Mokslo atradimai (Įdomusis mokslas | Mokslas)

(0) 2018-12-24 4
1: Pūkuotas drakonas; 2: Mažoji tolimoji planeta; 3: Spartus Antarktidos tirpsmas; 4: Hipopotamiškas asteroidas; 5: 51 Merseno skaičius; 6: Volgatitanai; 7: Garuojanti planeta; 8: Marso sni
(0) 2018-11-22 24
Spėjama, aptiktas mikroorganizmas Žemėje egzistuoja jau milijardą metų ir tikėtina, buvo vienas iš pirmųjų plėšrūnų
(10) 2018-08-07 49
Mokslininkai žengė didžiulį žingsnį pirmyn, link stabilios branduolinės sintezės energijos. Jie atrado būdą kaip termobranduoliniuose reaktoriuose stabilizuoti plazmą ir užkirsti kelią temperatūrų bei tankių svyravimams.
(0) 2018-07-25 21
Biologiškai suyrantis plastikas, kurį bus galima be jokios žalos aplinkai išmesti drauge su maisto atliekomis, rinkoje gali pasirodyti per artimiausius metus. Mokslininkai teigia, kad rado genialų būdą kaip „medžių klijus“ paversti pakuotėmis.
(2) 2018-04-29 25
Mirtimi yra laikomas tas taškas, nuo kurio negrįžtama. Tą liniją žmonija visą laiką stūmė naujais medicinos mokslo pasiekimais. Dirbtinis širdies masažas, vėliau - gyvybės palaikymo aparatūra, defibriliatorius - po truputį mirties ribą stūmėme vis toliau, tačiau ji vis tiek egzistuoja. Tačiau Jeilio Universiteto mokslininkai ribą tarp gyvenimo ir mirties dar labiau išblukino, atgaivinę papjautos kiaulės smegenis ir jas gyvas išlaikę stiklainyje.
(0) 2018-04-18 18