Mokslininkai ir išradėjai (Įdomusis mokslas | Mokslas)

(0) 2019-10-18 15
Kaip ir žadėjo, „Tesla“ vėl sugrįžo į Vokietijos Niurburgringo lenktynių trasą ir atsivežė dvi skirtingas „Model S Plaid“ prototipų versijas. Iš pirmojo vaizdo įrašo galima matyti, kaip intensyviai šie elektromobiliai yra testuojami bei ruošiami rekordiniam trasos įveikimui.
(0) 2019-10-16 29
Elonas Muskas pateikė dar vieną užuominą apie taip laukiamą elektrinį „Tesla“ pikapą. Šįkart generalinis direktorius pikapą vadina „Cybertruck“ ir teigia, kad jis atrodys, kaip „šarvuota kovinė mašina iš ateities“.
(6) 2019-10-14 29
Pranešama, kad „Tesla“ ir „Panasonic“ užklupo sunkūs laikai. Kompanijų santykiai yra gana audringi ir tai atsitiko kaip tik tuo metu, kai „Tesla“ paskelbė, kad ruošiasi gaminti savo baterijas.
(27) 2019-10-04 -51
Nuostabu regėti, kaip vystosi kosmoso technologijos ir kviečia į keliones. Bet gal vertėtų prieš kelionę prisėsti?
(12) 2019-10-01 32
Elonas Muskas savo laiške darbuotojams teigia, kad šis ketvirtis kompanijai bus rekordinis – pirmą kartą bus pasiektas toks klientams pristatytų elektromobilių skaičius.
(19) 2019-09-29 101
Štai ir įvyko lauktasis „SpaceX“ renginys. Šiąnakt Elonas Muskas Pietų Teksase, netoli Boca Chica gyvenvietės esančioje „SpaceX“ bazėje pristatė kosminį laivą.
(0) 2019-09-28 4
Jaunųjų Lietuvos sveikatos mokslų universiteto (LSMU) mokslininkų kuriama technologija per pusę metų spėjo pelnyti tarptautinį pripažinimą.
(0) 2019-09-27 82
Šį šeštadienį „SpaceX“ kompanija pristatys naująjį „Starship“ prototipą ir visas detales, bet prieš tai Elonas Muskas siūlo šiek tiek pasidairyti po šį kosminį laivą, su kuriuo keliausime į Marsą.
(7) 2019-09-14 31
Pasirodė pirmasis vaizdo įrašas, kaip legendinėje Niurburgringo trasoje (Vokietijoje) išbandomas „Tesla Model S“ elektromobilis.
(0) 2019-09-13 27
„Tesla“ vadovas Elonas Muskas teigia, kad jie pasiekė rekordą ir dabar „Model S“ yra „greičiausias 4-rių durų automobilis Laguna Seca trasoje“. Įdomu ir tai, kad šiuo „Model S“ bandymu buvo ne tik pasiektas naujas rekordas, bet ir tuo pačiu originaliai pristatyta naujoji „Plaid Powertrain“ (transmisija) ir naujo tipo „važiuoklės prototipas“. Be to, paaiškėjo ir daugiau detalių dėl bandymo pagerinti Niurburgringo trasos rekordą.
(0) 2019-09-13 22
FTMC mokslininkai pasaulį nustebino unikaliu atradimu, padėsiančių gydyti nepagydomas ligas. Rugpjūčio mėnesį Fizinių ir technologijos mokslų centro (FTMC) Molekulinių darinių fizikos skyriaus mokslininko dr. Aurimo Vyšniausko mokslinį straipsnį publikavo vienas geriausių tarptautinių chemijos mokslų žurnalų „Chemistry: A European Journal“. Be to, straipsnio iliustracija buvo išspausdinta ant šio žurnalo viršelio, rašoma pranešime.
(19) 2019-09-10 16
Kokia pirma mintis šauna į galvą, kuomet išgirstate žodžių junginį „Dirbtinis intelektas“? Pagalvojate apie „Siri“ arba „Google“ skaitmeninį asistentą? Apie robotę Rosie iš animacinio serialo „The Jetsons“? Apie berniuko formos robotą 2001 m. filme AI, kurį suvaidino Haley Joelis Osmentas?
(11) 2019-09-07 44
Šalyje – rimta radioaktyvių atliekų problema. Tai patvirtina ir Kiuri laboratorijos
(22) 2019-09-07 36
Elonas Muskas paskelbė, kad „Tesla“ kitą savaitę į Niurburgringo trasą atgabens „Model S“ elektromobilį. Ir greičiausiai dėl to, kad įveiktų „Porsche Taycan“ užfiksuotą rekordą.