Mokslo atradimai (Įdomusis mokslas | Mokslas)

(2) 2018-04-29 26
Mirtimi yra laikomas tas taškas, nuo kurio negrįžtama. Tą liniją žmonija visą laiką stūmė naujais medicinos mokslo pasiekimais. Dirbtinis širdies masažas, vėliau - gyvybės palaikymo aparatūra, defibriliatorius - po truputį mirties ribą stūmėme vis toliau, tačiau ji vis tiek egzistuoja. Tačiau Jeilio Universiteto mokslininkai ribą tarp gyvenimo ir mirties dar labiau išblukino, atgaivinę papjautos kiaulės smegenis ir jas gyvas išlaikę stiklainyje.
(0) 2017-12-31 13
<em>Šiais metais mokslininkai aptiko septynias Žemės dydžio egzoplanetas, besisukančias apie blankią raudonąją žvaigždę, ir daug kitų keistų egzoplanetų &mdash; nuo Žemės dydžio ledo
(1) 2017-12-29 14
Jūs susitikote paskaitoje. Susitiko jūsų akys, apsikeitėte žodžiais, o kaip viskas vyko toliau - jau istorija. Po kelių metų savo vestuvėse jau pasakojate, kad tai buvo meilė iš pirmo žvilgsnio. Šiuo fenomenu tiki daugybė žmonių, jį naudoja eilė filmų ir dainų, bet ar jis apskritai tikras? Mokslininkai atliko tyrimą ir paskelbė išvadą.
(0) 2017-11-02 3
Pasak italų sociologo Antonio Tintori, egzistuoja daugybė stereotipų apie mokslininkus ir mokslininko darbą, bet dažniausiai šią profesiją pasirinkę žmonės suvokiami kaip protingi, gana užsidarę, socialiai neaktyvūs ir pasišventę vien tik savo darbui.
(2) 2017-09-10 15
<em>Kvantiniai kompiuteriai, kurių veikimas pagrįstas judančių dalelių trajektorijų supynimu kol kas egzistavo tik teorijoje – gal tokių dalelių netgi visai nėra.<br>Bet laiduose atradus el
(0) 2017-08-10 26
Sportas augina ir stiprina raumenis, o širdis yra raumuo. Fizinis aktyvumas yra labai sveikas širdžiai, tačiau ne visi gali sportuoti. Dabar mokslininkai surado būdą, kaip priversti širdį augti ir stiprėti, tarsi žmogus sportuotų. Tam net nereikia jokių pastangų!
(4) 2017-08-08 38
Tikriausiai pastebėjote, kad kai kurie jūsų draugai kelia žymiai daugiau nuotraukų į socialinius tinklus nei kiti. Galbūt net turite draugų, kurie tai daro nuolat, nepriklausomai nuo to, kur būtų ir ką veiktų. Naujas tyrimas atskleidė, kad tai gali būti sunkaus psichikos sutrikimo simptomas.
(0) 2017-08-07 9
(0) 2017-08-07 35
Prieš 110 mln. metų gyvenęs dinozauras, kurio nepaprastai gerai išsilaikiusios fosilijos buvo rastos viename Kanados karjere, dabar jau turi vardą, o mokslininkams pavyko išsiaiškinti įdomių duomenų apie jo neramų gyvenimą, ketvirtadienį paskelbė tyrėjai.
(3) 2017-08-04 23
Jei gyvenime turite ambicingų tikslų ir norų, išvengti didžiulio tempo ir nerimo tikriausiai nepavyks. Mūsų gyvenimai yra kupini streso, kurį kartais sunku suvaldyti. Visgi, naujas mokslininkų tyrimas atskleidė labai paprastą būdą, kaip galima susidoroti su stresu ir tai gali padaryti kiekvienas. Tam nereikės nei daug laiko, nei pastangų, nors pats metodas iš pradžių visiems atrodo keistas.
(1) 2017-06-26 9
Nes ir nestiprus skausmas gali ilgam išmušti iš vėžių. Tačiau kai kuriose situacijose jis gali būti ne tik sunkiai pakeliamas, bet ir neišvengiamas. Pasirodo, visi turime efektyvią priemonę skausmui malšinti - jei mokslininkai to nebūtų įrodę, nenorėtume tikėti.
(5) 2017-06-23 69
Mokslas teigia, kad šiuolaikinis žmogus Žemėje gyvena 200 000 metų, o pirmosios civilizacijos prasidėjo prieš 10 000 metų. Atrodytų, pakankamai laiko gerai pažinti savo namus, bet… Žemė yra įvairi. Ir nors paskutiniais šimtmečiais mokslas šuoliuoja neįtikėtais šuoliais, vis dėlto šiandien dar turime klausimų apie gimtąją planetą, į kuriuos kol kas dar negalime atsakyti.
(1) 2017-06-09 15
Kol mes džiaugiamės gintare radę mažytį uodą, mokslininkai Mianmare aptiko gerai išsilaikiusį paukščio jauniklio inkliuzą. Beveik 100 milijonų metų senumo gintare matosi paukščio minkštųjų audinių pėdsakai ir plunksnos. Mokslininkai tikisi, kad radinys padės geriau suprasti kartu su dinozaurais gyvenusius paukščius ir kuo jie skiriasi nuo tų, kurie dangų raižo šiandien.
(0) 2017-06-01 22
Mokslininkai rado mįslingąją „beveidę“ žuvį dalyvaudami giliuosius vandenis tyrinėjančioje ekspedicijoje Australijoje.