Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Technologijos » Automobiliai ir traukiniai
 
 

Paieška archyve atlikta pagal tokius paieškos parametrus:

Rubrika: „Visos rubrikos“

Tipas: Pažintiniai straipsniai

Laikotarpis: Nuo 2017-01-01 iki 2017-12-31

Rikiavimas: Naujausi pagal datą

Norėdami lengviau surasti dominantį įrašą, naudokitės archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijomis arba keiskite paieškos parametrus

visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2017-11-25 5
Pasaulyje yra tik keletas automobilių, kurie užsitarnavo tam tikro segmento etalono titulą. Pavyzdžiui, „Volkswagen Golf“ visuomet buvo laikomas kompaktinės klasės etalonu, 5 serijos „BMW“ - „Premium“ segmento vidutinio dydžio sedanų perlu, S klasės „Mercedes Benz“ - prabangos ir technologijų pažiba. Tuo tarpu sportiškų automobilių ikona visuomet buvo „Porsche 911“. Jeigu tavo sukurtas modelis nėra toks geras kaip „911“, gali net negalvoti apie karūną, kurios taip trokšta kiekvienas „Porsche“ konkurentas.
(1) 2017-11-01 0
Šiandien galime tik pasvajoti apie patogų susisiekimą traukiniais net su mūsų kaimynais latviais, jau nekalbant apie į vakarus esančią Europą. O štai 1917 m. spalio 20 d. vokiečių valdžios „oficiozas“ Lietuvoje „Dabartis“ pranešė apie reguliaraus traukinių maršruto tarp Berlyno ir Rygos atidarymą, pasakojama LRT RADIJO laidoje „Nepriklausomybės dienoraštis“. Kaip buvo rašoma, iš Rygos traukinys kasdien vyko per Šiaulius, Tilžę, Įsrutį, Olštyną, Torunę, Poznanę, Frankfurtą prie Oderio ir lygiai po 24 val. pasiekdavo Berlyną: „Tarp Berlyno ir Olštyno yra miegamų vagonų, tarp Olštyno ir Rygos veikia vagonas-restoranas.“
(5) 2017-10-16 25
<em>Kai kam motociklas – savojo ego tąsa, kitiems – kūno dalių. Dviratės transporto priemonės turėjimas – savotiška svajonės skraidyti realizacija. Bet anksčiau ar vėliau dauguma jų
(21) 2017-09-10 85
<em>Baterijų energijos varomi autobusai galėjo seniausiai nukonkuruoti vidaus degimo variklį, jei tik juos gaminančiai kompanijai nebūtų vadovavę sukčiai</em>
(12) 2017-09-07 7
Ši straipsnių serija yra apie keisčiausius ir įdomiausius automobilių pramonės įrankius ant ratų. Tai – bandymų automobiliai, važiuojančios laboratorijos ar logistiką palengvinančios mašinos. Iki šiol kalbėjome apie automobilius – dešimt ratų turintį „Michelin PLR“, BMW M3 pikapą ir daugiau nei milijoną kilometrų įveikusį ir visas variklio konfigūracijas išbandžiusį „Zonda Nonno“.
(1) 2017-09-04 13
Jei domitės automobilių pramonės istorija, žinote, kad daugeliui naujų gamintojų įsitvirtinti nepavyko. Dabar įeiti į rinką yra neįtikėtinai sunku, net jei ir turite gerų idėjų, investicijų, technologinę bazę ir verslininkystės patirties. Tačiau kai kuriems pavyksta.
(2) 2017-09-03 9
BMW E30 yra į entuziastų širdis giliai įsirėžęs automobilis. Jis tikrai nebuvo retas, dabar nėra labai brangus ar kažkuo išskirtinis, tačiau jo gerbėjų armija visame pasaulyje yra didžiulė.
(0) 2017-09-02 17
Automobilių gamintojai visais laikais stengėsi sukurti kiek įmanoma geresnes mašinas. Tam reikia ypatingos gamybos ir bandymų įrangos, kurios taip paprastai niekur neįsigysi. Gerai tai, kad automobilių gamyklos turi pajėgumus, reikalingus unikalioms mašinoms kurti. Todėl jos vėliau gali būti naudojamos masinei automobilių gamybai ar kokybės tyrimams.
(12) 2017-07-06 13
<em> Dau­ge­lį nau­jo­vių priim­ame kaip duo­ty­bę, ne­be­sis­te­bi­me jo­mis ir tuo la­biau, ne­si­gi­li­na­me į jų reikš­mę mums kaip vi­suo­me­nei ben­drai ir kiek­
(1) 2017-06-08 5
Mokslinės fantastikos pasakojimai ir filmai būtų sunkiai įsivaizduojami be pagrindinių žanro atributų – lazerinių ginklų, robotų, ir, savaime suprantama, skraidančių automobilių.