Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
 
 

Mityba (Žmogus ir medicina | Mokslas)

Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(5) 2021-03-08 4
Jei alus jums kaip duona kasdieninė, turėtumėte žinoti ir tai, kaip šis pomėgis gali paveikti jūsų organizmą.
(0) 2021-03-06 41
Nors daugelis sportuojančių žmonių prisieks, kad bananas yra puikus užkandis prieš treniruotę, iš tikrųjų yra geresnis laikas, kada geriau valgyti bananus.
(4) 2021-03-05 16
Atsikratyti kelių ar keliolikos kilogramų gali būti paprasčiau nei įsivaizduojate. Tiesiog įtraukite į mitybą pakankamą kiekį skaidulų. Dėl jų ilgiau jausitės sotūs, nereikės marinti savęs badu ir ilgainiui tai padės pasiekti pageidaujamų rezultatų.
(0) 2021-03-03 2
Vakarienė iš greito maisto ar kinų restorano gali baigtis galvos skausmu ir pykinimu – tokiais simptomais dažnai skundžiasi žmonės, kurie yra jautrūs mono natrio gliutomatui, dar kitaip žinomam kaip E621.
(0) 2021-03-02 5
Atrodo, kad atsikratyti nereikalingų kilogramų turėtų būti paprasta – tiesiog mažiau valgai ir daugiau sportuoji. Tačiau realybėje viskas yra kur kas sudėtingiau.
(0) 2021-03-01 3
Kai susirandate antrąją pusę, įgyjate ne tik draugą ir gyvenimo partnerį. Gaunate ir... papildomų kilogramų, rašo portalas „Healthline“.
(0) 2021-02-22 16
Arbata tikrai yra populiarus kasdienis ritualas. Tokiu ir turėtų būti, nes arbatos gėrimas gali padėti sveikatai.
(0) 2021-02-22 7
Beveik kiekvienoje kavinėje, kurioje siūloma rinktis garnyrą, galima pamatyti gruzdintus bulvių šiaudelius, kuriuos mes labiau įpratę vadinti prancūziškomis bulvytėmis (angl. french fries). O greito maisto restorane bulvytės yra tarsi neatskiriamas mėsainio priedas. Jas mes mėgstame rinktis vietoje įprastų bulvių ar netgi ryžių. Tačiau kaip atsirado toks paprastos bulvės paruošimas? Ir kodėl jos vadinamos „prancūziškomis“?
(0) 2021-02-19 8
Su amžiumi daug mūsų patirs labai liūdną procesą - protinės funkcijos suprastėjimą. Žmogui protas yra labai svarbus, todėl norėtume kiek įmanoma ilgiau išlikti aštrūs ir sveiki. Kaip? Na, reikia rūpintis savimi. Edinburgo universiteto mokslininkai teigia, kad egzistuoja vienas labai skanus būdas išlaikyti mąstymo įgūdžius.
(4) 2021-02-17 41
Be jokios abejonės, kofeinas mus pažadina, suteikia trumpą energijos šuolį ir net padeda nusiteikti darbui. Tačiau reguliarus kofeino vartojimas gali pakeisti jūsų smegenų struktūrą - taip neseniai paskelbtame tyrime teigia britų mokslininkai.
(5) 2021-02-17 2
Užgavėnės ar sekmadienio pusryčiai daugelyje šeimų neįsivaizduojami be blynų. Miltiniai patiekalai – neatsiejama žmonių raciono dalis, kuri pirmiausia išeliminuojama pradėjus sveikai maitintis. Tiesa, miltinių patiekalų nereikėtų taip nuvertinti, nes juose taip pat gausu žmogui reikalingų maistinių medžiagų, sako prekybos centro „Rimi“ sveikesnės mitybos konsultantė, gydytoja dietologė dr. Edita Gavelienė – svarbu suvartojamas kiekis, pasirinkti miltai ir valgymo laikas.
(0) 2021-02-17 13
Proteininis batonėlis, šokoladas, šokoladinis kremas, sirupas... Rodos, šiais laikais viskas gali būti pavadinta „proteininiais“. Arba kitaip – baltyminiais. Valgydami tokius produktus žmonės jaučiasi daug ramiau, mat galvoja, kad tai yra itin sveika. Tad ir valgyti galima daugiau nei įprastai. Tačiau kaip yra iš tiesų? Apie baltyminius produktus papasakojo gydytojas dietologas Edvardas Grišinas ir mitybos specialistas, biomedicinos mokslų daktaras Artūras Sujeta.
(3) 2021-02-16 14
Billas Gatesas kadaise garsėjo kaip agresyvus verslininkas, technologijų entuziastas ir „blogas berniukas“. O tada pasistengė pakeisti savo viešą įvaizdį ir dabar norėtų, kad nevalgytumėte mėsos.
(3) 2021-02-16 8
Atliktas tyrimas Lietuvoje parodė, kad druskos suvartojame dvigubai daugiau nei rekomenduoja Pasaulio sveikatos organizacija. O jodo – atvirkšiai: net kas antram lietuviui jo trūksta. Tokie lietuvių įpročiai nėra geri, mat dėl druskos kyla širdies ir kraujagyslių ligų rizika. Kodėl net ir ribojant papildomos druskos kiekį jos galime nepastebimai suvartoti per daug ir ką daryti, kad netrūktų jodo, laidoje „Sveiki! su gydytoju V. Morozovu“ pasakojo gydytoja endokrinologė Lina Zabulienė.
(2) 2021-02-11 5
Nutukimas yra liga, kurią sukelia prastas balansas tarp gaunamos ir sunaudojamos kūno energijos. Toks paaiškinimas yra labai jau paprastas - iš tikrųjų nutukimas ir jo mechanizmas mokslui nėra visiškai suprantamas, o ir jo gydymas yra sudėtingas. Bet galbūt jau artimoje ateityje tai pasikeis - mokslininkai rado vaistus, kurie, jų teigimu, padeda mesti svorį geriau nei bet kokios dabar naudojamos priemonės.