Mokslo atradimų istorijos (Įdomusis mokslas | Mokslas)

(0) 2012-10-11 0
Galimas daiktas, kad pasaulis nebūtų toks, kokį mes jį turime šiandien, jeigu kai kas laikas nuo laiko nebūtų sakęs: „blauzdos per skystos ...“
(0) 2012-10-08 2
Paprastai telekinezę vertiname kaip mistinę antgamtinę jėgą. Tačiau sąvoka „telekinezė“ kilusi iš graikų kalbos: „kinesis“ reiškia judėjimą, o „tele“ – per atstumą. Tad visatoje telekinezės (arba judėjimo per atstumą) – nors vežimu vežk.
(0) 2012-09-24 -1
Marija Kiuri buvo pirmoji moteris, gavusi Nobelio premiją, ir pirmoji mokslininkė, šią premiją gavusi du kartus.
Deja, ji tapo savo išradimų ir eksperimentų su jais auka. Tai – ne vienintelis atvejis mokslo istorijoje, kai mokslininkai tampa savo „kūdikių“ aukomis.
(4) 2012-07-27 1
Ar teko kada nors girdėti apie „Demoniškąjį branduolį“? Taip savo cheminį kūrinį galiausiai pavadino prietaringumu anaiptol nepasižymėję liūdnai pagarsėjusios Los Alamoso laboratorijos (JAV) mokslininkai. Kur čia prietarai? Tiesiog demoniškai pavadintas šėtoniškas žmogaus rankų kūrinys velniškai keistų laboratorinių eksperimentų serijoje nusinešė ne vieną gyvybę. Viena iš niūriųjų mokslo pasaulio legendų, kuri, anot portalo „io9.com“, šiurpumu nusipe...
(22) 2012-02-06 1
Penktoje klasėje besimokanti 10-metė Kanzas Sičio (JAV) gyventoja Klara Lacen (Clara Lazen) atrado tetranitratoksikarboną – molekulę, kurią sudaro deguonis, azotas ir anglis. Ši medžiaga gali būti naudojama įvairiai – ir kaip sprogstamoji medžiaga, ir kaip energiją kaupianti medžiaga.