Geografiniai tyrimai (Geografija | Mokslas)

(0) 2019-04-09 8
Penktadienį JAV kosmoso agentūra NASA iš rakrtų paleidimo aikštelės Norvegijoje sėkmingai iškėlė dvi raketas, kurios vietinius apstulbino, sutrikdė ir sužavėjo, rašo „Science Alert“.
(3) 2019-03-29 8
Po neseniai atlikto pasaulinio sveikatos lygio įvertinimo paaiškėjo, kurios šalys išsiskiria aplaidžiausiu požiūriu į sveikatos problemas. Lietuvai skirta 12-a vieta dėl dviejų pagrindinių priežasčių – depresija ir aukštas kraujospūdis.
(0) 2019-03-28 42
Oro tarša yra didelė problema ir nesvarbu kur begyventume. Tačiau ši problema yra itin opi Pietų Korėjos sostinėje Seule, todėl vyriausybės institucijos imasi drastiškų veiksmų, bandydamos susidoroti su miestą užklojusiu smogu.
(6) 2019-03-09 25
Interneto prieinamumas – viena iš didžiausių interneto problemų. Ne visi gali mėgautis sparča ir patikima, o dažnai ir iš viso nors kokia prieiga prie pasaulinio tinklo. Šviesolaidžių vi
(6) 2019-03-06 35
Pasak tyrimo, neseniai paskelbto žurnale „Plos One“, didžiąją akmens amžiaus dalį Centrinėje Europoje vienu metu gyveno ne daugiau nei 1500 žmonių. Palyginimui – tiek žmonių gyvena Kudirkos Naumiestyje, Skaudvilėje ar Ramygaloje. Arba – tiek žmonių gali atostogauti vidutinio dydžio kruiziniame laive.
(20) 2019-03-04 283
Naujas ambicingas tyrimas rodo, kad žmonija su anglies dioksido emisijomis gali gana nesudėtingai susidoroti ir tam nereikia sudėtingų technologijų, kažkokių „proveržių“. Viskas gana paprasta… na, beveik.
(0) 2019-02-12 -5
Mokslininkai prognozuoja, kad iki XXI amžiaus pabaigos maždaug pusės pasaulio jūrų ir vandenynų spalva taps žalesnė arba mėlynesnė. Tokius pokyčius lemia klimato kaita, dėl kurios mažėja ar daugėja kai kurių vandenyje esančių organizmų.
(3) 2019-02-04 44
Jei norime sustabdyti klimato šiltėjimą, jau nepakanka vien tik sumažinti anglies dioksido išmetimus – turime aktyviai šį teršalą surinkti iš atmosferos. Tad Ulsan’o nacionalinio mokslų ir technologijų instituto (UNIST) bei Džordžijos technologijų instituto mokslininkai sukūrė naują sistemą, kuri iš atmosferos surenka anglies dioksidą ir gamina elektrą bei labai naudingą vandenilio kurą.
(0) 2019-01-28 2
Tirpstantys, jūros lygį keliantys Grenlandijos ledo masyvai 2013 metais nyko keturis kartus sparčiau nei 2003-aisiais, ir tai yra pastebima visoje Arkties vandenyno saloje, ne vien jos ledynuose, perspėjo mokslininkai.
(2) 2018-12-29 25
Po visą pasaulį pasklido gigantiškos dulkių dalelės, o jų sklidimą lemiantys fizikos dėsniai mokslininkams yra nežinomi, rašo „Science Alert“.
(0) 2018-12-28 13
Mokslininkams jau kurį laiką yra žinoma, kad Žemės atmosfera kiekvieną dieną praranda po kelis šimtus tonų deguonies. Jie daugiau ar mažiau supranta, kaip deguonis prarandamas naktinėje Žemės pusėje, tačiau nelabai žino, kaip šis procesas vyksta Saulės apšviestoje pusėje. Bet aišku viena: deguonį suryja pašvaistės, rašo „Science Alert“.
(1) 2018-12-21 14
Rusija ir Kinija bendromis pajėgomis vykdė prieštaringai vertinamus eksperimentus, kurių tikslas yra modifikuoti Žemės atmosferą didelio dažnio radijo bangomis, rašo „Science Alert“.
(0) 2018-12-12 18