Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
 
 

Mityba (Žmogus ir medicina | Mokslas)

Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(2) 2019-08-22 2
Kornelio universiteto mokslininkai, kaip ir daugelis žmonių, yra sviesto mėgėjai. Šis kasdien naudojamas produktas skrebučiams, sumuštiniams ir įvairiems patieklams suteikia malonų skonį ir tekstūrą. Tačiau sviestas nėra tai, ką vadintume sveiku maistu, todėl mokslininkai dabar sukūrė alternatyvą, kurią daugiausia sudaro vanduo.
(0) 2019-08-22 6
Kartais pasisavinti baltymus iš maisto ne taip paprasta – tam įtakos gali turėti tai, kaip maistas užaugintas, jo paruošimo būdas, kartais – jūsų organizmo būsena ar reakcija.
(0) 2019-08-22 4
Kai jaučiatės pavargę, pirmiausia, jums pasiūlo ilgiau pamiegoti. Suprantama, jei jūs per pietus snaudžiate dėl ilgų darbo valandų ar dėl verkiančio vaiko, kuris neleidžia jums pailsėti naktį. Tačiau kai kurie iš mūsų visuomet būna pavargę, net miegodami rekomenduojamas 7 ir daugiau valandų kasdien. Tad kodėl gi taip nutinka?
(0) 2019-08-21 8
Produktų, kuriuose gausų flavanoidų, pavyzdžiui, obuolių ir žaliosios arbatos, vartojimas apsaugo nuo vėžio ir širdies ligų, ypač rūkančius ir daug alkoholio vartojančius žmones, rodo naujausias mokslinis tyrimas, kurį atliko Edith Cowan universiteto (ECU) mokslininkai, rašo sciencedaily.com.
(0) 2019-08-19 6
Antrojo tipo diabetu dažniausiai suserga žmonės, kurie turi didelį viršsvorį, nesportuoja ir nesirūpina savo mityba. Tai reiškia, kad simptomus galima palengvinti pakeitus savo gyvenseną. Danijos mokslininkai visai neseniai atliko tyrimą, kuris parodė, jog valgydami daugiau baltymų ir riebalų turinčio maisto bei sumažindami suvartojamų angliavandenių kiekį nuo antrojo tipo diabeto kenčiantys žmonės gali lengviau kontroliuoti cukraus kiekį kraujyje.
(0) 2019-08-19 4
Žuvų taukai geriausiai žinomi dėl sveikatą gerinančių savybių. Įrodyta, kad omega-3 rūgštys sveikos širdžiai, žuvų taukai mažina trigliceridų kiekį kraujyje, malšina uždegimus ir netgi palengvina reumatoidinio artrito simptomus. Vis dėlto išgerti žuvų taukų daugiau nei rekomenduojama ne visada gerai – per didelė maisto papildo dozė sveikatai daro daugiau žalos nei naudos.
(1) 2019-08-19 2
Agurkai, kaip ir įvairių rūšių moliūgai, priklauso moliūginių šeimai. Agurkai turi daug vandens, mažai kalorijų, riebalų, cholesterolio ir natrio, rašoma straipsnyje medicalnewstoday.com.
(2) 2019-08-18 6
Neseniai atliktas tyrimas parodė, jog pelių, ėdusių produktus su mažesniu aminorūgšties kiekiu, organizmai efektyviau reagavo į joms paskirtas vėžio gydymo procedūras. Nors eksperimento išvados išties intriguojančios, autoriai skatina būti atsargiais.
(0) 2019-08-15 -1
Nauji tyrimai patvirtina, jog valgymo laiko keitimas į ankstesnį nei įprasta gali padėti numesti svorio. Mokslininkai taip pat atskleidė, jog papildomi kilogramai tokiu atveju tirpsta ne dėl daugiau sudeginimų kalorijų, bet mažesnio apetito bei alkio hormonų kiekio. Žurnale „Obesity“ aprašomame tyrime pasakojama, kaip valgymo laikas daro įtaką medžiagų apykaitai.
(0) 2019-08-13 17
Virviškasis sūris, įprastai vadinamas tiesiog plėšomu sūriu, yra populiarus ir labai senas užkandis. Jį mėgsta ir vaikai, ir suaugusieji, tačiau ar žinote, kodėl jis taip smagiai plėšomas? Kuo jis ypatingas?
(4) 2019-08-13 10
Niekam ne paslaptis, kad dideli alaus mėgėjai dažniausiai išsiskiria iš kitų savo apskritu pilvuku, o kai kurie net atrodo tarytum prariję alaus statinę.
(0) 2019-08-12 6
Pilvo riebalai ne tik trukdo užsisegti džinsus – jie kenkia sveikatai. Tai visceraliniai arba vidiniai riebalai, ir jie gerokai padidina riziką susirgti antrojo tipo diabetu, širdies ir kraujagyslių bei kitomis ligomis.
(0) 2019-08-12 10
Beveik keturis dešimtmečius trukęs tyrimas, kuriame dalyvavo daugiau nei 100 tūkst. suaugusiųjų, parodė, kad antsvoris nebūtinai didina mirtingumo riziką, kaip manyta iki šiol.
(0) 2019-08-11 9
Bananai yra sveikas subalansuotos dietos priedas, mat suteikia daugybę gyvybiškai svarbių maistinių medžiagų ir yra puikus skaidulų šaltinis. Ir nors bananai tiesiogiai nepadeda numesti svorio, kai kurios šių vaisių savybės gali padėti sumažinti pilvo pūtimą, kontroliuoti apetitą ir būti cukraus pakaitalu.
(1) 2019-08-10 -34
Pasak Vilniaus universiteto Medicinos fakulteto profesoriaus Rimanto Stuko, mėsa maisto pasirinkimo piramidėje yra tarp tų produktų, kuriuos valgyti rekomenduojama, tačiau tai neturėtų tapti kasdienis ir pagrindinis maistas. Kiek ir kada jos vartoti, priklauso nuo to, kaip ji yra pagaminta ir kokia jos rūšis.