Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
 
 

Dietos (Žmogus ir medicina | Mokslas)

Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(2) 2019-08-18 6
Neseniai atliktas tyrimas parodė, jog pelių, ėdusių produktus su mažesniu aminorūgšties kiekiu, organizmai efektyviau reagavo į joms paskirtas vėžio gydymo procedūras. Nors eksperimento išvados išties intriguojančios, autoriai skatina būti atsargiais.
(0) 2019-08-15 -1
Nauji tyrimai patvirtina, jog valgymo laiko keitimas į ankstesnį nei įprasta gali padėti numesti svorio. Mokslininkai taip pat atskleidė, jog papildomi kilogramai tokiu atveju tirpsta ne dėl daugiau sudeginimų kalorijų, bet mažesnio apetito bei alkio hormonų kiekio. Žurnale „Obesity“ aprašomame tyrime pasakojama, kaip valgymo laikas daro įtaką medžiagų apykaitai.
(9) 2019-08-05 17
Leonardas da Vinčis - garsus renesanso menininkas, mokslininkas ir išradėjas. Jis - vienas didžiausių visų laikų protų, sukūręs ne tik įspūdingus meno kūrinius, bet ir modernių mašinų koncepcijas. Povandeniniai laivai, tankai, sraigtasparniai - visi šie išradimai buvo da Vinčio užrašuose ir jūs apie tai tikriausiai esate girdėję. Bet ar žinojote, kad garsusis Leonardas da Vinčis buvo vegetaras?
(0) 2019-07-23 1
Net neabejokite, kad tai, ką valgote, daro poveikį tuštinimosi dažniui, žarnyno peristaltikai ir jo turinio konsistencijai. Vartojant daug ląstelienos turinčių produktų, pvz., daržovių ir vaisių, noras tuštintis kils reguliariai, o jei tokio tipo maisto bus mažoka ir raciono pagrindą sudarys mėsa bei pieno produktai, žarnynas gali sustreikuoti.
(1) 2019-07-01 13
Krono liga – tai lėtinė virškinimo trakto liga, pasižyminti uždegimais ir galinti paveikti bet kurią trakto dalį nuo burnos iki išangės. Šiuo metu nėra jokio efektyvaus gydymo, tačiau mokslininkai mano, kad milijonai sergančiųjų simptomus galėtų palengvinti kardinaliai pakeitę dietą. Pasirodo, gali pakakti perėjimo prie augaliniais produktais paremtos dietos.
(0) 2019-06-12 5
Nusiskundimai virškinamojo trakto veikla – vieni dažniausių sutrikimų, dėl kurių į gydytojus kreipiasi vis daugiau pacientų. Maždaug trečdaliu atvejų atlikus tyrimus, nesurandama nukrypimų nuo normos. Pasak Vilniaus „Kardiolitos“ klinikų Gastroenterologijos centro gydytojo gastroenterologo Tomo Jucaičio, tuomet jau kalbama apie funkcinės dispepsijos ligą.
(0) 2019-05-21 14
Sklando legenda, kurioje kalbama apie žmogų, sugebėjusį atskratyti 113 kilogramų tiesiog atsisakius maisto daugiau nei metus. Bet ar iš tikrųjų įmanoma žmogaus kūnui ilgą laiką išbūti be maisto?
(0) 2019-05-21 -1
Intuityvus valgymas atsirado iš pasipriešinimo dietoms, kurios labai paplito po II pasaulinio karo. Pasak gydytojos Aušros Jauniškytės-Ingeleviečienės, vienas iš blogiausių dalykų, ką padaro dieta, yra tai, kad ji padidina valgymo sutrikimų riziką iki 12 kartų. Dieta vėliau sukelia persivalgymo atvejus, svorio padidėjimą, skatina nepasitenkinimą savimi, depresijos, nerimo simptomus. Nors tuo metu ir nukrenta svoris, vėliau jis grįžta žymiai didesnis.
(0) 2019-05-09 -2
Pasak VU medicinos fakulteto profesoriaus Rimanto Stuko, viduržemio jūros dieta lietuviams jau nėra naujiena. Ir nors tai labiau mitybos būdas nei dieta, besimaitinant tokiu būdu, mūsų sveikata turėtų smarkiai pagerėti.
(0) 2019-05-06 3
Dažnai salierai vadinami produktu, kurio kalorijų kiekis neigiamas. Neigiamų kalorijų teorija teigia, kad kalorijų kiekis tam tikruose produktuose yra mažesnis, nei juos virškinant sudeginamų kalorijų kiekis. Ar tai gali būti tiesa?
(0) 2019-04-27 4
Vakarienę atiduok priešui – praktiškai aksioma. Tačiau atsirado duomenų, kad lengvas užkandimas prieš naktį, priešingai, padeda lieknėti.
(0) 2019-04-03 5
Jei nuolat norisi kažką sukrimsti arba po sočių pietų, vakarienės nejaučiate sotumo, tam veikiausiai yra priežastis, teigia ekspertai. Laimė, yra būdų pažaboti nepasotinamą apetitą, tiesa, svarbu maitintis tinkamai ir visavertiškai, rašoma huffpost.com.
(0) 2019-03-27 27
Praktikuojant protarpinį badavimą nėra badaujama – juk badaujama tada, kai organizmas išvis negauna maisto, o taikant protarpinio badavimo metodą maisto gaunama pakankamai ar net per daug
(0) 2019-02-26 6
Riebalai dega tik tuomet, kai pasiekiate gilaus miego stadiją, – to nebus, jei miegate po 5–6 valandas.
(0) 2019-02-13 -9
Visi pasaulio dietologai tikina: jeigu žmogus trokšta normaliai sverti ar suliesėti, tai trečdalį jo kasdienio raciono turi sudaryti daržovės. Tačiau daržovės daržovėms nelygu. Kai kurios jų ne tik neišsprendžia antsvorio problemos, bet pagilina ją. Tai paskelbė mokslininkai iš Harvardo universiteto.