Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
 
 

Mityba (Žmogus ir medicina | Mokslas)

Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2019-12-31 0
Tvirtinimai, kad Santai daugiau nei 1700 metų, kelia abejones. Gal tikrasis Santa seniausiai miręs ir reguliariai keičiamas nauju?
(4) 2019-12-30 33
Tuoj ateis Naujieji metai ir žinote kas nutiks? Daugybė žmonių užplūs sporto sales ir ims laikytis dietos. Vienas iš dažniausių pasirinkimų bus protarpinio pasninkavimo dieta(kartais vadinama protarpiniu badavimu). Ji padeda numesti svorio, bet ar ji nekenkia sveikatai? O gal padeda?
(0) 2019-12-30 4
Kartais užtenka visai nedaug informacijos, kurią vertėtų įsidėmėti, norint pagerinti smegenų veiklą. 
(0) 2019-12-30 2
Jei elgsitės neatsakingai, šventės gali baigtis labai liūdnai – įspėja Kauno klinikų Gastroenterologijos klinikos vadovas profesorius Juozas Kupčinskas. Pasak gydytojo, gausiai vartojant alkoholį riba iki gyvybei ypač pavojingo kasos uždegimo (pankreatito) – labai siaura.
(0) 2019-12-27 3
Labai dažnai kalbame apie tai, kokius produktus reiktų pasirinkti, kai mus užpuolė ligos. Jau gerai žinome, kad naudinga gerti imbiero ir citrinos arbatą, valgyti naminį sultinį ir įtraukti daugiau žuvies bei daržovių. Tad šį kartą norėčiau aptarti, kokių produktų būtų geriau vengti arba juos pakeisti, kai mus kamuoja sveikatos negalavimai.
(0) 2019-12-25 2
Net 30 % suaugusių žmonių patiria nemigą. Tai kenkia širdžiai, imunitetui ir net protinei sveikatai. Šiuo metu nemiga dažniausiai gydoma vaistais, kurie gali sukelti šalutinį poveikį. Tačiau mokslininkai mano, kad jau išsiaiškino vieną iš nemigos sukėlėjų - tai maistas.
(0) 2019-12-24 1
Vitaminas D – vienas iš daugelio vitaminų, kurių reikia, kad būtume sveiki. Esama trijų pagrindinių požymių, kad jums trūksta šio vitamino.
(0) 2019-12-24 0
Sulaukę žiemos džiaugiamės ne tik mandarinais, bet ir persimonais. Sveikos mitybos specialistė, dietistė Vaida Kurpienė papasakojo, ką turėtume žinoti apie persimonus.
(0) 2019-12-20 8
Daug žmonių įpratę kasdien gerti kavą. Daugeliui iš jų kofeinas suteikia energijos, padeda susikaupti. Kofeinas – populiariausias stimuliantas pasaulyje, tačiau jis ne visus veikia vienodai, rašoma medicalnewstoday.com.
(0) 2019-12-18 37
Chaotiški valgymo įpročiai sukelia daugybė sveikatos problemų. Manoma, kad jie prisideda prie diabeto vystymosi, nutukimo ir net širdies ligų. Todėl daugybė žmonių imasi protarpinio badavimo - valgo tik labai trumpame laiko tarpe. Mokslininkai teigia, kad tai padeda numesti svorio, tačiau ar tikrai reikia badauti? Kas nutiktų jei valgytume tik 10 valandų per parą?
(0) 2019-12-18 0
Pagal senovės lietuvių papročius, po Advento, kurio metu stengiamasi nevalgyti mėsos ir kitų riebių maisto produktų, šv. Kalėdos yra laikas, kai galima pasilepinti įvairiausiomis gėrybėmis: gausybe vyniotinių ir mišrainių, saldžiausių pyragų, tortų, sausainių ir kitų skanėstų. Šventiniu laikotarpiu namuose visada pagausėja maisto, šaldytuve ima trūkti vietos, o po vaišių lieka nesuvalgytų likučių. Todėl labai svarbu nepamiršti pagrindinių taisyklių ir saugiai tvarkyti maistą.
(0) 2019-12-16 4
Bisfenolis A - tai organinis cheminis junginys, sutinkamas dažname plastike. Ši medžiaga, kurios cheminė formulė yra (CH₃)₂C(C₆H₄OH)₂ priklauso difenilmetano darinių ir bisfenolių grupei ir gąsdina žmones - juk tai BPA! Tiesa, ne be reikalo - bisfenolis A gali sujaukti hormonų pusiausvyrą organizme. Naujas tyrimas rodo, kad BPA mūsų organizmuose yra daugiau nei manyta iki šiol.
(0) 2019-12-16 19
Kofeinas arbatoje pirmą kartą buvo atrastas 1827 metais ir iš pradžių buvo vadinamas „teinu“. Vėliau paaiškėjo, kad arbatoje esantis „teinas“ yra identiškas kavoje esančiam kofeinui, todėl žodžio „teinas“ buvo atsisakyta.
(0) 2019-12-16 0
Geležies stoka organizme skundžiasi vis daugiau moterų. Deja, net ir pradėjus vartoti papildus kartais savijauta ne tik nepagerėja, bet ir pablogėja. Terapijos skyriaus vedėja, šeimos gydytoja Joana Kleivienė papasakojo, kaip teisingai pasirinkti preparatus ir kodėl nereikėtų užsiiminėti savigyda.
(1) 2019-12-15 17
Jei žinote apie daugiausia vartojamuose vaisiuose ir daržovėse esančius mineralus bei vitaminus, tada tikrai žinote ir tai, jog avokaduose bei bananuose yra itin daug magnio ir kalio. Šių mineralų juose daugiausia. Šie du, kaip ir visi kiti „superproduktai“, tikrai turi ką pasiūlyti. Dabar mokslininkai ėmė tvirtinti, kad bananai ir avokadai turi didžiulį potencialą apsaugoti nuo širdies priepuolio.