Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Technologijos » Automobiliai ir traukiniai

Neeilinio mikroautobuso su šešiais varomais ratais istorija: kas ir kodėl sugalvojo sukurti tokį „Batoną“?

2018-04-18 (0) Rekomenduoja   (2) Perskaitymai (55)
    Share

Tiems, kurie yra girdėję apie gruzinų gamintą šešiais ratais varomą „Medėją“, bus įdomu sužinoti apie tai, kokia buvo šio neeilinio mikroautobuso kilmė.

1973 metais Uljanovsko automobilių gamykloje pradėta rimtai svarstyti apie bekelei skirtą autobusą. Tuo metu jau buvo gaminamas UAZ-452, tačiau reikėjo erdvesnio modelio.

Inžinieriai nusprendė pridėti liaudyje „batonu“ pramintam mikroautobusui papildomą ašį. Tokiu būdu buvo sukonstruotas 16 sėdimų vietų turinčio autobuso prototipas.

Buvo parengtos dvi skirtingos versijos: viena varoma tik dviem galiniais tiltais, o kita – visais šešiais ratais.

Visgi dėl gerokai sudėtingesnės konstrukcijos, išaugusios masės ir padidėjusių degalų sąnaudų, minties pradėti serijinę gamybą galiausiai buvo atsisakyta.

UAZ nepanoro unikalaus modelio, tačiau pats projektas nebuvo užmirštas. Šiek tiek jį patobulinus buvo sukonstruotas greitosios pagalbos automobilis „Medėja“, kuris buvo skirtas Gruzijos kalnuose dirbusiems gelbėtojams.

Šiuos mikroautobusus nuo 1989 iki 1994 metų surinkinėjo Bolnisyje įsikūrusi gruzinų kompanija „Vezdechod“.

Verta skaityti! Verta skaityti!
(4)
Neverta skaityti!
(2)
Reitingas
(2)
Komentarai (0)
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai
Komentarų kol kas nėra. Pasidalinkite savo nuomone!
Naujausi įrašai

Įdomiausi

Paros
54(2)
30(1)
25(0)
11(3)
11(0)
Savaitės
78(9)
71(6)
68(4)
65(4)
Mėnesio
166(16)
133(2)
104(1)
82(3)