Kirmėlės (Apie gamtą | Mokslas)

(0) 2017-10-04 3
Itin keistas gamtos kūrinys nustebino žiūrovus. Rugpjūčio mėnesį Huang Meilan Taivane nufilmavo labai keistą, kaip jis teigia, vabzdį uolose. Jis judėjo, bet atrodė, kaip šakos susipynusios viena į kitą.
(0) 2017-09-12 23
Mirtinas parazitinis kirminas, tykiai gyvenantis viso pasaulio žmonių žarnynuose, anot kai kurių mokslininkų, yra labiausiai apleista iš visų apleistų ligų kategorijai priskiriamų tropinių ligų. Tiesa, sveikatos apsaugos ekspertai galų gale tikisi žmoniją su ja supažindinti ir tada išnaikinti, rašo „Ars Technica“.
(0) 2017-07-13 37
Vandenyno gelmėse slepiasi daugybė keistai ir baugiai atrodančių padarų. Vienas jų buvo rastas Arkties vandenyne, 520–670 metrų gylyje.
(0) 2017-06-15 50
Iš daugybės kosmose vykstančių eksperimentų tik vienas davė rezultatų, galinčių sudominti filmų kūrėjus. Pasirodo, kad plokščiosios kirmėlės kosmose patiria keistą ir iki šiol nepaaiškintą transformaciją: jei rimtai sužeidžiamos jos užsiaugina antrą galvą.
(1) 2017-02-19 17
Mokslininkai teigia atradę geną, kuris sukelia sotumo pojūtį bei užkerta kelią persivalgymui, rašoma britų naujienų portale independent.co.uk.
(0) 2017-02-04 601
Trijų Jungtinių Valstijų universitetų mokslininkai ir mokslininkės atrado, kokia yra seniai norėto išsiaiškinti baltymo mutanto sas-7 funkcija – tai pirmasis ląstelės dalijimęsi veikti pradedantis baltymas.