Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
 
 

Aktyvus sportavimas (Žmogus ir medicina | Mokslas)

Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2020-08-24 1
Lepinant vasariškiems orams, daugiau žmonių laisvalaikį ima leisti lauke – po atviru dangumi sportuoja tiek profesionalai, tiek mėgėjai. Kauno „Kardiolitos klinikų“ Ortopedijos-traumatologijos centro gydytojas ortopedas-traumatologas dr. Laimutis Škikas teigia, jog tiems, kurie įprastai laiką pasyviau leidžia namuose, netikėtai pradėjus daugiau judėti išauga įvairių traumų rizika. Pasak jo, žmonės paskuba ir pradeda sportuoti tam visiškai nepasiruošę. Neretai toks skubėjimas baigiasi Achilo sausgyslės traumomis, kurioms gydyti prireikia ir chirurginių priemonių, rašoma pranešime spaudai.
(0) 2020-08-12 9
Sveikos kraujagyslės yra labai svarbios mūsų kūnui. Jos yra pirmoji mūsų sveikatos ir energingumo sąlyga. Kardiologas ir sportinės medicinos profesorius iš Miuncheno Martinas Halle sukūrė balų sistemos metodą, kuris padės išsaugoti kraujagysles optimalios būsenos.
(0) 2020-07-30 -4
Kol mes džiaugiamės vasara, mūsų sąnariai ir raumenys intensyviai dirba. Bėgame, einame į žygius, miname dviratį, žaidžiame lauke aktyvius žaidimus – apkrova mūsų sąnariams padidėja kelis kartus, lyginant su kur kas ramesniu žiemos periodu. To rezultatas – sąnarių skausmas, priverčiantis ritmą gerokai sulėtinti, rašoma pranešime spaudai.
(0) 2020-06-30 3
Sportas ir skausmas, atrodo, dvi neatskiriamos pusės. Bet ar tikrai? Žinių radijo laidoje „Pradėsiu nuo pirmadienio“ medicinos mokslų daktaras, pasaulio kiokušin karatė vicečempionas, sportinės medicinos ir reabilitacijos specialistas bei treneris Gediminas Tankevičius papasakojo, kada sportuojant skausmas – įprasta, o kada reikia kuo greičiau kreiptis pas specialistus.
(0) 2020-06-28 3
Jei norime gyventi ilgiau – privalome sportuoti, žino, tikriausiai, visi. Tačiau neseniai atlikti tyrimai parodė, koks sportas prideda daugiausiai metų prie gyvenimo. Daugelį tai gali nustebinti. Pasirodo, jei norite būti ilgaamžiais – turėtumėte užsiimti tenisu.
(0) 2020-06-19 13
Suaugusiems rekomenduojama du kartus per savaitę dirbti su svoriais ir stiprinti raumenis, o taip pat atlikti ir aerobinių pratimų. Tokias naujas gaires paskelbė įtakingi Jungtinės Karalystės medikai, skelbia BBC.
(1) 2020-05-29 0
Surasti laiko pasimankštinti gali būti tikras iššūkis: daugelis mūsų, atradę laisvą minutę, šiaip ne taip prisiverčia pabėgioti ar paplušėti sporto salėje. Tačiau tyrimai rodo, kad jei iš tiesų iš sporto norite išspausti visą naudą, sportuoti reikia tuo pačiu paros metu kasdien. Už tokį grafiką jūsų kūnas jums atsidėkos.
(0) 2020-05-28 10
Kas yra geri ir blogi, naudingi ir pavojingi, lėtieji ir greitieji, sudėtiniai ir paprasti angliavandeniai? Ar tikrai norint numesti svorio, angliavandenius iš savo mitybos reikia išbraukti? Kokiais mitais apie šią maistinę medžiagą nereikėtų tikėti? Į visus klausimus laidoje „Sveiki! Su gydytoju Morozovu“ atsakė gydytoja dietologė Evelina Cikanavičiūtė.
(0) 2020-05-16 7
Beveik 21 tūkst. Lietuvos gyventojų, arba, net 54,6 proc. visų 2019 m. mirčių buvo nuo kraujotakos sistemos ligų – šokiruojančią išankstinę statistiką užfiksavo Higienos instituto Sveikatos informacijos centras. Mokslininkai tikina, kad tokios kraujotakos sistemos ligos kaip insultas, miokardo infarktas, širdies ritmo sutrikimai – viena opiausių problemų ir nesveiko gyvenimo būdo pasekmių, kurių buvo galima išvengti.
(0) 2020-04-29 -2
Fizinis aktyvumas visuomet naudingas sveikatai, tačiau prakalbus apie senatvės atitolinimą – vien mankštintis nepakanka. Dar blogiau – neteisingai mankštinantis poveikis gali būti kaip tik priešingas, ir jūs, užuot atjaunėję, pakenksite savo imunitetui bei sendinsite savo organizmą.
(0) 2020-04-26 14
Imuninę sistemą veikia tiek išoriniai, tiek vidiniai veiksniai. Kokie iš jų yra pavojingiausi ir kaip jų išvengti? Žmogaus imunitetas ima formuotis dar gemalo užuomazgoje motinos gimdoje. Čia įtakos imunitetui gali turėti mamos ligos nėštumo metu, jos mityba, emocinė savijauta ir stresai, žalingi įpročiai, darbo ir poilsio režimas. Ką tik gimusio kūdikio imunitetą stiprina žindymas krūtimi, tinkama higiena, buvimas gryname ore.
(0) 2020-04-22 12
Kas antras žmogus Lietuvoje miršta nuo širdies ir kraujagyslių ligų – mirštamumas triskart didesnis nei Europos sąjungos vidurkis. Kaip teigia gydytoja kardiologė Sigita Glaveckaitė, pagrindinė tokių liūdnų skaičių priežastis – per mažas lietuvių dėmesys savo sveikatai, žalingi įpročiai, „tyliųjų žudikų“ ignoravimas.
(0) 2020-04-19 -4
Sveikos gyvensenos ir mitybos specialistas Artūras Sujeta sako, kad kelių kilogramų lengvai būtų galima atsikratyti vos atsisakius vieno produkto – gazuotų gėrimų. Ekspertas turi ir kitų patarimų, kaip karantino metu išlaikyti gerą figūrą ar ją net pagerinti.
(0) 2020-04-15 16
2018 metais 840 tūkstančių žmonių išgirdo kepenų vėžio diagnozę. Tais pačiais metais nuo kepenų vėžio mirė 782 tūkstančiai žmonių. Kepenų vėžį sunku gydyti - didelė dalis sergančiųjų nuo diagnozės neišgyvena nei 5 metų. Tačiau šios siaubingos ligos įmanoma išvengti.
(0) 2020-04-13 11
Visi mes gimstame turėdami stipresnį ar silpnesnį imunitetą, o augant jo pajėgumas tampa priklausomas nuo mūsų veiksmų ir įpročių. Lietuvos sporto universiteto profesorius Albertas Skurvydas sako, kad imuniteto stiprinime yra labai svarbus fizinis aktyvumas, tačiau netinkamai sportuodami situaciją galime tik pabloginti.