Mokslo atradimų istorijos (Įdomusis mokslas | Mokslas)

(0) 2018-08-04 7
Ar nutukimas užkrečiamas? Daugėja duomenų, remiančių šią kontroversišką teoriją, skelbiančią, kad antsvorį ir nutukimą lemia virusas. Tačiau tai įtikina ne visus
(0) 2018-07-16 5
1: Antarktidos neutrinas; 2: Metalinis azotas; 3: „Odisėjos“ ištakos; 4: Kosminiai burbuliukai; 5: Super radioteleskopas; 6: Juodasis sarkofagas; 7: Paskutinė Ötzio vakarienė; 8: Senia
(2) 2018-06-15 9
Kartais mokslininkai eksperimentus atlieka tiesiog dėl įdomumo. Pavyzdžiui, ar kam nors iš tiesų rūpi, kokia muzika patinka laboratorijos pelėms, apsvaigintoms kokainu? Olbanio medicinos koledžo mokslininkai panoro išsiaiškinti. Mokslo vardan, aišku, bet ir patys galimai buvo apsvaigę.
(0) 2018-01-28 14
<em>Technologijos keičia karo meną. Karo vadams jos sukuria naujas galimybes ir iššūkius – tačiau ne visos šios technologijos yra karinės. Portalas „Vintage News“ atrinko 5 visiškai tai
(0) 2017-10-24 46
Stephenas Hawkingas - vienas garsiausių pasaulio fizikų, pasiekęs žymių pergalių kvantinės fizikos, teorinės kosmologijos ir juodųjų bedugnių tyrimuose. Kembridžo universitetas neseniai paviešino Stepheno Hawkingo 1965-ųjų disertaciją. Tai dar kartą paskatino mokslininkus pasidomėti šia neeiline asmenybe ir ankstyvaisiais mokslininko darbais. Jie šioje disertacijoje aptiko ir klaidų, ir tiesiog genialių idėjų.
(5) 2017-07-11 7
<em>Sovietų sąjunga apstulbino pasaulį 1957 lapkričio 3 dieną, paleisdama Sputnik 2. Nedideliame palydove buvo nedidelė kalaitė Laika, pirmasis gyvūnas, iškeltas į Žemės orbitą. Tačiau L
(0) 2017-06-28 23
Kaip sakoma, geri dalykai nutinka, kai mažiausiai tikiesi. Vienas australas ieškojo tualeto, kai netikėtai atrado seniausią žinomą aborigenų gyvenvietę.
(0) 2017-05-22 7
Galima net neabejoti, jog bent kartą gyvenime atidarę naujų vaistų buteliuko kamštelį pirmiausiai išvydote ne pačius vaistus, bet vatos gumulėlį. Tačiau ar kada nors susimąstėte kokia priežastis privertė vaistų gamintojus jos ten įdėti?
(0) 2017-04-17 14
<div class="turinys"> <a onMouseOver="this.style.color='red'" onMouseOut="this.style.color='rgba(79,148,205,1)'" target="_top" href="http://www.technologijos.lt/n/mokslas/idomusis_mokslas/S-61084#00
(0) 2017-04-04 16
Jeigu kartkartėmis pasimėgaujate raudonuoju vynu, tačiau negalite pakęsti baltų staltiesių skalbimo dėl nuolat nukrentančių lašiukų, tai ši naujiena – kaip tik jums. Mokslininkas sukūrė tokį vyno butelį, iš kurio pilant į taurę paskutiniai gėrimo lašai kakliuko išore nenubėga, rašo livescience.com.
(1) 2017-03-13 34
Tibeto plynaukštėje žmonės gyvena jau tūkstančius metų. Tačiau tai, kaip tibetiečiai išgyvena su tokiu mažu deguonies kiekiu, iki šiol buvo mįslė, ir mokslininkai tik dabar pradeda ją įminti.
(1) 2017-03-05 14
<!--Keisdami pavadinimą, įsijunkite režimą BE REDAKTORIAUS --> <em>Savo žemėlapyje garsusis geografas <b>Gerardus Mercator</b> labai tiksliai pavaizdavo tai, ko nėra</em>
(0) 2016-12-01 16
Būna, mokslininkai, išradėjai ar verslininkai dirba metus, dešimtmečius, ir jiems nesiseka (prisiminkite Thomą Edisoną, ir jo 700 įrodymų, kad taip elektros lemputė neveikia). Tačiau būna ir taip, kad mokslininkai, išradėjai ar verslininkai dirba metus, dešimtmečius, ir... jiems pasiseka. Tik ne visai tai, ko jie siekė.
(0) 2016-11-09 23
Tenka pripažinti liūdną tiesą – prabangių daiktų aukcionuose mokslininkų darbai vertinami kur kas pigiau, negu reti automobiliai, unikalios aktorių suknelės ar pirmieji komiksų knygelių leidiniai. Tačiau ir juos kolekcininkai perka už milijonus. Tad kiek reikėtų taupyti, kad įsigytumėte mokslinių darbų, kurie labiausiai pakeitė pasaulio istoriją, originalus?