Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
 
 

Turino drobulė (Geografija | Mokslas)

Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(37) 2018-07-19 18
Atlikus kraujo analizę ant Turino drobulės paaiškėjo, kad dėmės niekaip negalėjo atsirasti nuo ant medžiagos paguldyto kūno. Grupė tyrėjų rado, kad į kraują panašios dėmės ant lininės medžiagos nedera viena su kita – kai kurios iš jų galėjo atsirasti žmogui esant vertikaliai, o kitos išvis neatitinka realybės.
(13) 2013-03-29 3
Paduvos universiteto (Italija) mokslininkai neseniai atliko naują lininės Turino drobulės tyrimą – manoma, kad būtent į šią krikščionims šventą relikviją po nukryžiavimo buvo suvyniotas Jėzus kristus. Mokslininkai nustatė, kad drobulė pagaminta Jėzaus gyvenimo laikais, rašo „Fox News“.
(24) 2011-12-20 13
Prieš pat Kalėdas pasirodė naujo tyrimo ataskaita, kurioje teigiama, kad Turino drobulė yra ne viduramžių klastotė, o autentiškos Kristaus įkapės.
(34) 2009-10-09 0
Italijos mokslininkai pirmadienį pareiškė, jog jiems pavyko kontroliuojamomis sąlygomis atkurti Turino drobulę, kuria, kaip tikima, kape buvo uždengtas Jėzaus Kristaus kūnas, o šis bandymas įrodo, jog ši šventa relikvija yra sukurta žmogaus.
(71) 2009-07-03 0
Naudodamas novatoriškas fotografijos technologijas ir savo galvos skulptūrą Turino drobulę galėjo suklastoti Renesanso menininkas Leonardas da Vinčis.
(90) 2009-04-12 3
Vadinamoji Turino drobulė, kai kurių tikinčiųjų laikoma Jėzaus Kristaus įkapėmis, nėra pagaminta XIV amžiuje, kaip nustatė mokslininkai. Vienas iš ją tyrusių ekspertų vadovų tvirtina, kad ji „veikiausiai tikra“ – iš Kristaus laikų.
(13) 2009-04-08 12
Turino drobulė daugiau kaip šimtą metų buvo Tamplierių ordino nuosavybė ir riteriai tamplieriai garbino šią šventenybę, saugodami ją nuo pašalinių akių. Tamplierių priešininkai klydo manydami, kad ordinas slapta garbino pagoniškus stabus. Apie tai rašo Vatikano slaptųjų archyvų istorikė Barbara Frale savaitraštyje „L'Osservatore Romano“.