Mokslo atradimų istorijos (Įdomusis mokslas | Mokslas)

(0) 2017-10-24 46
Stephenas Hawkingas - vienas garsiausių pasaulio fizikų, pasiekęs žymių pergalių kvantinės fizikos, teorinės kosmologijos ir juodųjų bedugnių tyrimuose. Kembridžo universitetas neseniai paviešino Stepheno Hawkingo 1965-ųjų disertaciją. Tai dar kartą paskatino mokslininkus pasidomėti šia neeiline asmenybe ir ankstyvaisiais mokslininko darbais. Jie šioje disertacijoje aptiko ir klaidų, ir tiesiog genialių idėjų.
(5) 2017-07-11 7
<em>Sovietų sąjunga apstulbino pasaulį 1957 lapkričio 3 dieną, paleisdama Sputnik 2. Nedideliame palydove buvo nedidelė kalaitė Laika, pirmasis gyvūnas, iškeltas į Žemės orbitą. Tačiau L
(0) 2017-06-28 23
Kaip sakoma, geri dalykai nutinka, kai mažiausiai tikiesi. Vienas australas ieškojo tualeto, kai netikėtai atrado seniausią žinomą aborigenų gyvenvietę.
(0) 2017-05-22 7
Galima net neabejoti, jog bent kartą gyvenime atidarę naujų vaistų buteliuko kamštelį pirmiausiai išvydote ne pačius vaistus, bet vatos gumulėlį. Tačiau ar kada nors susimąstėte kokia priežastis privertė vaistų gamintojus jos ten įdėti?
(0) 2017-04-17 14
<div class="turinys"> <a onMouseOver="this.style.color='red'" onMouseOut="this.style.color='rgba(79,148,205,1)'" target="_top" href="http://www.technologijos.lt/n/mokslas/idomusis_mokslas/S-61084#00
(0) 2017-04-04 16
Jeigu kartkartėmis pasimėgaujate raudonuoju vynu, tačiau negalite pakęsti baltų staltiesių skalbimo dėl nuolat nukrentančių lašiukų, tai ši naujiena – kaip tik jums. Mokslininkas sukūrė tokį vyno butelį, iš kurio pilant į taurę paskutiniai gėrimo lašai kakliuko išore nenubėga, rašo livescience.com.
(1) 2017-03-13 34
Tibeto plynaukštėje žmonės gyvena jau tūkstančius metų. Tačiau tai, kaip tibetiečiai išgyvena su tokiu mažu deguonies kiekiu, iki šiol buvo mįslė, ir mokslininkai tik dabar pradeda ją įminti.
(1) 2017-03-05 14