Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Technologijos » Automobiliai ir traukiniai

Papasakojo, kaip žmonės perka „Teslas“: trys ketvirtadaliai pirkėjų net neužsuka automobilių apžiūrėti gyvai

2020-05-07 (0) Rekomenduoja   (3) Perskaitymai (220)
    Share

JAV elektromobilių gamintojas pasidalino savo pirkėjų įpročiais ir leido žvilgtelėti į tai, kaip veikia internetinė automobilių prekyba. Pasirodo, nors „Tesla“ turi nemažai automobilių salonų, norint įsigyti vieną, tai reikia padaryti internete.


©Shutterstock.com

O tai reiškia, skelbia autoexpress.co.uk, kad trys ketvirtadaliai pirkėjų net neužsuka automobilių apžiūrėti gyvai ir užsisako juos tiesiog sėdėdami savo namuose.

Iš užsisakančių automobilius tiesiog namuose, penktadalis tai padaro tiesiog naudodamiesi savo telefonu ar planšete. Kaip aiškina elektromobilių gamintojas, tokia situacija susiklostė, mat esą automobilio užsakymą galima atlikti per maždaug minutę. O tam padeda ir fiksuota automobilių kainodaros struktūra.

Negana to, kai kuriose šalyse pusė automobilių nuperkama jų nė neišmėginus. Dažniausiai tokius sprendimus priima Olandijos ir Vokietijos vairuotojai. Ir šitai lemia automobilių grąžinimo politika: jeigu įsigytas pirkinys nedžiugina, automobilį galima grąžinti per ateinančias 7 dienas, arba 1000 nuvažiuotų mylių.

„Tesla“ atskleidė, kad dažniausiai automobiliai perkami antradieniais ir trečiadieniais, o pirkėjai aktyviausi nuo 15 iki 18 valandos.

Elektromobilių gamintojas atskleidė, kad, pavyzdžiui, danai mėgsta pirkti automobilius vakarais, o suomiai užsisako rytais. Norvegai vyrauja tarp tų, kurie užsisako naujus elektromobilius naudodamiesi mobiliaisiais įrenginiais.

Verta skaityti! Verta skaityti!
(6)
Neverta skaityti!
(3)
Reitingas
(3)
Komentarai (0)
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai
Komentarų kol kas nėra. Pasidalinkite savo nuomone!
Naujausi įrašai

Įdomiausi

Paros
33(3)
31(7)
25(9)
23(2)
19(3)
15(0)
13(1)
Savaitės
62(9)
Mėnesio
647(32)
262(38)
149(17)
118(28)