Paieška archyve atlikta pagal tokius paieškos parametrus:

Rubrika: Įdomusis mokslas

Tipas: Pažintiniai straipsniai

Laikotarpis: Neribotas

Rikiavimas: Naujausi pagal datą

Norėdami lengviau surasti dominantį įrašą, naudokitės archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijomis arba keiskite paieškos parametrus

(0) 2020-10-18 8
Atradimas, kad fundamentalus fizikos dėsnis negali būti tiksliai apibrėžtas, kelia klausimą apie mūsų žinomos matematikos gebėjimą išsamiai aprašyti tikrovę
(0) 2020-10-11 35
Darbas povandeniniame laive niekada nebuvo pats lengviausias ar saugiausias. Ir ypač per Antrąjį pasaulinį karą. Povandeniniuose laivuose buvo tamsu, ankšta ir mirtis visada šmirinėjo kažkur šalia.
(0) 2020-09-30 6
Saulės įtaka mūsų visų gyvenimui abejonių nekelia. Tai tiek ilgaamžis šviesos ir šilumos šaltinis, tiek objektas, aplink kurį skriejame (skirtingai, nei kai kurie viduramžių žmonės nor
(0) 2020-09-17 26
Naujos kartos teleskopai ir nauji gyvybės nustatymo egzoplanetose būdai transformuoja ateivių paieškas. Gal pagaliau sužinosime, ar ateiviai egzistuoja.
(2) 2020-09-09 36
Ilgai manyta, kad gyvybės ingredientai kaupėsi ilgai, po truputėlį. Dabar esama įrodymų, kad visa tai įvyko iškart, cheminiame didžiajame sprogime.
(6) 2020-08-08 52
Naujienų antraštes užplūdę pranešimai apie milžiniškos galios sprogimą Libano sostinėje, kelia natūralų klausimą: kaip tai galėjo įvykti, kas sprogo, kokie faktoriai lemia panašius įv
(0) 2020-07-29 14
Paslaptingi, lėtai gyvenantys mikrobai, pavadinti vikingų mitologijos veikėjo Loki vardu, padeda išspręsti vieną iš didžiausių evoliucijos paslapčių: sudėtingos gyvybės kilmę.
(7) 2020-07-24 38
Ilgai manyta, kad gravitaciją pernešančios dalelės negali turėti masės. Tai klaidinga – ir dėl to gali būti, kad gravitacija per kosmosą sklinda skirtingais greičiais.
(0) 2020-07-14 31
Prieš aštuoniasdešimt metų vieno mažo izotopo atradimas atskleidė praeities paslaptis.
(1) 2020-06-29 6