Bestuburiai (Apie gamtą | Mokslas)

(0) 2016-11-14 26
Žmonija yra ištyrinėjusi tik mažą dalį savo planetos, todėl tikėtina, jog didžioji dalis augalų bei gyvūnų rūšių vis dar neatrastos. Kiekvienais metais ilgą floros ir faunos rūšių sąrašą pavyksta papildyti naujomis. Šį kartą mokslininkams netoli Balio salos pavyko aptikti išties retą padarą, kuris labiau primena ne šio pasaulio gyvūnus.
(0) 2016-09-21 26
<i>Vandens meškutės ar <a href="www.technologijos.lt/n/mokslas/gamta_ir_biologija/S-49989#tardigrade">lėtūnai</a>, kaip jie vadinami oficialiai, yra, <a href="http://www.sciencealert.com/watch-wat
(0) 2016-08-24 6
Turbūt nėra plūdininko ar dugninės meškerės gerbėjo, kuris į žūklę keliautų neįsimetęs bent vienos dėžutės sliekų. Iš tiesų šie kirminai – tai klasikinis, patikimas ir kibus masalas. Bet pasaulyje yra ir tokių sliekų, kurių mūsų vandenų žuvys, matyt, išsigąstų, o tokio kalibro masalą būtų galima įsiūlyti nebent rykliams.
(0) 2016-06-30 17
Naujojoje Zelandijoje yra išskirtinis urvas, kuriame vaikštant galima pasijusti tarsi po žvaigždėtu dangumi, tačiau neapsigaukite – buvimas šiame urve ne visiems gali būti mielas.
(0) 2016-06-09 29
Kažin, kokie slibinai kibtų ant štai tokio dydžio mutantų? O užauga jie net iki 210 cm ilgio…
(0) 2016-02-05 10
Mokslininkai aptiko „rožinę kojinę“, t.y. keistą giliavandenį padarą, kuris primena išankstines gyvybės formas Žemės planetoje. Mokslininkai, tirdami šį gyvį, tikisi suprasti, kaip gyvūnai evoliucionavo bėgant laikui.
(0) 2016-01-20 64
30 metų pragulėjęs užšaldytas lėtūnas (vandens meškutis) Japonijos mokslininkų buvo atgaivintas ir sulaukė 14 sveikų palikuonių. Iki šiol šiuos itin atšiauriomis sąlygomis galinčius gyventi mažyčius gyvūnus buvo pavykę atgaivinti po 9 metų užšaldymo.
(1) 2016-01-03 67
Lėtūnai arba kitaip vandens meškutės ekstremalioje sausroje pavirsta stiklu – šis mechanizmas ypač domina mokslininkus, kurie norėtų panaudoti šį gebėjimą geresnių vakcinų kūrimui, rašo „Science Alert“.