Vandens telkiniai (Geografija | Mokslas)

(0) 2018-02-22 13
Neseniai Meksikoje atrastą didžiausią povandeninį urvą pasaulyje tyrinėjantys archeologai pristatė savo radinius, tarp kurių yra didžiulių tinginių fosilijos ir puošni majų prekybos dievo šventykla.
(7) 2018-02-01 19
Baltijos jūroje gausu radioaktyvių atliekų, dėl ko gali kilti ekologinė katastrofa. Tačiau mokslininkai atrado grybų rūšį, kuri gali „nukenksminti“ radioaktyvias atliekas, rašoma „Frontiers in Microbiolog“. Dviejų rūšių mikroskopinių grybų junginys gali išgyventi ypač ekstremalaus radioaktyvumo ir rūgštingumo sąlygomis.
(0) 2018-01-23 18
Meksikos Jukatano pusiasalyje dirbantys archeologai ir narai paskelbė aptikę siaurą ertmę, jungiančią dvi povandenines olas ir suformuojančią ilgiausią pasaulyje užlietą urvą.
(0) 2018-01-11 21
Pagal Olandijos energetikos tinklų planus Šiaurės jūroje reikėtų įrengti dirbtinę salą „Dogger Bank“, kuri ribotųsi su šalia esančiomis vėjo jėgainėmis. Ši sala veiktų kaip didžiulių jūroje esančių vėjo jėgainių centras, tarsi elektros šakotuvas.
(0) 2018-01-08 50
„Dong Energy“ kompanija yra išties revoliucinė. Niekada negirdėjote tokios kompanijos bei jos viršininko Henriko Poulseno? Jūs esate ne vienintelis, tačiau ši kompanija yra pionerė jūrinės vėjo energetikos sektoriuje ir dabar yra pati didžiausia tokio tipo kompanija pasaulyje.
(0) 2017-12-27 6
<em>Pirmą kartą mokslininkai užfiksavo keistą skysčių judėjimo fenomeną, kuris iki šiol buvo prognozuotas teoriškai, bet niekada nebuvo užfiksuotas gamtoje.</em>
(2) 2017-12-20 33
2014 metais povandeninis ugnikalnis davė pradžią naujai salai pietinėje Ramiojo vandenyno dalyje. NASA palydovų užfiksuotas jos vaizdas privertė atkreipti dėmesį į kiek neįprastą ir ilgokai užsitęsusį formavimosi procesą.
(0) 2017-11-28 38
Beveik visas Žemėje esantis ledas yra tam tikrame tirpimo etape. Ledui tirpstant atsirandantis milžiniškas vandens kiekis patenka į vandenyną, kurio lygis savo ruožtu kyla. NASA turi atsakymą smalsuoliams, nekantraujantiems sužinoti, kurie ledynai užtvindys tam tikrą mūsų planetos dalį.
(0) 2017-11-24 18
Mokslininkai skelbia pirmą kartą dirbtinio pluošto ir plastiko aptikę Žemės giliausio vandenyno dugne gyvenančių gyvių skrandžiuose, o toks radinys kelia didžiulį susirūpinimą, skelbia portalas independent.co.uk.
(2) 2017-11-23 23
Mokslininkai, tyrinėję didžiausią Turkijos ežerą – Vaną, jo dugne po vandeniu atrado 3000 metų senumo pilį.
(0) 2017-11-17 7
Viename Kanados ežere aptiktas dar neregėtas radinys sudomino tūkstančius žmonių visame pasaulyje. Ilgą laiką buvo tikima, jog Marsiečių ežeru vadinamas vandens telkinys turi gydomųjų galių. Ežero vanduo buvo naudojamas gydyti karpoms bei kūno skausmams, artritui. Didelis ežeras susideda iš daugybė mažesnių įdubų, vasarą virstančių atskirais vandens telkiniais.
(5) 2017-11-03 12
Anglies dvideginio koncentracija mūsų planetos atmosferoje pasiekė naujas rekordines aukštumas, paskelbė Jungtinės Tautos (JT).
(0) 2017-10-31 9
<em>Naujas tyrimas rodo, kad modeliai, kuriais remiantis buvo vertinama senovės okeano temperatūros, galėjo būti paremti klaidinga prielaida.<br> Jeigu šis įtarimas pasitvirtins, gali pasirodyt
(0) 2017-10-24 19
<em>Kinijos kosminė stotis Tiangong-1 dabar yra nebekontroliuojama ir tikimasi, nukris į Žemę jau kitais metais. Bet ne nuošalioje vietoje, kur savo dienas baigia dauguma kitų erdvėlaivių.</e
(4) 2017-10-15 56
Paviešintas retas vaizdo įrašas, kaip buvusioje Sovietų Sąjungoje detonuojama branduolinė bomba, kad būtų sukurtas ežeras, kuris iki šiol vadinamas Atominiu, rašo „Forbes“.