Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Technologijos » Automobiliai ir traukiniai |
Tai straipsnis iš rašinių ciklo. Peržiūrėti ciklo turinį
|
„Jei visada norėjote įsigyti Tesla EM, bet negalėjote sau to leisti…“ Taip tikriausiai turėtų skambėti planuojamo visiškai autonomiško elektromobilio, apie kurio kūrimą pranešė Elonas Muskas, reklama.
Jei Tesla Model 3 — šlovinama už skelbiamą bazinę $ 35 000 kainą, bet smerkiama už kainodaros problemas — nebuvo pakankamai pigi, Elonas Muskas šį klausimą jau sprendžia: $25 000 kainuosiantis, visiškai autonomiškas elektromobilis, kurį jo kompanija galės pagaminti „maždaug po trijų metų nuo dabar.“ Apie šį automobilį Muskas pranešė antradienį vykusiame Tesla „Battery Day“ pristatyme, stovėdamas priešais baltu audeklu uždengtos mašinos skaidrę. Jokių konkretesnių detalių apie šį planą jis nepateikė, tarkime, ar tai bus sedanas, krosoveris, ar kaip jis derės su esama „S3XY“ pavadinimų schema, o tiesiog pradėjo kalbą apie Model S Plaid. „Esame tikri, kad ilgainiui galime sukurti ir gaminti patrauklius $25 000 elektromobilius,“ sakė Muskas — šį teiginį palydėjo sėdinčių Tesla automobiliuose žiūrovų spaudžiamų garsinių signalų gausmas. „Apie tai svajojome visados, nuo pat kompanijos sukūrimo, „ tęsė jis. „Apie tai netgi parašiau tinklaraštyje, nes pirmasis mūsų automobilis buvo brangus sportinis automobilis, vėliau – mažumėlę pigesnis sedanas, o galiausiai, plačiajai rinkai skirti [modeliai], tokie kaip Model 3 ir Model Y.“ Dar Muskas pridūrė, kad šis automobilis pasirodys maždaug po trijų metų, ir kad jis bus „visiškai autonomiškas. „ Bet verta atsiminti, kad Musko teiginiai apie autonomiškumą ir produktų paleidimo terminus įprastai būna pernelyg optimistiški. 2015 metais jis sakė, kad kompanija visiškai autonomišką EM sukurs per „maždaug tris metus.“ Kitais metaisMuskas sakė, kad Tesla autonomiškai po JAV galės važinėti dar nesibaigus 2017 metams. Kol kas to dar nenutiko. 2019 metų pradžioje Muskas sakė tikįs, kad Tesla'os be vairuotojo įsikišimo sugebės veikti jau 2020, bet visiškai autonomiškų automobilių rinkoje dar nėra. Kaip bebūtų, tačiau pigesnis už Model 3 elektromobilis kuriamas, ir kompanija ateityje taps potencialiu konkurentu tokiems automobiliams, kaip Nissan Leaf ir Chevrolet Bolt, ir padės elektromobilių gamintojui pasiekti daugiau pirkėjų. „Vien padarius automobilį itin trokštamu, bet brangiu, jis netampa prieinamu,“ pastebėjo Muskas. „Tad, itin svarbu, kritiška, kurti automobilius, kuriuos žmonės galės sau leisti įsigyti.“ Alanis King
|