Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
 
 

Bendri mitybos įpročiai (Žmogus ir medicina | Mokslas)

Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2019-08-15 -1
Nauji tyrimai patvirtina, jog valgymo laiko keitimas į ankstesnį nei įprasta gali padėti numesti svorio. Mokslininkai taip pat atskleidė, jog papildomi kilogramai tokiu atveju tirpsta ne dėl daugiau sudeginimų kalorijų, bet mažesnio apetito bei alkio hormonų kiekio. Žurnale „Obesity“ aprašomame tyrime pasakojama, kaip valgymo laikas daro įtaką medžiagų apykaitai.
(0) 2019-07-10 -3
Nors dauguma žmonių mažai ką žino apie persivalgymą, jis – vienas dažniausių suaugusiųjų valgymo sutrikimų, galintis turėti neigiamų fizinių, psichologinių ir socialinių pasekmių. Nors kartais prisikirsti kiek telpa neišvengiama (pavyzdžiui, per Kalėdas, Velykas ar Naujuosius metus), paprastai patartina atkreipti dėmesį, ar valgote ne per daug.
(0) 2019-05-24 0
Suvalgyti dėžutę ledų ar pakelį traškučių – ne pats geriausias pasirinkimas. Bet kai žmogus stresuoja, dažniausiai renkasi ne morkų lazdeles, o kaloringą maistą.
(0) 2019-05-21 -1
Intuityvus valgymas atsirado iš pasipriešinimo dietoms, kurios labai paplito po II pasaulinio karo. Pasak gydytojos Aušros Jauniškytės-Ingeleviečienės, vienas iš blogiausių dalykų, ką padaro dieta, yra tai, kad ji padidina valgymo sutrikimų riziką iki 12 kartų. Dieta vėliau sukelia persivalgymo atvejus, svorio padidėjimą, skatina nepasitenkinimą savimi, depresijos, nerimo simptomus. Nors tuo metu ir nukrenta svoris, vėliau jis grįžta žymiai didesnis.
(2) 2019-05-19 2
Patarimai, kaip geriau mesti svorį ir kokios dietos laikytis, keičiasi greičiau nei užtrunka sudaryti kassavaitinį maisto produktų pirkinių sąrašą. Todėl womenshealth.com.au nutarė išsklaidyti su sveika mityba susijusius mitus ir pasiteiravo ekspertės patarimų, kad neliktų jokių neaiškumų.
(0) 2019-05-13 2
Sveika mityba – vis labiau populiarėjanti, tačiau keičiant įpročius dažnai galime ir suklysti. Kokias klaidas galime padaryti ir kaip teisingai imtis naujų įpročių – DELFI TV pasakojo natūropatinės mitybos specialistė Tautvilė Šliažaitė.
(0) 2019-05-09 -2
Pasak VU medicinos fakulteto profesoriaus Rimanto Stuko, viduržemio jūros dieta lietuviams jau nėra naujiena. Ir nors tai labiau mitybos būdas nei dieta, besimaitinant tokiu būdu, mūsų sveikata turėtų smarkiai pagerėti.
(0) 2019-05-03 -11
Sviestas – vienas dažniausiai vartojamų maisto produktų, kiekvieną patiekalą paverčiantis skanesniu. Tiesa, nemaža dalis Lietuvos gyventojų sviestą vartoja neteisingai. Kaip tai reikėtų daryti?
(0) 2019-05-03 7
Ar mūsų nuotaikai, emociniam stabilumui gali daryti įtakos žarnyno veikla? Vilniaus universiteto Gyvybės mokslų centre dešimtą kartą vykusioje konferencijoje „Smegenų pažinimo savaitė 2019“ specialistai atskleidė svarbiausias tiesas apie glaudų virškinimo sistemos bei smegenų ryšį.
(6) 2019-03-12 -27
Ar žinojote, kad yra maisto produktų, kuriuos valgote kiekvieną dieną ir kurie jus lėtai žudo? Ne vienas šių produktų yra daugelio mūsų racione, tačiau nuolat vartojant daugumą jų gausite mirtiną derinį, tad pokyčių imtis būtina jau šiandien. Tad įpraskite analizuoti, ką valgote, ir teisingai rinkitės jau šiandien, pataria healthyandpretty.com.
(1) 2019-03-11 2
Neretai po santuokos žmonės priauga svorio. Žmonės linkę galvoti, kad taip yra, nes susituokę žmonės pasijunta saugūs ir, manydami, kad partneris nebepabėgs, atleidžia vadeles.
(5) 2019-02-17 8
Prancūzijos mokslininkai paskelbė didelės apimties studiją, pirmąkart atskleidžiančią statistiškai pagrįstą ryšį tarp smarkiai perdirbto maisto vartojimo ir didesnės mirties rizikos, bet tyrėjai perspėjo, kad reikia nuodugniau išnagrinėti, kokie mechanizmai tai lemia.
(0) 2019-02-09 6
Vitaminas D mums yra be galo svarbus, bet jo nepadauginkite – saikas reikalingas visur, net kalbant apie vitaminus, LRT TELEVIZIJOS laidoje „Klauskite daktaro“ sako Lietuvos sveikatos mokslų universiteto profesorius Alvydas Unikauskas. Jis teigia, kad vitamino D ir kalcio derinys be dar vienos sudedamosios dalies gali tapti pavojingas.
(1) 2019-02-09 10
Vieniems, atrodo, pakanka vos žvilgtelėti į pyrago gabalėlį ir jau priauga papildomų kilogramų, o kitiems, kad ir kiek, kada ar ką bevalgytų, svorio kaip nebūta.
(0) 2019-02-08 10
Potraukis saldžiam, sūriam, riebiam maistui ar konkrečiam produktui, pavyzdžiui, šokoladui, iš tiesų yra mūsų kūno nevalingi signalai, rodantys, ko iš tikrųjų mums trūksta. LRT TELEVIZIJOS laidoje „Klauskite daktaro“ taip sako Lietuvos sveikatos mokslų universiteto profesorius Alvydas Unikauskas. Jis priduria, kad jei suprasime, kodėl taip norisi tam tikro maisto, galėsime lengviau suvaldyti savo užgaidas.