Mokslo atradimai (Įdomusis mokslas | Mokslas)

(0) 2015-11-12 25
Astronomai, atlikę stebėjimus su „Subaru“ teleskopu Japonijoje, aptiko tolimiausią saulės sistemos objektą, skriejantį net už 15,5 mlrd. kilometrų nuo Saulės – bemaž triskart toliau nei Plutonas.
(0) 2016-12-22 25
<i>Giliai po mūsų planetos paviršiumi įsibėgėja skystos geležies upė, įkaitusi kaip Saulės paviršius.</i>
(1) 2015-11-09 25
<em>Mokslo ir technikos pasaulis praeitą savaitę jaudino proveržiais kompiuteriniuose skaičiavimuose, itin tvirtu stiklu ir tylia epidemija, žudančia JAV vyrus</em>
(0) 2016-04-08 25
Tarptautinė mokslininkų komanda, vadovaujama mokslų daktaro Arnabo Banarjee iš Oak Ridžo nacionalinės laboratorijos, vienoje dvimatėje medžiagoje aptiko paslaptingos būsenos, vadinamos kvantiniu sukinių skysčiu, įrodymų.
(2) 2015-09-21 25
Tai gali neatrodyti kaip pats naudingiausias mokslo pasiekimas, tačiau tik iš pirmo žvilgsnio. Australijos mokslininkas buvo apdovanotas lg Nobelio premija – garsiosios Nobelio premijos parodija – už tai, kad surado būdą atvirti kiaušinius.
(2) 2018-04-29 25
Mirtimi yra laikomas tas taškas, nuo kurio negrįžtama. Tą liniją žmonija visą laiką stūmė naujais medicinos mokslo pasiekimais. Dirbtinis širdies masažas, vėliau - gyvybės palaikymo aparatūra, defibriliatorius - po truputį mirties ribą stūmėme vis toliau, tačiau ji vis tiek egzistuoja. Tačiau Jeilio Universiteto mokslininkai ribą tarp gyvenimo ir mirties dar labiau išblukino, atgaivinę papjautos kiaulės smegenis ir jas gyvas išlaikę stiklainyje.
(3) 2015-11-02 25
<em>Mokslo ir technikos pasaulis praeitą savaitę jaudino nauja medžiagos faze, kancerogeniška mėsa ir kaip smegenys ištrina nesvarbius prisiminimus</em>
(0) 2018-11-22 24
Spėjama, aptiktas mikroorganizmas Žemėje egzistuoja jau milijardą metų ir tikėtina, buvo vienas iš pirmųjų plėšrūnų
(0) 2014-12-19 24
Besibaigiantys metai buvo kokie tik nori, tačiau jokiu būdu ne nuobodūs. Prisiminkime ryškiausius, įdomiausius mokslo įvykius šiuo, toli gražu ne išsamiu, sąrašu.
(3) 2017-08-04 24
Jei gyvenime turite ambicingų tikslų ir norų, išvengti didžiulio tempo ir nerimo tikriausiai nepavyks. Mūsų gyvenimai yra kupini streso, kurį kartais sunku suvaldyti. Visgi, naujas mokslininkų tyrimas atskleidė labai paprastą būdą, kaip galima susidoroti su stresu ir tai gali padaryti kiekvienas. Tam nereikės nei daug laiko, nei pastangų, nors pats metodas iš pradžių visiems atrodo keistas.
(2) 2015-02-17 23
Isaacas Newtonas geriausiai žinomas iš to, kad „atrado“ trauką ir buvo vienas iš diferencialinio skaičiavimo išradėjų. Tačiau neseniai atrasti raštai iš I. Newtono koledžo laikų rodo, kad jis ne ką mažiau nusimanė apie augalų paslaptis.
(0) 2016-03-08 23
Mokslininkai mano atradę visiškai naują aštuonkojų rūšį, kuri visiems priminė animacinį herojų, draugišką vaiduoklį Kasparą.
(1) 2017-01-31 22
Jis yra mikroskopinio dydžio, išvaizda primena medūzą ir gali išgyventi ten, kur kiti neišgyventų. Neveltui 2010 metais atrodė, kad teks perrašyti biologijos vadovėlius. Viduržemio jūros dugne – vienoje iš sudėtingiausių aplinkų gyventi Žemėje – viena mokslininkų komanda rado įrodymų, kad čia gyvena gyvas sutvėrimas, galintis išgyventi be deguonies, rašo BBC.
(0) 2015-07-20 22
Lietuvos ornitologų draugijos (LOD) nariai Darius ir Daiva Norkūnai Šaltojos upės slėnyje, Rokiškio r., padarė neįtikėtiną atradimą – aptiko naują Lietuvai paukščių rūšį.