Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Technologijos » Automobiliai ir traukiniai
 
 

Paieška archyve atlikta pagal tokius paieškos parametrus:

Rubrika: „Visos rubrikos“

Tipas: Pažintiniai straipsniai

Laikotarpis: Neribotas

Rikiavimas: Pagal komentarų kiekį

Norėdami lengviau surasti dominantį įrašą, naudokitės archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijomis arba keiskite paieškos parametrus

visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(162) 2019-05-16 273
Saugus, ekologiškas, pigus, greitas, lengvai integruojamas. Būtent taip galima apibūdinti per rekordiškai trumpą laiką sukurtą inovacinį antžeminį transportą, kurio eismas vyksta atskiroje erdvėje virš žemės.
(137) 2008-03-02 7
GEET (Global Environmental Energy Technology) – technologija, galinti padidinti įprastinio kuro (turima galvoje tradicinius naftos produktus) naudingumo koeficientą tiek, kad tuo pačiu kiekiu kuro būtų galima nuvažiuoti nuo 20% iki 800% didesnį atstumą. Negana to – 80% kuro galima pakeisti paprasčiausiu vandeniu. Kas tai – ateities fantazijos, technologijos revoliucija ar eilinis akių dūmimas? Tikro atsakymo mes nepateiksime, bet su žinoma informacija supažindinsime.
(67) 2010-11-25 57
Neginkime Dievo į medį – Lietuvos keliai yra tikrai neblogi. Netgi labai neblogi. Gal kiek prastesnė situacija su mūsų miestų gatvėmis, kiemais ir stovėjimo aikštelėmis. Ir ant mūsų šalies kelininkų, vos pirmajam ledui tiltus ir kalnelius padengus, paburnoti nevengiame. Tačiau kaip mūsų kelius, gatves ir juos prižiūrinčias tarnybas įvertintų vairuotojai, važinėjantys automagistrale M56 Maskva – Jakutskas? Turistai iš užsienio šį kelią jau pakrikštijo keliais ...
(52) 2008-05-30 0
Nors nafta savo pobūdžiu yra atgrasi žmogui medžiaga, ji pasaulį laiko neįtikėtinai tvirtuose gniaužtuose. Mes visi žinome apie jos nuodingas savybes, tačiau nuo jos priklausome tarsi nuo oro ir vandens išteklių, kuriuos, beje, nafta ir teršia. Argi mes 21-ajame amžiuje neturėtume būti pakankamai technologiškai pažengę, kad nustotume „melžę“ Žemę? Nepriklausomai nuo to, kiek jūs tikite globaliojo klimato atšilimo keliamu pavojumi planetos ateičiai, verta pripaži...
(41) 2012-06-05 5
Naftos gavyba gali sumažėti per 10 metų – ne dėl to, kad ji baigiasi, bet dėl pigesnių elektromobilių ir tobulesnių vidaus degimo variklių.
(39) 2020-03-31 13
Leiskite atspėti - jūsų automobiliui yra daugiau nei 13 metų. Toks spėjimas net nėra labai drąsus - tiesiog Lietuvos automobilių parkas yra stebėtinai senas. Galima į tai numoti ranka - koks gyvenimas, tokie ir automobiliai. Bet politikos formuotojai, eismo saugumo ir ekologijos žinovai tai laiko didele problema. Ar lietuvių automobiliai iš tikrųjų yra tokie seni? Kodėl?
(37) 2010-12-02 7
Tikriausiai ne kartą girdėjote teiginį, jog netolimoje ateityje mes sugebėsime gaminti mašinas, kurios mokysis, logiškai samprotaus ir netgi sugebės įsijausti į vienos ar kitos problemos sprendimo procesą. Jei kada nors domėjotės dirbtiniu intelektu, tikriausiai pastebėjote, kad šis pažadas kol kas dar neišsipildė. Tačiau tai nereiškia, jog dirbtinio intelekto sukurti neįmanoma.
(32) 2009-12-23 0
Į apsnūdusius automobilių prekybos salonus beldžiasi naujos kartos modeliai, varomi vien elektra. Europos ir Amerikos šalys jau kuria tokių mašinų priežiūros infrastruktūrą. Tačiau Lietuvoje elektrinių automobilių dar teks palaukti, nes apie jų infrastruktūrą net nemąstoma.
(32) 2013-10-20 13
Kaip gol­fo au­to­mo­bi­liu­kas? Kaip Pri­us? Kaip SUV?
(25) 2009-10-22 -2
Dėl vis brangstančių degalų daugelis vairuotojų mažina važiavimo greitį. O koks automobilio greitis yra ekonomiškiausias, kiek galima sutaupyti degalų važiuojant skirtingu greičiu ir kiek laiko bei nervų tai kainuoja?
(25) 2011-01-27 2
Kankinančiai lėtas, buferis į buferį susikabinusių automobilių slinkimas nuo transporto priemonių užsikišusiomis gatvėmis – Pekino gyventojų kasdienybė, su kuria, ko gero, jie vienaip ar kitaip turėjo susitaikyti. Tačiau Kinijos sostinės administracija nusprendė imtis beprecedenčio projekto – įrengti visuotinį Pekino požeminio automobilių eismo tinklą.
(24) 2010-03-28 18
Profesionalus motosportas yra atšiauri ir sudėtinga sritis. Jei norite palenktyniauti su "kietais bičais", jums nepakaks tiesiog susirinkti automobilį mamos garaže, tiesa? Visiškai netiesa. Vienam nutrūktgalviui tai kaip tik ir pavyko.
(21) 2017-09-10 85
<em>Baterijų energijos varomi autobusai galėjo seniausiai nukonkuruoti vidaus degimo variklį, jei tik juos gaminančiai kompanijai nebūtų vadovavę sukčiai</em>
(21) 2011-10-19 12
Oficialus šios kalnų magistralės pavadinimas – šiaurinis Yungas kelias. Bolivijos gyventojai ispaniškai jį vadina tiesiog „El Camino del Muerte“ („Mirties kelias“). Neperdedant galima pasakyti, jog tai yra daugiausiai žmonių gyvybių nusinešantis kelias pasaulyje. Internete nuolat pasirodo kraupių žinučių apie jame vis įvykstančias autobusų, sunkvežimių, lengvųjų automobilių katastrofas, dviratininkų žūtis. Tačiau jokios kitos alternatyvos šiam keliui nėra...
(20) 2007-12-02 0
Kariškiai ir teisėsaugos organai senai svajoja apie galimybes sulaikyti pažeidėjų techniką be didesnių nuostolių tiek jai, tiek ir jos keleiviams. Dabar gi be lenktynių ir susišaudymų ne tik per holivudinius filmus, bet ir tikrose nusikaltėlių medžioklėse neapsieinama. O juk viskas būtų žymiai paprasčiau, jei užtektų su kokiu aparatu „pašviesti“ į judančią techniką ir ji klusniai sustotų. Nors tai skamba truputi fantastiškai, tačiau jau dabar tokia sistema yra...