Mokslas ir gamta (Apie gamtą | Mokslas)

(0) 2019-04-25 1
Neseniai Naujojoje Gvinėjoje atrasta nauja žmonių giminė, kurios atstovai poravosi su šiuolaikiniais žmonėmis, rodo naujas tyrimas.
(0) 2019-04-22 4
Klausimas, kodėl gyvybiškai svarbus vanduo yra toks pigus, kai tuo tarpu praktikoje mažai naudingi deimantai yra tokie brangūs, kildavo filosofams, o ir šiaip įvairiems tyrinėtojams nuo pačių seniausių laikų.
(0) 2019-04-20 13
Mokslininkams pavyko atnaujinti ląstelių funkcijas prieš kelias valandas nugaišusių kiaulių smegenyse, pranešta trečiadienį. Pasak ekspertų, šis proveržis kelia klausimų dėl pačios sąvokos, kas daro gyvūnus – ar net žmones – gyvus.
(0) 2019-04-19 7
Apie išnykusių gyvūnų prikėlimą klonavimui naudojant senovinę DNR svajoja daugelis – nuo gamtosaugininkų iki Steveno Spielbergo. Bet kol kas šis kelias – bevaisis. Tačiau dėl vieno neįtikėtino atradimo Sibire jau esame arčiau šios senos mokslininkų svajonės, rašo „IFL Science“.
(0) 2019-04-18 14
JAV mokslininkams pavyko dalinai atgaivinti kiaulės smegenis. Pasak BBC, jau paskerstos kiaulės smegenys dalinai funkcionavo keturias valandas.
(1) 2019-04-14 19
Paleontologai rado gerai išsilaikiusių fosilijų, priklausiusių amfibiniu gyvenimo būdu pasižymėjusiam banginių protėviui, o šis atradimas suteikia naujų žinių apie žinduolių perėjimą gyventi iš sausumos į vandenyną.
(3) 2019-04-11 2
Neandertaliečiai buvo giminingų mūsų rūšiai - tai žino visi. Jie taip pat gyveno tuo pačiu metu kaip ir mamutai. Dabar Tel Avivo universiteto mokslininkai paskelbė keistą faktą - pasirodo, neandertaliečiai ir mamutai dalijosi keliais bendrais genais.
(0) 2019-04-11 19
Žmonijos šeimos medyje – nauja atšaka: Filipinuose aptikta nauja žmonių rūšis Homo luzonensis.
(0) 2019-04-07 37
Islandijoje atostogaujantys turistai tapo ne tik ypatingo gamtos reiškinio liudininkais, bet ir turėjo skubiai bėgti tolyn nuo vandens ir pasiieškoti saugesnės vietos.
(0) 2019-04-05 12
Tikriausiai jums yra tekę žiūrėti kokį nors filmą, kuriame vaizduotas įspūdingas ugnikalnio išsiveržimas. Aišku, visur pasklinda lava, kuri pavojinga artėja prie miesto, prarydama automobilius, kelio ženklus ir reklaminius stendus. Bet ar ji tikrai gali išlydyti metalą?
(1) 2019-04-05 10
Tarptautinė astronautų komanda atrado naują aklų bespalvių urvuose gyvenančių vėžiagyvių rūšį – ir tam jiems net neprireikė palikti Žemės.
(0) 2019-04-04 3
Vilniaus universitetas praneša, kad jame bus eksponuojama 15 mln. metų senumo Diplocynodon genties krokodilo fosilija.
(0) 2019-04-04 0
Izraelio urvų tyrinėtojai paskelbė, kad viena netoli Negyvosios jūros esanti druskų ola su įspūdingais stalaktitais yra ilgiausia pasaulyje, pranokstanti ankstesnę rekordininkę Irane.
(0) 2019-04-03 28
Tomsko valstybino universiteto mokslininkai pirmieji pasaulyje išskyrė bakteriją, gyvenančią dideliame gylyje be Saulės šviesos ir deguonies. Jos daugiau nei 10 metų ieškojo įvairių šalių
(0) 2019-04-03 8
Tarp Madagaskaro ir rytinės Afrikos pakrantės esančioje nedidelėje saloje mokslininkai aptiko tikrą galvosūkį uždavusius akmenis. Neįtikėtinu radinys laikomas dėl vienos svarbios priežasties – jo paprasčiausiai neturėtų čia būti.