Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Mokslas » Geografija

Sudarė originalų turizmo žemėlapį pagal kiekvienos šalies turistų lankomumą ir atsiliepimus: štai kuo ypatingos pasaulio valstybės

2018-03-03 (0) Rekomenduoja   (-7) Perskaitymai (2293)
    Share

Šį žemėlapį sudarė atsižvelgiant į kiekvienos šalies turistų lankomumą ir atsiliepimus. Turistus galima suskirstyti į kelias kategorijas, ne tik pagal pomėgius, bet ir pagal mėgstamus kelionių tipus, rašo indy100.com.

Vieni yra užkietėję nuotykių ieškotojai, einantys tik savo keliais, nemėgstantys jokių turistų lankomų objektų, kiti – kaip tik mėgaujasi jau sudarytais maršrutais.

Bet kuriuo atveju šis didžiulis žemėlapis gali padėti pasirinkti šalį pagal tai, ką norite pamatyti. Taip buvo sukurta „Vouchercloud“ sistema, naudojantis TripAdvisor duomenis. Jie paėmė geriausius kiekvienos šalies puslapius ir nuorodas, kuriose aprašomos lankytinos, turistų pamėgtos vietos.

Taip šalys buvo suskirstytos į keturias kategorijas, pagal tai, kokių lankytinų vietų toje šalyje daugiausiai. Pvz. istorinių, gamtos, religinių ir kultūrinių/pramoginių. Juk ne vienas žino, kad, pavyzdžiui, Italijoje daug istorinių lankytinų vietų, o Prancūzijoje – kultūrinių, pramoginių.

Žinoma, negalima absoliutinti nė vienos šalies, bet atsižvelgiant į šalies duomenis, kažkurios srities objektų toje valstybėje daugiau nei kitoje.

Kai kuriose srityse atsirado keletas tendencijų. Atrodo, kad Vakarų Europa orientuota į turizmą, o Rytų Europoje yra daugiau istorinės tematikos lankytinų vietų.

Dauguma Pietų Afrikos ir Pietų Amerikos šalių turi natūralių pramogų gamtoje, o Azija turi tvirtą istorinių ir kultūrinių vietų derinį.

Verta skaityti! Verta skaityti!
(9)
Neverta skaityti!
(16)
Reitingas
(-7)
Komentarai (0)
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai
Komentarų kol kas nėra. Pasidalinkite savo nuomone!
Naujausi įrašai

Įdomiausi

Paros
43(0)
37(5)
31(5)
23(0)
18(2)
16(0)
12(2)
12(2)
Savaitės
87(1)
Mėnesio
150(2)
148(15)
146(3)
143(12)
139(22)