Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
 
 

Krovininis transportas ir pervežimai (Automobiliai ir traukiniai | Technologijos)

Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(8) 2010-09-22 0
Nuo rugsėjo 21 d. Kauno ir Šanchajaus oro uostai susijungė nauja reguliaria krovinių pervežimo oru linija. Tai pirmas tokio dydžio krovinių gabenimo oru maršrutas regione. Tikimasi, jog jis ilgam pakeis Europos rinkoms skirtų Kinijos tranzitinių krovinių pristatymo grandinę.
(8) 2010-09-08 0
2011 metais Vokietijos keliuose gali pasirodyti vadinamieji „gigalaineriai“. Tai 25 metrų ilgio autotraukiniai, kurių bendroji masė siektų net 60 tonų. Vokietijos transporto ministras Peter Ramsauer nusiteikęs kelius šiems sunkiasvoriams atverti jau kitų metų pradžioje. Tačiau šalies automobilininkai ir politikai šias inovacijas vertina su baime.
(23) 2010-06-17 1
Dar vienas koncepcinis automobilio modelis - šį sykį dizaineriai nusitaikė į puikiai Rytų Europoje žinomą sunkvežimį KAMAZ. Po "patobulinimų" panašu, jog iš įprastinio KAMAZ neliko nieko, išskyrus galimybę pervežti krovinius. Ir tai šią galimybę numatoma patobulinti - priklausomai nuo krovinių dydžių KAMAZ galės transformuotis į savotišką automobilinį traukinį.
(1) 2010-06-01 0
Progresas vyksta stulbinančiu greičiu. Jau po dešimties metų sunkvežimiai bus mažai kuo panašūs į šiandieninius. Taip mano „Volvo Truck Corporation” Dizaino direktorius Rikardas Orelas, kuris yra viena pagrindinių figūrų, atsakingų už koncepcinį „Volvo 2020” sunkvežimį.
(0) 2010-05-20 0
Lietuvos vairuotojams pristatytos dvi navigacijos sistemos, gerokai palengvinsiančios sunkvežimių vairuotojų darbą. Du nauji „Becker“ navigacijos sistemų modeliai – Z 302 ir Z 217 yra iš pagrindų pritaikyti didinti sunkiasvorių transporto priemonių eismo efektyvumą.
(1) 2010-05-18 1
Atsigaunant transporto rinkai ir didėjant pervežamų krovinių kiekiui, Lietuvos vežėjai transporto parką papildo naujais vilkikais, atitinkančiais Euro 4 ir Euro 5 reikalavimus. Eksploatuojant naujausius vilkikus, atitinkančius ekologinius standartus, daugeliui vežėjų būtina naudoti karbamido tirpalą AdBlue.