Mokslo atradimai (Įdomusis mokslas | Mokslas)

(0) 2015-12-18 10
„Independent“ rašo, kad mokslininkams pagaliau pavyko nustatyti, kada tiksliai padaryta seniausia iki šiol žinoma tatuiruotė ant žmogaus kūno.
(0) 2015-12-08 8
„Visai kaip tėvelis“, – gnybdama vaiko skruostą įvertina tetulė. Pasirodo, vaikai panašūs į tėvus gali būti ne tik akių ar plaukų spalva, veido forma ar ūgiu, kumpa nosimi ar kojų pirštais. Naujas tyrimas atskleidė, kad atžalų polinkiui į nutukimą įtakos gali turėti partnerio svoris.
(1) 2015-12-07 47
Nors mokslo atstovams buvo sunku tuo patikėti, tačiau tyrimai parodė, kad kraujagysles primenančios struktūros, rastos 80 mln. metų senumo dinozaurų fosilijose, iš tiesų yra dinozauro kraujagyslės.
(0) 2015-12-04 4
<em>Dabar aiškiausiai pamatys net aklas,<br />iš kur gi radosi žirafos ilgas kaklas…</em><br />Mokslininkai atkūrė išmirusio žirafų giminaičio – samoterijaus – kaklą, padėjusį rasti
(3) 2015-12-04 14
Pirmą kartą eksperimentiškai patvirtinta, kad termodinamikos dėsniai veikia ir kvantiniu lygiu. Tai reiškia, kad ir kvantiniame pasaulyje negalėtume atgal atpilti pieno stiklinės, rašo Sciencealert.com.
(0) 2015-12-02 2
Grupė mokslininkų, pasiryžusių apsaugoti vyrų kelnes nuo šlapimo purslų, pasisėmė idėjų iš gamtos ir sukūrė naujo tipo pisuarų įdėklą, kuris apsaugos šlapimą nuo išsitaškymo, rašo cnet.com.
(1) 2015-12-02 45
Mokslininkai, plušantys Šiaurės Karolinos valstijos universitete, atrado naują kietos anglies atmainą, kurią pavadino Q-anglimi. Kitos iki šiol žinomos kristalinės anglies atmainos buvo deimantas ir grafitas. O taip pat šie mokslininkai, panaudodami Q-anglį, sukūrė būdą gaminti deimantams giminingas struktūras kambario temperatūroje, esant įprastiniam atmosferos slėgiui, rašo phys.org.
(4) 2015-12-02 161
Londone pasitelkus genų inžineriją buvo pagydyta beviltiška vėžio forma serganti mergaitė ir tai atrodė neįtikėtina. Tačiau dabar mokslininkai priartėjo prie sprendimo, kuris toks fantastiškas, kad žmonija niekada nė nedrįso apie tai svajoti.
(0) 2015-11-27 35
Mokslininkai įtaria, kad egzistuoja naujos dalelės, vadinamos antro tipo (type 2) Weylio fermionais. Nauja dalelė labai susijusi su šįmet atrastais Weylio fermionais, kurie nuspėti prieš 85 metus. Tačiau niekas nesitikėjo, kad dalelė turi pusseserę, o jos atradimas prieštarauja kai kuriems iki šiol žinomiems dėsniams, rašo Sciencealert.com.
(0) 2015-11-19 24
Per pastaruosius metus mokslininkai už Saulės sistemos ribų atrado tūkstančius planetų, tačiau dar nė kartą neužfiksuota, kaip atrodo besiformuojanti planeta.
(0) 2015-11-18 17
Mūsų virškinimo sistema yra keistų, nepaprastai įdomių bakterijų namais ir mes tik dabar imame suprasti, kad šios unikalios organizmų populiacijos turi įtakos ne tik maisto virškinimui, bet ir mūsų mąstysenai ar elgesiui.
(0) 2015-11-12 25
Astronomai, atlikę stebėjimus su „Subaru“ teleskopu Japonijoje, aptiko tolimiausią saulės sistemos objektą, skriejantį net už 15,5 mlrd. kilometrų nuo Saulės – bemaž triskart toliau nei Plutonas.
(1) 2015-11-09 25
<em>Mokslo ir technikos pasaulis praeitą savaitę jaudino proveržiais kompiuteriniuose skaičiavimuose, itin tvirtu stiklu ir tylia epidemija, žudančia JAV vyrus</em>
(0) 2015-11-06 35
Įprasti grybai kas sekundę į atmosferą paleidžia dešimtis tūkstančių sporų, ir iki praėjusio dešimtmečio niekas nežinojo, kaip jie tai padaro.
(1) 2015-11-05 71
Jeigu Jungtinių Amerikos Valstijų kosmoso agentūra NASA praneša, kad ketina atlikti viešą pristatymą apie savo atradimus, reikia suprasti, kad tema pakrypsta išties į rimtą pusę.