visiems pažįstamais magnetais? Ir kam šis magnetas reikalingas?
(0) 2017-06-29 22
<em>Rengiamas naujoviškas būdas pašalinti sugedusius nebeveikiančius palydovus iš orbitos, kad jie nekeltų grėsmės kitiems: magnetinis traukiantis spindulys.</em>
(1) 2017-06-01 3
<em>Tarptautinė mokslininkų grupė išsiaiškino, kad apšvitinus organines molekules intensyviais rentgeno spinduliais, randasi mikroskopiniai juodųjų bedugnių analogai. Šis atradimas padės ti
(1) 2017-04-25 12
<em>Nors iš pirmo žvilgsnio elektros spragsėjimas ir neregima magnetinė trauka atrodo kaip skirtingi dalykai, jau maždaug 150 metų mokslininkai sutaria, kad abu šie dalykai iš esmės yra to pa
(0) 2017-04-06 17
Vilniaus universiteto (VU) fizikai teoretikai atrado, kad šaltųjų atomų dujų debesėlyje dalelės gali judėti it veikiamos į visas puses iškart nukreipto magnetinio lauko. Tikimasi, kad ateityje šis atradimas prisidės prie naujų sukinių valdymo metodų kūrimo. Efektyvus sukinių perdavimas, valdymas ir nustatymas leistų kurti naujo tipo prietaisus, kurie galėtų būti efektyvesni ir greitesni už dabartinę elektroniką.
(0) 2017-03-20 14
Nuo juodųjų skylių, ryjančių medžiagą, pučia vėjai. Nesvarbu, ar tai būtų keliolika kartų už Saulę masyvesnė juodoji skylė dvinarėje sistemoje, ar milijonų Saulės masių galaktikos branduolys – jei tik aplink juodąją skylę yra akrecinis diskas, greičiausiai rasime ir vėją.
(0) 2017-01-15 50
<em>Mū­sų pla­ne­tos ap­sau­gi­nis jė­gos lau­kas at­ro­do mi­li­jar­du me­tų se­nes­nis už jį ku­rian­tį me­cha­niz­mą. Tad, kas iš tie­sų įmag­ne­ti­no Že­mę?<
(6) 2017-01-01 -5
LG pristatė originalią garso sistemą PJ9, kuri bus eksponuojama artėjančioje parodoje „CES 2017“, vyksianti Las Vegase 2017 metų pradžioje.