Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
 
 

Aktyvus gyvenimas (Žmogus ir medicina | Mokslas)

Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2019-10-18 3
Išgirdusieji vėžio diagnozę susiduria su naujais iššūkiais, nežinomybe, nerimu ir baime, o ligos ir gydymo pasekmės gali būti jaučiamos ne tik aktyvaus gydymo laikotarpiu, bet tęstis ir ilgą laiką po gydymo. Dažniausios ilgalaikės pasekmės – tai bloga miego kokybė, su vėžiu susijęs nuovargis, mąstymo funkcijų sutrikimai, ilgalaikis psichologinis stresas, kaulų-raumenų sistemos pažeidimai. Visi šie simptomai gali pasireikšti net ir praėjus keliems mėnesiams ar metams po aktyvaus gydymo ir tęstis gali ilgus metus.
(0) 2019-10-16 2
Lėta eisena – tai ne ženklas, kad žmogui patinka lengvi pasivaikščiojimai. Anot naujo tyrimo, lėta eisena gali būti rimtų fizinės ir protinės sveikatos trūkumų požymis, rašo „Science Alert“.
(0) 2019-10-10 -2
Kai kuriems žmonėms gaminimas, skalbinių plovimas ir tvarkymąsis – tikras košmaras.
(0) 2019-10-09 5
Kada paskutinį kartą atsidėkojote širdžiai? Pasyvus gyvenimo būdas ir ilgos valandos, praleistos ant kėdės, – ne tik bausmė širdžiai ir kraujagyslėms, bet ir visam kūnui. Lietuvos olimpinės rinktinės vyriausiasis gydytojas Dalius Barkauskas daugiau laidoje „Sveikatos receptas" papasakojo apie širdies kraujagyslių sistemą.
(3) 2019-09-25 0
Nors dar visai neseniai mėgavomės tropiniais karščiais, šiandien sinoptikų prognozės nebedžiugina – galime tikėtis ir šalnų. Tokie gan staigūs orų pokyčiai – puiki terpė daugintis virusams, o mums – susirgti. BENU vaistininkė Audronė Ziemelytė sako, kad jaustis gerai turėtume bet kokiu oru, o sustiprinti imunitetą ir užkirsti kelią peršalimui visai nesunku, tereikia vadovautis keliais patarimais.
(0) 2019-09-25 6
Mes kasdien dirbame, mūsų gyvenimas pilnas streso ir triukšmo. Atrodo, vos nutaikius laisvą minutę prisėsti ant sofos ir tiesiog nieko neveikti yra tikras malonumas. Bet ar ilgai taip galima sėdėti? 2 savaitės gali būti per ilgai.
(0) 2019-09-21 37
Vasarą daugelis judėjome daugiau: važiavome dviračiais, šokinėjome per bangas, klajojome po kalnus ir miestus. O štai ruduo, rodos, užprogramuoja kitokiam režimui: sėdėjimui biure bei automobilyje, galbūt tik su vakariniais ištrūkimais į sporto klubą. Kodėl judėjimas mūsų sveikatai gyvybiškai būtinas ir ar gali būti ramūs tie, kam žingsniamatis praneša apie per dieną įveiktus 10 000 žingsnių? 15min pokalbis su Medicinos diagnostikos ir gydymo centro fizinės medicinos ir reabilitacijos gydytoja Virginija Kirtikliene.
(0) 2019-09-11 17
Reguliari mankšta padeda palaikyti širdies ir kraujagyslių sveikatą. Fizinis aktyvumas ilgina gyvenimą ir gerina jo kokybę. Tačiau iki šiol mokslas mažai tyrinėjo, ar fizinis aktyvumas padeda tuomet, kai žmogus jau serga širdies ir kraujagyslių ligomis. Todėl dabar Seulo nacionalinio universiteto mokslininkai nusprendė tai išsiaiškinti.
(0) 2019-09-07 23
Tai yra nutikę visiems: vėluojame į susitikimą (o gal į pamoką ar paskaitą?), o nuo jo mus skiria tik laiptai, kurių nėra labai daug. Tačiau įvirtę į kabinetą būname tokie uždusę, kad, rodos, nubėgome kilometrą.
(0) 2019-09-05 13
Sportuoti yra tiesiog būtina. Tai gerina protinę veiklą, padeda numesti svorio, augina raumenis ir, žinoma, padeda širdžiai. Sportuojant išsiplečia kraujagyslės, kad į raumenis patektų daugiau kraujo. Tai leidžia sumažinti kraujo spaudimą. Tiesa, naujas tyrimas rodo, kad vienas kasdienis produktas gali tam pakenkti - burnos skalavimo skystis panaikina kai kuriuos sporto suteikiamus privalumus.
(0) 2019-08-30 6
Kad ir koks jūsų amžius ir sveikata būtų dabar, jūs artėjate prie senatvės. Ši mintis skamba bauginančiai, tačiau senatvė neprivalo būti susijusi su protinės sveikatos problemomis. Demencijos įmanoma išvengti naudojantis keliais paprastais patarimais. Tiesa, naujas tyrimas rodo, kad vienas faktorius šias instrukcijas gali paversti bevertėmis.
(2) 2019-08-27 4
Daug sportuojantys žmonės dažnai save laiko labai sveikais, net nesusimąstydami, kad kai kurie jų dietos aspektai gali kenkti.
(1) 2019-08-14 2
Remiantis naujų tyrimų išvadomis, ne visa sėdima veikla lygiavertė, jei ją vertintume pagal širdies būklei keliamą riziką, rašoma medicalnewstoday.com.
(0) 2019-08-12 7
Pilvo riebalai ne tik trukdo užsisegti džinsus – jie kenkia sveikatai. Tai visceraliniai arba vidiniai riebalai, ir jie gerokai padidina riziką susirgti antrojo tipo diabetu, širdies ir kraujagyslių bei kitomis ligomis.
(0) 2019-08-10 10
Jeigu kada nors teko vilktis kam nors iš paskos, nes tas asmuo judėjo sraigės greičiu, turime jums svarbių naujienų. Neseniai buvo atrasta, kad greitai vaikščiojantys žmonės gyvena iki 15 metų ilgiau už tuos, kurie eina palengva, skelbia braincharm.com.