Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
 
 

Mityba (Žmogus ir medicina | Mokslas)

Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2019-05-21 -1
Intuityvus valgymas atsirado iš pasipriešinimo dietoms, kurios labai paplito po II pasaulinio karo. Pasak gydytojos Aušros Jauniškytės-Ingeleviečienės, vienas iš blogiausių dalykų, ką padaro dieta, yra tai, kad ji padidina valgymo sutrikimų riziką iki 12 kartų. Dieta vėliau sukelia persivalgymo atvejus, svorio padidėjimą, skatina nepasitenkinimą savimi, depresijos, nerimo simptomus. Nors tuo metu ir nukrenta svoris, vėliau jis grįžta žymiai didesnis.
(2) 2019-05-20 -19
Naujausių tyrimų duomenimis, netinkamą mitybą, kaip veiksnį, smarkiai lemiantį cholesterolio kiekio padidėjimą kraujyje, įvardija daugiau nei trečdalis apklaustų lietuvių ir net 94 proc. mano, kad laikantis dietos galima visiškai ar bent iš dalies pažaboti cholesterolio didėjimą.
(2) 2019-05-19 16
Kepenų sveikata dažnai siejama su vyresnio amžiaus žmonėmis dėl dažno vaistų vartojimo, piktnaudžiavimo riebiu maistu ar alkoholiu. Tačiau spartėjantis gyvenimo ritmas, greito maisto poreikis, dietų kultas, nemokėjimas susidoroti su stresu, tariamas atsipalaidavimas savaitgaliais su taure rankoje lemia tai, kad net jaunų žmonių kepenų pažeidimai tampa sunkiai išgydomi.
(2) 2019-05-19 2
Patarimai, kaip geriau mesti svorį ir kokios dietos laikytis, keičiasi greičiau nei užtrunka sudaryti kassavaitinį maisto produktų pirkinių sąrašą. Todėl womenshealth.com.au nutarė išsklaidyti su sveika mityba susijusius mitus ir pasiteiravo ekspertės patarimų, kad neliktų jokių neaiškumų.
(0) 2019-05-18 2
Vis dar kalbama, kad negalima vartoti riebių pieno produktų, kiaušinių, esant aukštam cholesterolio kiekiui kraujyje. Tačiau daktaras Michaelis Moslis paneigė plačiai paplitusius įsitikinimus ir atsakė į dažniausiai užduodamus klausimus cholesterolio tema.
(0) 2019-05-16 -1
Riebalų sluoksnis ant pilvo kelia nepasitenkinimą ne tik todėl, kad juos sunku pašalinti, bet ir todėl, kad tai turi įtakos viso organizmo sveikatai.
(1) 2019-05-15 7
Praktiškai visi pomidorai, kuriuos įsigyjame prekybos centre, yra be galo blankaus skonio – jie praktiškai vandeniniai. O dabar mokslininkai atrado geno versiją, kuri padeda pomidorams įgyti skonį. Ir kurios nebėra maždaug 93 procentuose šiuolaikinių, pramonių pomidorų veislių. Šis atradimas gali padėti sugrąžinti skonį į prekybos centrų pomidorus, rašoma žurnalo „Discover“ tinklaraštyje.
(0) 2019-05-15 6
Hipertenzija būna besimptomė, dėl to savo kraujospūdžio rodiklius turėtų sekti kiekvienas – net jaunas – žmogus.
(0) 2019-05-13 2
Sveika mityba – vis labiau populiarėjanti, tačiau keičiant įpročius dažnai galime ir suklysti. Kokias klaidas galime padaryti ir kaip teisingai imtis naujų įpročių – DELFI TV pasakojo natūropatinės mitybos specialistė Tautvilė Šliažaitė.
(0) 2019-05-13 11
Pažįstamas neseniai manęs paklausė, ar didesnės vitamino C dozės padės apsisaugoti nuo visų infekcijų, taip pat ir virusinių? Gal nereikėtų ir skiepų, taip reklamuojamų visuose informacijos priemonėse?
(1) 2019-05-11 11
Kaip prailginti gyvenimą? Šis klausimas, panašu, niekada nepraras aktualumo, tvirtina žurnalistas Markhamas Heidas. Manoma, kad ilgiausiai išgyveno prancūzė Jeanne Calment: ji mirė, nugyvenusi
(2) 2019-05-10 -3
Kava su pienu, javainiai pusryčiams su pienu, arbata su šlakeliu pieno. Sunku įsivaizduoti šiuolaikinį gyvenimą be to baltojo skysčio, kuris iš pradžių gamtos buvo skirtas veršeliams maitinti. Bet kartas nuo karto pasigirsta nuomonių, kad pienas visiškai nereikalingas ir gali būti net žalingas suaugusiojo organizmui.
(2) 2019-05-09 -3
Ne be reikalo pusryčiai vadinami svarbiausiu dienos maistu – balandžio mėnesio leidinyje „Journal of the American College of Cardiology“ skelbiami naujausi Ajovos universiteto mokslininkų tyrimai rodo, kad žmonės, nevalgantys pusryčių, net 87 proc. labiau rizikuoja susirgti širdies ir kraujagyslių ligomis, nei pusryčiaujantys kasryt.
(0) 2019-05-09 -2
Pasak VU medicinos fakulteto profesoriaus Rimanto Stuko, viduržemio jūros dieta lietuviams jau nėra naujiena. Ir nors tai labiau mitybos būdas nei dieta, besimaitinant tokiu būdu, mūsų sveikata turėtų smarkiai pagerėti.
(0) 2019-05-08 9
Žalieji kokteiliai „Smoothie“, vanduo ir klevų sirupas, medus su citrina ir česnaku – yra daugybė komercinių ir net tradicinių „detoksikuojančių“ dietų. Viena iš didžiausių daugelio tokių dietų ar dietai skirtų maisto priedų ir papildų paslapčių yra tyrimų stoka. Vieni bando detoksikuoti konkretų kūno organą (pavyzdžiui kepenis), kiti tiki, kad specifinė dieta ar maisto papildas padės detoksikuotis nuo galvos iki kojų pirštų. Faktas – visame pasaulyje žmonės išleidžia milijonus poveikiu nepasižyminčioms ar net sveikatą žalojančioms detoksikacinėms dietoms. Apie tai plačiau pasakoja Lietuvos sporto universiteto lektorius, biomedicinos mokslų daktaras, sporto klubo Sports House, projekto Healthy FIT mitybos ir sveikos gyvensenos specialistas Artūras Sujeta.