Bestuburiai (Apie gamtą | Mokslas)

(0) 2018-07-29 0
Apsilankymas paplūdimyje gali būti puikus būdas praleisti vasaros dieną. Tačiau beieškodami vietos savo rankšluosčiui pasitiesti turėtumėte neužmiršti, kad pakrantės smėliu dalijatės ne tik su kitais paplūdimio mėgėjais, bet ir su gyvais organizmais, kurie gali būti itin nemalonūs.
(2) 2018-07-23 7
Kai 35-erių metų moteris atvyko į vieną iš Prancūzijos ligoninių, ji pasakė gydytojams, kad kojose ji jaučia tarsi elektros sroves. Pastaruoju metu ji taip pat jautė silpnumą ir dažnai krito.
(0) 2018-06-19 53
Tvirčiausias pasaulio gyvūnas nėra koks dramblys ar raganosis. Tai - pusės milimetro dydžio lėtūnas, kuris čia jau gyvena daugiau nei pusę milijardo metų. Galite net neabejoti - kad ir koks galas mūsų laukia, lėtūnai mus pergyvens. Ir štai 5 priežastys, kodėl jiems tai garantuotai pavyks.
(0) 2018-05-30 31
Prancūzija garsėja savo išskirtine virtuve, vynais ir menais. Netrukus šios šalies vardą pradėsime gretinti ir su rankos ilgio plėšriais kūjagalviais kirminais, rašo earther.com.
(0) 2018-04-23 11
Mokslininkai tik pradeda suprasti lėtūnus (angl. tardigrade). Jie gali ištverti verdantį vandenį, kosmosą ir itin didelę radiaciją.
(5) 2017-11-28 17
Jeigu Žemę ištiktų kokia nors kataklizminė nelaimė ir išnyktų didžioji dalis gyvų sutvėrimų – taip pat žmonės – galima beveik neabejoti, kad lėtūnai išliktų. Bent jau kurį laiką. Mat šie meiliai atrodantys mikroskopiniai sutvėrimai sugeba išgyventi turbūt pačiomis atšiauriausiomis sąlygomis iš visų, rašo vox.com.
(0) 2017-10-04 3
Itin keistas gamtos kūrinys nustebino žiūrovus. Rugpjūčio mėnesį Huang Meilan Taivane nufilmavo labai keistą, kaip jis teigia, vabzdį uolose. Jis judėjo, bet atrodė, kaip šakos susipynusios viena į kitą.
(0) 2017-09-12 23
Mirtinas parazitinis kirminas, tykiai gyvenantis viso pasaulio žmonių žarnynuose, anot kai kurių mokslininkų, yra labiausiai apleista iš visų apleistų ligų kategorijai priskiriamų tropinių ligų. Tiesa, sveikatos apsaugos ekspertai galų gale tikisi žmoniją su ja supažindinti ir tada išnaikinti, rašo „Ars Technica“.
(0) 2017-08-11 21
Pirma egzoplaneta buvo atrasta 1988 m. Nuo tada aptikta daugiau nei 3 000 planetų už Saulės sistemos ribų. Manoma, kad apie 20 proc. į Saulę panašių žvaigždžių savo tinkamose gyventi zonose turi į Žemę panašių planetų. Dar nežinome, ar kurioje iš tų planetų yra gyvybės, apskritai nežinome, kaip atsiranda gyvybė. Ir net jei gyvybė atsirastų, ar ji išliktų?
(0) 2017-07-13 37
Vandenyno gelmėse slepiasi daugybė keistai ir baugiai atrodančių padarų. Vienas jų buvo rastas Arkties vandenyne, 520–670 metrų gylyje.
(0) 2017-06-15 50
Iš daugybės kosmose vykstančių eksperimentų tik vienas davė rezultatų, galinčių sudominti filmų kūrėjus. Pasirodo, kad plokščiosios kirmėlės kosmose patiria keistą ir iki šiol nepaaiškintą transformaciją: jei rimtai sužeidžiamos jos užsiaugina antrą galvą.
(1) 2017-03-22 19
<em>Išdžiuvę lėtunai pasidengia gyvu stiklu, o paprasčiausias vanduo jų baltymus vėl sugrąžina į normalią būseną, pažadindamas iš anabiozės.</em>
(1) 2017-02-19 17
Mokslininkai teigia atradę geną, kuris sukelia sotumo pojūtį bei užkerta kelią persivalgymui, rašoma britų naujienų portale independent.co.uk.
(0) 2017-02-04 601
Trijų Jungtinių Valstijų universitetų mokslininkai ir mokslininkės atrado, kokia yra seniai norėto išsiaiškinti baltymo mutanto sas-7 funkcija – tai pirmasis ląstelės dalijimęsi veikti pradedantis baltymas.
(0) 2016-11-14 26
Žmonija yra ištyrinėjusi tik mažą dalį savo planetos, todėl tikėtina, jog didžioji dalis augalų bei gyvūnų rūšių vis dar neatrastos. Kiekvienais metais ilgą floros ir faunos rūšių sąrašą pavyksta papildyti naujomis. Šį kartą mokslininkams netoli Balio salos pavyko aptikti išties retą padarą, kuris labiau primena ne šio pasaulio gyvūnus.