Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Technologijos » Automobiliai ir traukiniai

Visus vairuotojus fiksuoti turėję „pažeidimų vartai“ su galybe kamerų ir jutiklių „užstrigo“: nėra kas priima duomenų - kaip tai gali būti?

2018-03-01 (2) Rekomenduoja   (3) Perskaitymai (1299)
    Share
Tai straipsnis iš rašinių ciklo. Peržiūrėti ciklo turinį

Kiekvieną pravažiuojančią transporto priemonę fiksuojanti nauja pažeidimų kontrolės sistema kol kas neveikia taip, kaip turėtų.

Gausybe kamerų ir įvairiais jutikliais aprūpinti įspūdingi vartai trijuose intensyviuose ruožuose jau stovi, tačiau kol kas jų duomenys nėra automatiškai perduodami į Administracinių nusižengimų registrą.

Buvo planuota, kad naujoji sistema pradės veikti, kai tik bus baigta visos įrangos metrologinė patikra. Nuo vasario mėnesio policijai turėjo būti perduodami duomenys, o visiems techninės apžiūros ar draudimo neturintiems vairuotojams – skiriamos baudos.

Iškilo netikėta problema

Metrologinę patikrą pavyko atlikti laiku, tačiau iškilo nauja problema.

Kaip sakė Lietuvos automobilių kelių direkcijos (LAKD) ryšių su žiniasklaida specialistas Laurynas Slapšys, atsirado netikėtų kliūčių sprendžiant duomenų perdavimo klausimus.

„Daugiafunkcės pažeidimų kontrolės sistemos postų užfiksuoti duomenys yra kaupiami ir administruojami jos viduje. Tam, kad jie būtų perduoti į Administracinių nusižengimų registrą, turi būti sukurta duomenų priėmimo sąsaja gavėjo pusėje“, – komentavo jis.

Kadangi, anot specialisto, nusižengimų registras priklauso Vidaus reikalų ministerijai, turi būti suderinti visi duomenų perdavimo protokolai, o tai užtruks ilgiau nei buvo planuota.

Įtrauks daug institucijų

Šią užduotį apsunkina ir tai, kad privalomas dar mažiausiai vienos valstybinės institucijos dalyvavimas.

Nusižengimų registrą administruoja Informatikos ir ryšių departamentas (IRD), tačiau kelių direkcija ketina įtraukti ir kitų sričių specialistus.

Siekdama suvaldyti situaciją kelių direkcija ruošia susitikimą su IRD, Policijos departamentu ir Lietuvos transporto saugos administracija.

Anot L. Slapšio, bus ieškoma būdų, kaip kuo geriau ir greičiau būtų sutvarkyti nusižengimų registrą, kad jis galėtų priimti visus duomenis.

Kiek laiko užtruks, kol bus sutvarkytas duomenų perdavimas, kelių direkcija nepraneša.

Stebės visą transportą

Daugiafunkcė pažeidimų kontrolės sistema įdiegta trijuose intensyvaus eismo ruožuose: greitkelyje Vilnius–Kaunas ties Kauno mariomis, kelyje „Via Baltica“ tarp Kalvarijos ir Lietuvos–Lenkijos sienos bei kelyje Kaunas–Zarasai–Daugpilis ties Jonava.

Remiantis įrangos fiksuojamais duomenimis, baudos bus skiriamos vairuotojams, kurie važiuos be galiojančios techninės apžiūros arba neturėdami civilinės atsakomybės draudimo.

Svarbu pažymėti, kad kameros aprėps ir nuvažiuojantį transportą, todėl bus fiksuojama ir statybinė ar žemės ūkio technika, motociklai, keturračiai ar vilkikų puspriekabės.

Šios kameros taip pat fiksuos vogtus automobilius bei dėl kitų nusikaltimų paieškomas transporto priemones.

Vežėjai vartų efektą pajus dar labiau, nes bus stebima, ar sumokėtas kelių mokestis, nustatomas svoris ir gabaritai.

Verta skaityti! Verta skaityti!
(8)
Neverta skaityti!
(5)
Reitingas
(3)
Visi šio ciklo įrašai:
Komentarai (2)
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai
Kiti tekstai, kuriuos parašė Saulius Rinkevičius
Naujausi įrašai

Įdomiausi

Paros
43(2)
41(5)
27(7)
24(0)
21(2)
19(0)
17(0)
12(0)
12(0)
Savaitės
122(10)
121(2)
72(5)
72(0)
Mėnesio
135(0)
114(13)
105(0)
102(13)
101(1)