Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
 
 

Vairavimas žiemą (Automobiliai ir traukiniai | Technologijos)

Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(49) 2014-01-20 20
Šaltais žiemos rytais dažnas vairuotojas nežino kaip elgtis užvedus automobilį – važiuoti iškart, ar dar laukti, kol iki darbinės temperatūros įšils automobilio variklis? Nuomonių čia yra pačių įvairiausių. Ne visuomet diskutuodami šia tema sutaria ir specialistai.
(25) 2017-12-02 24
„Tikrai nekils jokių problemų ir esant -30 laipsnių temperatūrai“, – apie šiuolaikinius dyzelinius automobilius sako specialistai. Tiesa, yra viena papildoma sąlyga, kuri skamba pakankamai abstrakčiai – automobilis turi būti techniškai tvarkingas.
(48) 2012-01-31 1
Oro temperatūrai nukritus žemiau 15 laipsnių šalčio, neužvedamų automobilių padaugėja maždaug tris kartus. Pagalbos labiausiai prireikia miestų gyventojams, savo automobilius laikantiems kiemuose. Žalų ekspertai atkreipia dėmesį, jog užvedant automobilį padeda keletas praktinių gudrybių.
(22) 2012-02-14 5
Lietuvoje 2010 metų kovą buvo daugiau nei 21 tūkst. kilometrų kelių. Didžiuosiuose miestuose plyti kelių šimtų kilometrų ilgio gatvių tinklas. Pavyzdžiui, Kaune yra apie 900 kilometrų gatvių. Kiekvieną žiemą viena didžiausių problemų Lietuvos miestuose būna gatvių barstymas. Šį sezoną kelių barstymas prasidėjo dar lapkričio pradžioje.
(17) 2016-12-15 34
Šaltuoju metų laiku vienas iš aktualiausių vairuotojams kylančių klausimų – ar iš tiesų reikia šildyti variklį? Vieni tvirtina, kad tai yra būtina, kiti sako, kad tai nėra privaloma ir jokios naudos neatneša. Netgi yra manančių, kad variklio šildymas gali atnešti žalos. O kaip yra iš tiesų?
(3) 2017-01-07 3
Kai po drėgmės ateina šalčio banga, vairuotojams ne tik tenka prisiminti ekstremalaus langų gramdymo įgūdžius, bet ir ieškoti būdų, kaip patekti į savo paties automobilį.
(0) 2021-01-20 10
Į Lietuvą atslinkę šalčiai tampa išbandymu ir automobiliams: neužsiveda jų varikliai, išsikrauna akumuliatoriai. Šias nelaimes dažniausiai lemia prasta techninė automobilių būklė ir jų savininkų nerūpestingumas, kaip ir kitas žiemines „smulkmenas“, galinčias sukelti nemažai streso – pavyzdžiui, prišalusias durelių gumas ar iš vidaus apšalusius stiklus, skelbiama pranešime žiniasklaidai.
(3) 2013-11-27 0
Rusijoje nėra padėties be išeities. Ten vyrai ne tik konservus plikomis rankomis atidarinėja, bet ir po ledu panirusius automobilius su „pagaliuku“ („dubinuška“) traukia. O ką daryt, jei žvejus atvežęs SUV vežimaitis tik mukt ir paniro eketėje vidur Baikalo ežero? Negi dabar sraigtasparnį MI-8 kviesi? (Kitos transporto priemonės į tokią gelbėjimo operaciją vargu ar leisis, o atominiai ledlaužiai ežerais, nors ir giliausiais pasaulyje, neplaukioja…).
(23) 2018-01-11 -12
Pašalinti nuo automobilio langų pernakt juos aptraukusį ledą pavyksta ne iš karto, todėl, ypač kai laiko anaiptol ne marios, ši užduotis ne juokais nervina. Metodai, kurių paprastai griebiamasi, t .y. ledo gremžimas ir automobilio šildymas užvedus variklį, žinoma, patikimi. Bėda tik ta, kad jie reikalauja pastangų ir verčia ne pagal paskirtį švaistyti degalus.
(25) 2017-12-07 29
Tas jausmas, kai ryte skubi į darbą, šoki į automobilį, suki raktelį ir girdi liūdnai lėtėjančio starterio apsisukimus. Akumuliatorius – negyvas. Tada skubi su laidais prašyti kitų vairuotojų pagalbos. Jie atsisako padėti, o tu juos keiki blogiausiais žodžiais. Tačiau specialistai teigia, kad tie blogieji vairuotojai, kurie nesutinka paskolinti savo automobilio energijos, elgiasi visiškai teisingai. Teisingai, nes padėdamas kaimynui rizikuoji sugadinti savo automobilį.
(37) 2015-10-15 74
Nors rytais jau spaudžia šalnos, planuojama, kad vairuotojai išvengs prievolės pasikeisti vasarines padangas dar beveik du mėnesius.
(0) 2017-12-08 3
Rasojantys langai krentant oro temperatūrai tampa tikru galvos skausmu. Dėl to vairuotojai gaišta laiką, o esant blogam matomumui kelia pavojų sau ir kitiems eismo dalyviams.
(31) 2010-02-01 6
Automobilių avarijos dėl „juodojo ledo“ įvyksta keturis kartus dažniau nei dėl šlapios kelio dangos ir dukart dažniau nei dėl sniego. Plonas, nematomas „juodojo ledo“ sluoksnis eismo dalyviams gali būti mirtinai pavojingas, teigiama išplatintame „Renault“ vairavimo mokyklos pranešime.
(9) 2017-02-12 15
Jeigu šaltą žiemos rytą jums nepavyksta užvesti automobilio, varomo benzinu, beveik visais atvejais bus kaltas nusilpęs akumuliatorius. Visgi dyzelinio variklio neužsivedimo priežasčių gali būti ne dvi ir ne trys.
(1) 2013-11-29 1
Žiema ne visiems atneša tik dideles šildymo sąskaitas ir šaltus orus. Nemažai žmonių laukia šio sezono dėl sniego suteikiamų malonumų.