Porakanopiai (Apie gamtą | Mokslas)

(2) 2017-01-30 15
Mokslininkai visais laikais kėlė įdomias hipotezes ir kūrė eksperimentus joms patikrinti. Taip buvo padaryta visa galybė mums iki šiol svarbių atradimų. Visgi, nemaža dalis eksperimentų buvo mažų mažiausiai keisti, o kai kurie ir tiesiog žiaurūs. Pateikiame penkis mažai girdėtus keistokus mokslininkų eksperimentus iš praeities.
(1) 2017-01-23 11
Be jokios abejonės, didžioji JAV žiniasklaidos dalis pastarosiomis dienomis yra užpildyta žiniomis apie naująjį prezidentą ir prieš jį nukreiptus protestus. Šiame kontekste galima pastebėti ir mažą, gana juokingą kitą naujieną – Viskonsino valstijoje iš sunkvežimio išbyrėjo „Skittles“ saldainiai. Regis, nieko įdomaus, tačiau šie brokuoti saldainiai buvo skirti vietinėms karvėms maitinti. Žmonės susirūpino – argi galima maitinti karves tokiu nesveiku maistu? Ar jų mėsa ir pienas dėl to netampa prastesni?
(0) 2016-12-09 13
Žirafos yra aukščiausi gyvūnai, gyvenantys mūsų planetoje. Visgi mokslininkai perspėja, kad šiems padarams iškilo didžiulė grėsmė. Kaip rašo „Independent“, žirafos yra „tyliai“ stumiamos išnykimo ribos link.
(1) 2016-11-25 22
Vienas didžiausių suvažiavimų Vėlyvųjų viduramžių Europoje buvo Konstanco bažnytinis susirinkimas, vykęs 1414–1418 m. Europos monarchams tai buvo gera proga per savo pasiuntinius pasireikšti europinės politikos lygiu. Aktyviai į šią diplomatinę komunikaciją įsitraukė ir Jogaila su Vytautu.
(2) 2016-11-17 1
Per metus Lietuvos keliuose žūsta apie 10 tūkst. ežių. Susidūrimas su šiais gyvūnais automobilių vairuotojams nėra itin pavojingas. Kur kas rimtesnių padarinių galima sulaukti, jeigu kelyje automobilis susidurs su didesniu gyvūnu – šernu, stirna ar briedžiu.
(0) 2016-09-14 35
Ilgą laiką manyta, kad egzistuoja tik viena žirafų rūšis. Tačiau naujas mokslininkų tyrimas rodo, kad jos yra keturios, rašo sciencealert.com.
(0) 2016-09-01 23
Pietinėje Norvegijos dalyje užfiksuotas gluminantis gamtos akibrokštas – per audrą žaibas mirtinai nutrenkė daugiau kaip 300 elnių.
(3) 2016-07-28 32
Ar pamenate bene garsiausią pasaulyje avį Dolly. Tai buvo pirma klonuota avis, kuri nugaišo nuo plaučių ligos, nesulauksi septintojo gimtadienio. Tačiau kitos jos klonuotos seserys gyvena puikiai.
(1) 2016-07-19 14
Nidoje poilsiavę žmonės liko maloniai nustebinti – jūroje maudėsi kartu su briedžiu. Įspūdžiais pasidalijusi šeima tikino, kad briedis tiesiog atšuoliavo į jūrą ir tapo tikra paplūdimio žvaigžde.
(3) 2016-07-08 12
Kai 2011-aisiais buvo uždarytas didžiausias Lietuvoje Vilniaus „Žalgirio“ stadionas, ten per penkerius metus suvešėjo aukšta žolė, krūmais apaugo pašaliai, kur ne kur išsistiebė ir vienas kitas medelis. Per tą laiką betoninės konstrukcijos tapo ramybės oaze miesto centre ir puikiu prieglobsčiu laukinei gamtai.
(0) 2016-06-07 9
JAV mokslininkai įšvirkštė žmogaus kamieninių ląstelių į kiaulių embrionus tam, kad sukurtų žmogaus ir kiaulių – chimerinius, embrionus. Tokiu būdu bus siekiama sumažinti pasaulinį transplantuojamų organų stygių, rašo BBC.
(4) 2016-05-26 25
Ar dar prisimenate vandenyno dugne vykusį eksperimentą, kurio metu buvo tikrinama, kaip vandenyje ỹra negyvi kūnai? Mokslininkai paviešino dar daugiau faktų.
(0) 2016-05-19 16
Mokslininkai pirmą kartą iššifravo žirafos genomą ir įvardijo artimiausią jos giminaitį – okapiją.
(0) 2016-04-12 21
Radioaktyvūs šernai nekontroliuojamai veisiasi šiaurinėje Japonijos dalyje, kur prieš penkerius metus įvyko branduolinė Fukušimos nelaimė. Gyvūnai griauna vietinį žemės ūkį ir minta toksišku, branduolinėmis atliekomis užkrėstu maistu, rašo independent.co.uk.
(0) 2016-03-30 13
Seniai išnykęs stambus gyvūnas, žinomas kaip „Sibiro vienaragis“ tikriausiai tebegyveno prieš 29 tūkst. metų – maždaug tuo pačiu metu, kaip ir priešistoriniai žmonės, paskelbė mokslininkai.