Naminis jautis ir karvė (Apie gamtą | Mokslas)

(0) 2020-01-21 2
Tai viena iš tų naujienų, kuriomis sunku patikėti. Tačiau mokslininkai užtikrintai teigia, jog karvės balsu dalinasi savo jausmais, rašo „The Independent“.
(1) 2019-11-27 6
Ir kam dabar nepatiktų matyti maloniai šviečiančią saulutę ir švelniai banguojančią žalią pievą? Karvutėms tokie vaizdai labai patinka.
(0) 2019-11-12 20
Turistų grupelė susirenka ant kalno šlaito pažiūrėti vietinių pažadėto reginio. Tolumoje nuo karvės jau bėga žmogus. Po kelių akimirkų- BUM! Karvė išsilaksto gabalais. Kodėl? Nes austrų ūkininkai taupo. Tiksliau - taupė, nes dabar tai nebėra legalu.
(0) 2019-10-14 37
Kas yra juodai-baltai dryžuotas ir sako mū? Nudažyta karvė Japonijoje.
(0) 2019-08-29 4
Australijos mokslininkai tiria hipotezę, kad rožinės spalvos jūržolės, augančios tropiniuose vandenyse galėtų padėti stipriai sumažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų emisijas, praneša „ScienceAlert.com“.
(18) 2019-08-19 40
37°C laipsnių karštyje be vandens vežti veršiukai užfiksuoti geriantys vienas kito šlapimą.
(8) 2018-11-06 21
Maždaug valandos trukmės operacija ir poros savaičių gijimo laikotarpis - tiek tereikia, kad karvės šone atsirastų liukas, pro kurį galima pažvelgti į vieną iš gyvūno skrandžių. Tokių karvių pasaulyje yra nemažai, bet kodėl taip daroma? Ar tai nėra gyvūnų kankinimas?
(6) 2018-09-03 6
Rykliai nėra tokie pavojingi, kaip kai kurie mano. Žinoma, sutikus jūroje ryklį tikriausiai nieko gero negalėtumėte laukti. Tačiau anot „Discovery Channel“, kartą paragavę žmogaus kraujo, rykliai antram kartui nebesugrįžta.
(1) 2018-04-29 -19
Ateis diena, kai karvės bus didžiausi ir svarbiausi mūsų planetos žinduoliai. O kai žmonės dėl klimato kaitos išnyks, gali būti, kad būtent karvės bus didžiausi ir labiausiai paplitę gyvūnai, taigi, būtent žalosios paveldės mūsų planetą, rašo bigthink.com.
(0) 2018-03-22 5
Ar jūsų dėstytojai vis dar reikalauja spausdinti jūsų darbus? Popierius po truputį išeina iš mados ir tikrai nėra ekologiškiausias pasirinkimas. Visgi, jau visai greitai galėsite spausdinti ant iš išmatų pagaminto popieriaus.
(6) 2018-02-15 12
„Microsoft“ įkūrėjas Billas Gatesas paaukojo 40 mln. JAV dolerių į mokslinius tyrimus, siekiant išvesti naują karvių veislę – atsparią karščiams ir duodančią daugiau pieno.
(2) 2018-02-08 11
Viena karvė nustebino Lenkijos gamtininkus neįprastu elgesiu. Kaip vaikštinėjanti nedidelė karvė gali pakenkti Lenkijos gamtai ir pakenkti kur kas už save didesnių gyvūnų populiaciją?
(0) 2017-08-23 28
Botsvanoje galite sutikti ir karvių su akimis ant... užpakalio. Tai ne kokių vaikų pokštas, o rimtas mokslininkų pasiekimas. Galima sakyti, akis atveriantis išradimas, kuris padės sutaupyti tūkstančius.
(0) 2017-04-20 1
Mada rūpi daugeliui. Jos naujovės – irgi. Tačiau ar kiekvienas išdrįstų dėvėti drabužius, pagamintus iš karvių mėšlo? Jų kūrėja Jalila Essaidi tvirtina, jie yra visiškai higieniški ir neturi jokio mėšlą primenančio kvapo, rašo CNN.
(2) 2017-01-30 15
Mokslininkai visais laikais kėlė įdomias hipotezes ir kūrė eksperimentus joms patikrinti. Taip buvo padaryta visa galybė mums iki šiol svarbių atradimų. Visgi, nemaža dalis eksperimentų buvo mažų mažiausiai keisti, o kai kurie ir tiesiog žiaurūs. Pateikiame penkis mažai girdėtus keistokus mokslininkų eksperimentus iš praeities.