Mokslo atradimai (Įdomusis mokslas | Mokslas)

(2) 2017-09-10 13
Kvantiniai kompiuteriai, kurių veikimas pagrįstas judančių dalelių trajektorijų supynimu kol kas egzistavo tik teorijoje – gal tokių dalelių netgi visai nėra.
Bet laiduose atradus elektronų „verpetus“, būtent tokiems kvantiniams įrenginiams reikalingų dalelių medžioklė baigėsi. Dabar galima imtis šių teorinių kompiuterių įgyvendinimo realybėje.

(0) 2017-08-10 25
Sportas augina ir stiprina raumenis, o širdis yra raumuo. Fizinis aktyvumas yra labai sveikas širdžiai, tačiau ne visi gali sportuoti. Dabar mokslininkai surado būdą, kaip priversti širdį augti ir stiprėti, tarsi žmogus sportuotų. Tam net nereikia jokių pastangų!
(4) 2017-08-08 37
Tikriausiai pastebėjote, kad kai kurie jūsų draugai kelia žymiai daugiau nuotraukų į socialinius tinklus nei kiti. Galbūt net turite draugų, kurie tai daro nuolat, nepriklausomai nuo to, kur būtų ir ką veiktų. Naujas tyrimas atskleidė, kad tai gali būti sunkaus psichikos sutrikimo simptomas.
(0) 2017-08-07 35
Prieš 110 mln. metų gyvenęs dinozauras, kurio nepaprastai gerai išsilaikiusios fosilijos buvo rastos viename Kanados karjere, dabar jau turi vardą, o mokslininkams pavyko išsiaiškinti įdomių duomenų apie jo neramų gyvenimą, ketvirtadienį paskelbė tyrėjai.
(3) 2017-08-04 22
Jei gyvenime turite ambicingų tikslų ir norų, išvengti didžiulio tempo ir nerimo tikriausiai nepavyks. Mūsų gyvenimai yra kupini streso, kurį kartais sunku suvaldyti. Visgi, naujas mokslininkų tyrimas atskleidė labai paprastą būdą, kaip galima susidoroti su stresu ir tai gali padaryti kiekvienas. Tam nereikės nei daug laiko, nei pastangų, nors pats metodas iš pradžių visiems atrodo keistas.
(1) 2017-06-26 9
Nes ir nestiprus skausmas gali ilgam išmušti iš vėžių. Tačiau kai kuriose situacijose jis gali būti ne tik sunkiai pakeliamas, bet ir neišvengiamas. Pasirodo, visi turime efektyvią priemonę skausmui malšinti - jei mokslininkai to nebūtų įrodę, nenorėtume tikėti.
(5) 2017-06-23 62
Mokslas teigia, kad šiuolaikinis žmogus Žemėje gyvena 200 000 metų, o pirmosios civilizacijos prasidėjo prieš 10 000 metų. Atrodytų, pakankamai laiko gerai pažinti savo namus, bet… Žemė yra įvairi. Ir nors paskutiniais šimtmečiais mokslas šuoliuoja neįtikėtais šuoliais, vis dėlto šiandien dar turime klausimų apie gimtąją planetą, į kuriuos kol kas dar negalime atsakyti.
(1) 2017-06-09 15
Kol mes džiaugiamės gintare radę mažytį uodą, mokslininkai Mianmare aptiko gerai išsilaikiusį paukščio jauniklio inkliuzą. Beveik 100 milijonų metų senumo gintare matosi paukščio minkštųjų audinių pėdsakai ir plunksnos. Mokslininkai tikisi, kad radinys padės geriau suprasti kartu su dinozaurais gyvenusius paukščius ir kuo jie skiriasi nuo tų, kurie dangų raižo šiandien.
(0) 2017-06-01 22
Mokslininkai rado mįslingąją „beveidę“ žuvį dalyvaudami giliuosius vandenis tyrinėjančioje ekspedicijoje Australijoje.
(5) 2017-05-30 -13
Laikote save išprususiu bei apsiskaičiusiu? Jei toks ir esate, neabejojame, jog tikrai atsiras ne vienas ir netgi ne du faktai iš žemiau pateikto sąrašo, kurių nežinojote. Beje, juos surinko „Science Alert“.
(4) 2017-05-25 46
Daugybė žmonių savo malonumui vartoja įvairias narkotines medžiagas. Kartais tai nėra susiję su priklausomybe - kai kurie lengvus narkotikus vartoja tik kai pasitaiko koks nors draugų susibūrimas ar šventė. Visgi, mokslininkai iki šiol nebuvo tikri, kurie iš laisvalaikio narkotikų yra saugiausi, todėl jie atliko tyrimą. Rezultatas nustebino net juos pačius.
(4) 2017-05-23 82
Dažnai įsivaizduojame, kad augalai yra primityvūs ir visai nieko nejaučiantys organizmai. Tačiau gali būti, kad ši nuomonė apie juos yra net labai klaidinga. Mokslininkai išsiaiškino, kad augalai stengiasi išgirsti, kur yra vanduo, ir savo šaknis nukreipia būtent į tą pusę. Kaip augalai gali girdėti? Ar tiesa, kad jie girdi, kai juos kas nors valgo?
(0) 2017-05-05 15
NASA bepilotis aparatas „Cassini“ užfiksavo dar niekada „negirdėtus“ garsus, sklindančius iš tarp Saturno ir jo žiedų esančios erdvės. Kaip rašo sciencealert.com, įrašas parodo, kaip skamba beveik visiška tuštuma.
(0) 2017-04-25 5
Lipnia juosta plikų laidų izoliuoti dar greitai nenustosime, tačiau elektrai laidus plastikas, už kurio atradimą buvo suteikta Nobelio premija, gali suteikti galimybių, į kurias dabar žvelgiame kaip į tolimos ateities perspektyvas.

Portalo rubrikos