Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
 
 

Automobilių istorija (Automobiliai ir traukiniai | Technologijos)

Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2019-02-07 75
Prieš porą dienų pasaulis neteko daugybę gyvybių išgelbėjusio daktaro Roberto Hubbardo. Šis biomechanikos inžinierius išrado HANS įtaisą, kuris labai stipriai prisidėjo prie išaugusio automobilių sporto saugumo.
(0) 2019-02-06 2
Vairuoti ar turėti nuosavą automobilį šiandien yra tiesiog būtinybė. Tačiau sovietmečiu automobilis buvo prabangos prekė ir visų trokštama svajonė. Apie tai, kaip atrodė Lietuvos automobilių parkas sovietmečiu ir su kokiais iššūkiais teko susidurti automobilį norintiems turėti gyventojams pasakoja LRT TELEVIZIJOS laida „Istorijos detektyvai“.
(1) 2019-02-05 -2
Dešimt metų yra daug ne tik žmogaus gyvenime, tačiau ir automobilių pramonėje. Tačiau ar per tiek laiko įvyko radikalių pasikeitimų žvelgiant į naują automobilį prieš dešimtmetį ir tai, ką vairuotojai renkasi bei gali įsigyti dabar?
(8) 2019-01-07 8
Vairuoti automobilį sovietiniais laikais reiškė ypatingą laisvės pojūtį, o vienas populiariausių modelių ilgą laiką buvo „Žiguliai“. Kukli transporto priemonė nepasižymėjo ypatingu komfortu ir nebuvo labai saugus, tačiau tais laikais žmonėms tai rūpėjo mažiau.
(0) 2019-01-02 33
Šiemet sukaks 130 metų nuo tada, kai gimė Mercedes Jellinek – garsioji moteris, kurios vardas siejamas su automobiliais. Nors ji niekada nesidomėjo automobilių gamyba, jos garbei pavadino garsųjį „Mercedes“.
(4) 2018-12-30 -11
Kovodami dėl vartotojų dėmesio automobilių gamintojai naudoja įvairias priemones ir kartais netgi peržengia ribas. Istorijoje pasitaikė ne vienas atvejis, kai papildomas pajamas kompanijai turėjęs atnešti naujas modelis palikdavo vien tik nuostolius.
(0) 2018-12-26 -18
Nuotraukose įamžintas keistai pažįstamas sedanas – tai paskutinis rusų gamintojo GAZ bandymas atgaivinti ypatingus sentimentus tautiečiams keliantį prestižinį „Volga“ modelį.
(2) 2018-12-10 21
Automobiliai per keletą dešimtmečių visiškai pasikeitė, o štai jų vairai iš principo tik sumažėjo, įgijo krūvą mygtukų ir oro pagalvę. Kodėl niekas nesuranda geresnio būdo valdyti automobilį?
(3) 2018-12-04 18
„Rolls-Royce“ vardas yra žinomas visame pasaulyje. Šio gamintojo variklius naudoja tokie milžinai kaip „Airbus A380“ ar „Boeing 787 Dreamliner“. Tačiau tuo pat metu apie šios markės automobilius svajoja prabangos mėgėjai. Tačiau ar RR automobilius ir variklius gamina ta pati kompanija? Jei ne, tai ką viena galvoja apie kitą?
(7) 2018-11-29 67
Šiais laikais visi automobilių gamintojai supranta, kad aerodinamika yra labai svarbi. Aptakus automobilis yra greitesnis, sunaudoja mažiau degalų, stabiliau rieda pučiant stipriam vėjui. Štai Tesla Model 3 pasižymi labai geru aerodinaminiu koeficientu 0,23 (kuo mažesnis, tuo aptakesnis yra automobilis). Dar geresnį rodiklį demonstruoja Volkswagen XL1 – jo aerodinaminis koeficientas siekia vos 0,19. Tačiau nei vienas jų neprilygsta Schlörwagen – automobiliui, kurio nebuvo.
(0) 2018-11-27 3
Jei jums reikėtų nupiešti ugniagesių sunkvežimį, kokią spalvą jam parinktumėte? Daugelis rinktųsi raudoną ir tikrai ne be reikalo - absoliuti dauguma viso pasaulio ugniagesių mašinų yra raudonos. Bet kodėl?
(4) 2018-11-19 68
„Bugatti Chiron“ turi 1479 arklio galias. Tuo tarpu „Volkswagen UP“ dažniausiai turi 70 arklio galių. O kiek arklio galių turi Bėris, dabar šiltai įsitaisęs kažkur arklidėse?
(7) 2018-11-15 7
„Toyota GT86“ - tai sportinis automobilis, gaminamas nuo 2012 metų. Nelabai greitas ar galingas, bet labai smagus automobilis jau yra užsitarnavęs vietą gerbėjų širdyse, tačiau ne visi žino, kiek įdomių detalių šiame modelyje paslėpė „Toyota“ dizaineriai.
(0) 2018-11-14 49
Jei jūsų automobilis vis dar turi užvedimo spynelę, kurioje vairo pusėje ji yra? Spėtume, kad dešinėje, nes būtent ten ją surastume daugelyje automobilių. Tačiau „Porsche“ automobiliuose užvedimo spynelės visada yra durelių pusėje. Kodėl?
(1) 2018-11-12 10
Absoliučios daugumos šiuolaikinių automobilių varikliai – priekyje. Tačiau prieš keletą dešimtmečių tai nebuvo toks populiarus pasirinkimas - daugybė gamintojų rinkosi variklius montuoti gale. Kodėl tai buvo pakankamai populiarus pasirinkimas? Kodėl dabar tokių automobilių nėra daug?