Mokslo atradimai (Įdomusis mokslas | Mokslas)

(1) 2017-06-09 15
Kol mes džiaugiamės gintare radę mažytį uodą, mokslininkai Mianmare aptiko gerai išsilaikiusį paukščio jauniklio inkliuzą. Beveik 100 milijonų metų senumo gintare matosi paukščio minkštųjų audinių pėdsakai ir plunksnos. Mokslininkai tikisi, kad radinys padės geriau suprasti kartu su dinozaurais gyvenusius paukščius ir kuo jie skiriasi nuo tų, kurie dangų raižo šiandien.
(0) 2017-06-01 22
Mokslininkai rado mįslingąją „beveidę“ žuvį dalyvaudami giliuosius vandenis tyrinėjančioje ekspedicijoje Australijoje.
(5) 2017-05-30 -14
Laikote save išprususiu bei apsiskaičiusiu? Jei toks ir esate, neabejojame, jog tikrai atsiras ne vienas ir netgi ne du faktai iš žemiau pateikto sąrašo, kurių nežinojote. Beje, juos surinko „Science Alert“.
(4) 2017-05-25 50
Daugybė žmonių savo malonumui vartoja įvairias narkotines medžiagas. Kartais tai nėra susiję su priklausomybe - kai kurie lengvus narkotikus vartoja tik kai pasitaiko koks nors draugų susibūrimas ar šventė. Visgi, mokslininkai iki šiol nebuvo tikri, kurie iš laisvalaikio narkotikų yra saugiausi, todėl jie atliko tyrimą. Rezultatas nustebino net juos pačius.
(4) 2017-05-23 87
Dažnai įsivaizduojame, kad augalai yra primityvūs ir visai nieko nejaučiantys organizmai. Tačiau gali būti, kad ši nuomonė apie juos yra net labai klaidinga. Mokslininkai išsiaiškino, kad augalai stengiasi išgirsti, kur yra vanduo, ir savo šaknis nukreipia būtent į tą pusę. Kaip augalai gali girdėti? Ar tiesa, kad jie girdi, kai juos kas nors valgo?
(0) 2017-05-05 15
NASA bepilotis aparatas „Cassini“ užfiksavo dar niekada „negirdėtus“ garsus, sklindančius iš tarp Saturno ir jo žiedų esančios erdvės. Kaip rašo sciencealert.com, įrašas parodo, kaip skamba beveik visiška tuštuma.
(0) 2017-04-25 5
<em>Lipnia juosta plikų laidų izoliuoti dar greitai nenustosime, tačiau elektrai laidus plastikas, už kurio atradimą buvo suteikta Nobelio premija, gali suteikti galimybių, į kurias dabar žvel
(4) 2017-04-24 55
Plikasis smėlrausis yra labai keistas gyvūnas, jau kurį laiką mokslininkams neduodantis ramybės. Ne, ne dėl gana nepatrauklios išvaizdos. Nors plikasis smėlrausis tikrai pritiktų ir siaubingame košmare, jis pasižymi ir kitomis neįtikėtinomis savybėmis. Jis atsparus vėžiui, nejaučia skausmo ir, kaip paaiškėjo dabar, energiją gaminasi visai kitaip nei kiti žinduoliai.
(0) 2017-04-21 26
Naujai atrasta planeta yra geriausia ir tinkamiausia vieta aptikti ateiviams, skelbia mokslininkai. Super-žemė turi kodinį pavadinimą LHS1140b.
(0) 2017-04-17 14
<div class="turinys"> <a onMouseOver="this.style.color='red'" onMouseOut="this.style.color='rgba(79,148,205,1)'" target="_top" href="http://www.technologijos.lt/n/mokslas/idomusis_mokslas/S-61084#00
(0) 2017-04-07 17
Kruvinasis krioklys yra ryškiai raudonas krioklys, trykštantis pro Antarktidos ledą. Jo aukštis siekia 5 aukštų pastatą, šniokščiantis McMurdo sausojo slėnio regione, vienoje šalčiausių vietovių Žemės planetoje. Šią vietą gan dažnai mokslininkai lygina su Marso dykumomis. Tačiau kodėl šioje vietovėje trykštantis krioklys yra kraujo spalvos?
(0) 2017-03-21 10
Gyvas jogurtas yra sukuriamas naudojant gyvų bakterijų kultūras - dėl to jis taip ir vadinamas. Apie jo naudą sveikatai kalbama jau seniai, gyvas jogurtas figūruoja ne tik įvairiose dietose, bet ir sveikų patiekalų gamyboje. Dabar mokslininkai iš Virdžinijos universiteto medicinos mokyklos atrado dar vieną netikėtą gyvo jogurto poveikį sveikatai. Pasirodo, jis gali padėti išgydyti ir vieną labai rimtą psichikos sutrikimą.
(1) 2017-03-16 17
Alzhaimerio liga serga milijonai amerikiečių, ir prognozuojama, kad jų skaičius ir toliau augs. Naujausias tyrimas rodo, kad gali egzistuoti ryšys tarp ilgo miego ir rizikos susirgti silpnaprotyste, rašo „The Medical News Today“.
(0) 2017-03-08 -3
Žemės drebėjimus mes įsivaizduojame kaip kažkokius tolimus ir mums beveik visiškai svetimus reiškinius. Žinoma, niekam nėra paslaptis, kad mūsų kraštuose jie vyksta neįtikėtinai retai, o drebėjimo epicentras Lietuvoje nebūna niekada, nes Lietuva nėra aktyvi seisminė sritis. Visgi, tokios nuostatos mokslininkams nesutrukdė padaryti netikėtą atradimą - Lietuvos teritorijoje stiprūs žemės drebėjimai visgi gali įvykti.
(1) 2017-03-07 16
Naujausi moksliniai tyrimai rodo, kad kaimyninė Žemės planeta buvo tinkamesnė palaikyti gyvybę, nei mes manėme iki šiol. Kaip rašo „Independent“, naujausi tyrimai verčia naują Marso istorijos puslapį, kadangi čia aptikta naujų įrodymų apie vandens egzistavimą.