Mokslo atradimai (Įdomusis mokslas | Mokslas)

(21) 2015-05-29 68
Kanapės beveik visuomet buvo žmogaus buities dalis, kol prasidėjo visuotinė kanapių beprotybė – augalas, kurį kaip vaistą kinai vartojo prieš tūkstančius metų, o Džordžas Vašingtonas augino namuose, pradėtas vertinti kaip jaunimo žudikas. Kanapės beveik 70-čiai metų pasitraukė į pogrindį, o jų medicininiai tyrimai iš esmės nutrūko.
(20) 2015-06-02 68
Keista kvantinė teorija, kuri teigia, kad realybė neegzistuoja iki tol, kol nėra stebima, praėjo dar vieną išbandymų etapą.
(1) 2017-01-20 58
28-erių metų ukrainietė Olga Brovarets – vyresnioji Molekulinės biologijos ir genetikos instituto mokslo darbuotoja ir jauniausia mokslų daktarė Ukrainoje, kurios vystomas tyrimas gali tapti proveržiu gydant onkologines ligas.
(0) 2017-01-04 58
Nors mokslininkai jau nuo senų senovės nuodugniai tyrinėja žmogaus organizmą, šis vis dar sugeba pateikti staigmenų. „Science Alert“ rašo, jog mokslininkai visiškai neseniai išskyrė naują organą žmogaus kūne, kuris slėpėsi virškinimo sistemoje visą tą laiką iki šiol.
(1) 2015-06-03 58
Studentė iš Australijos atrado milžiniškus plazmos vamzdžius, kurie nuo mūsų planetos nutolę maždaug 600 kilometrų. Tai buvo atradimas, į kurį astrofizikai žiūrėjo skeptiškai, tačiau 23 m. Sidnėjaus universiteto studentė Cleo Loi įrodė, kad šis fenomenas egzistuoja, rašo News.com.au.
(0) 2015-03-20 57
Itin seno meteorito viduje mokslininkai aptiko kristalą, kurio atomai išsidėstę labai neįprastu būdu. Meteoritas, susidaręs prieš maždaug 4,5 mlrd. metų, prieš tūkstančius metų nukrito dabartinės Rusijos šiaurės rytinėje dalyje.
(4) 2017-04-24 55
Plikasis smėlrausis yra labai keistas gyvūnas, jau kurį laiką mokslininkams neduodantis ramybės. Ne, ne dėl gana nepatrauklios išvaizdos. Nors plikasis smėlrausis tikrai pritiktų ir siaubingame košmare, jis pasižymi ir kitomis neįtikėtinomis savybėmis. Jis atsparus vėžiui, nejaučia skausmo ir, kaip paaiškėjo dabar, energiją gaminasi visai kitaip nei kiti žinduoliai.
(0) 2019-11-13 52
Laikas yra sudėtingas dalykas, bet tai yra tiesa - mūsų dinozaurai gyveno kitoje galaktikos pusėje.
(0) 2019-09-13 51
Netoli Sidnėjaus yra viena šiurpi, bet labai reikalinga vieta, vadinama AFTER. Tai - žmogaus kūno irimo centras, kur dirba kelios mokslininkų komandos. Alyson Wilson yra viena iš tų mokslininkų. Ji neseniai užbaigė įdomų tyrimą, kuris parodė, kad žmogus juda net 12 mėnesių po mirties. Bet ką tai reiškia? Ir kodėl tai svarbu?
(5) 2016-04-05 51
Archeologų komanda mano atradusi iki šiol nežinotos vikingų gyvenvietės liekanas pietvakarių Niufaundlendo saloje. Jeigu bus patvirtinta, kad radiniai iš tiesų priklausė vikingams, tai bus antras įrodymas, paremiantis teoriją, kad Vikingai gyveno Šiaurės Amerikoje, rašo phys.org.
(4) 2017-05-25 50
Daugybė žmonių savo malonumui vartoja įvairias narkotines medžiagas. Kartais tai nėra susiję su priklausomybe - kai kurie lengvus narkotikus vartoja tik kai pasitaiko koks nors draugų susibūrimas ar šventė. Visgi, mokslininkai iki šiol nebuvo tikri, kurie iš laisvalaikio narkotikų yra saugiausi, todėl jie atliko tyrimą. Rezultatas nustebino net juos pačius.
(0) 2015-06-22 50
<em>Atsinaujinanti energija iš garuojančio vandens, kairiarankės kengūros ir senėjimą lėtinanti pasninko dieta</em>
(6) 2016-08-26 49
<i>Užvakar <a href=\"http://www.technologijos.lt/n/mokslas/astronomija_ir_kosmonautika/S-56705/\" target=\"_blank\">pasaulį apskriejo žinia</a>, kad mūsų kosminėje kaimynystėje, prie Kentauro P
(10) 2018-08-07 49
Mokslininkai žengė didžiulį žingsnį pirmyn, link stabilios branduolinės sintezės energijos. Jie atrado būdą kaip termobranduoliniuose reaktoriuose stabilizuoti plazmą ir užkirsti kelią temperatūrų bei tankių svyravimams.
(7) 2016-03-17 49
Du matematikai buvo šokiruoti, lygiai taip pat kaip ir jų kolegos. Visų jų didžiausio nustebimo priežastis – aptiktas pirminių skaičių modelis, rašo „Independent.co.uk“.