Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Inovacijos Lietuvoje

Vilniaus šiukšlių išvežimą kontroliuos sudėtinga elektroninė sistema

2013-01-21 (0) Rekomenduoja   (0) Perskaitymai (849)
    Share

Į visus sektorius plūstančios naujosios technologijos neaplenkė ir atliekų tvarkymo bendrovių. Neseniai įdiegtą, modernią sistemą, padedančią operatyviai reaguoti, jau įvertino ir sostinės gyventojai, teigia vienos didžiausių šalyje atliekų tvarkymo bendrovių „Ekonovus“ atstovai.

„Ši novatoriška sistema tiek atliekų surinkėjams, tiek atliekų surinkimo mašinų operatoriams, tiek bendrovės būstinėje dirbantiems vadybininkams teikia informaciją, iš kurių konteinerių buvo surinktos atliekos, o kuriuos dar reikėtų „aplankyti“, - pasakoja „Ekonovus“ Vilniaus regiono vadovas Elmaras Milinavičius – „Sistema padės užtikrinti, kad mūsų klientų atliekos tikrai bus išvežtos“.

Atliekų surinkėjai konteinerius aptarnaus pagal elektroniniame žemėlapyje degančius raudonus ir žalius ženklus – žalios spalvos ženklas reiškia, kad konteineris tuščias, o raudonas ženklina pilną konteinerį. Tai leidžia atliekų surinkėjams aptarnauti visus klientus parenkant optimaliausią maršrutą.

„Sistema labai palengvino mūsų darbą. Tikrai nesinori, kad kiemuose stovėtų pilni atliekų konteineriai, tačiau atliekų surinkimas sukeldavo keblumų – juk visuomet lieka žmogiškasis faktorius – net visai nenoromis kartais galima praleisti vieną konteinerį. O dabar nebelieka visiškai jokios galimybės, kad bus paliktas pilnas konteineris – mes iš karto tai matysime“, - teigia vairuotojas Kęstutis Petrėnas.

E. Milinavičiaus teigimu, tai taip pat mažins oro taršą aptarnaujant Vilniaus miesto įmonėse esančius preskonteinerius. Iki šiol išvežami konteineriai ne visuomet būdavo pilnai užkrauti, o tuo tarpu, naudojantis kompiuterizuotą sistemą, informaciją apie atliekų kiekį konteineryje galima matyti nuotoliniu būdu. Tai ne tik padės sutaupyti degalų, bet ir sumažins į aplinką išmetamų teršalų kiekį.

Martynas Surplys
„VSA Vilnius“ klientų aptarnavimo skyriaus vadovas

„VSA Vilnius“ analogišką sistemą, leidžiančią efektyviai organizuoti atliekų išvežimą, įsidiegė dar 2009-aisiais. Mūsų skaičiavimais, investicijos į šią sistemą, siekusios per 300 tūkst. litų, mums atsipirko per dvejus metus. Tiesa, šią sistemą nuolat atnaujiname ir investuojame papildomai.

Kompiuterinė sistema padėjo sutaupyti, nes leido optimizuoti šiukšliavežių maršrutus. O juos optimizavę pastebėjome, kad tam pačiam klientų kiekiui aptarnauti reikia mažiau šiukšliavežių.

Tokios atliekų vežėjų investicijos naudingos gyventojams, nes gerėja jų aptarnavimas.

Verta skaityti! Verta skaityti!
(8)
Neverta skaityti!
(0)
Reitingas
(0)
Komentarai (0)
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai
Komentarų kol kas nėra. Pasidalinkite savo nuomone!
Naujausi įrašai

Įdomiausi

Paros
61(3)
47(2)
30(5)
28(0)
24(1)
23(0)
21(0)
14(0)
13(0)
Savaitės
88(0)
75(2)
67(9)
67(6)
Mėnesio
151(27)
135(0)
111(1)
109(2)
108(0)