Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
 
 

Vairavimas žiemą (Automobiliai ir traukiniai | Technologijos)

Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(67) 2014-01-22 0
Jei dyzelinas ne žieminis, esant žemai temperatūrai, per naktį jis gali užšalti ir pavirsti drebučiais, primena specialistai. O jei variklį užvedėte sėkmingai, ilgai jo nešildykite ir neeikvokite degalų.
(49) 2014-01-20 21
Šaltais žiemos rytais dažnas vairuotojas nežino kaip elgtis užvedus automobilį – važiuoti iškart, ar dar laukti, kol iki darbinės temperatūros įšils automobilio variklis? Nuomonių čia yra pačių įvairiausių. Ne visuomet diskutuodami šia tema sutaria ir specialistai.
(48) 2012-01-31 1
Oro temperatūrai nukritus žemiau 15 laipsnių šalčio, neužvedamų automobilių padaugėja maždaug tris kartus. Pagalbos labiausiai prireikia miestų gyventojams, savo automobilius laikantiems kiemuose. Žalų ekspertai atkreipia dėmesį, jog užvedant automobilį padeda keletas praktinių gudrybių.
(37) 2015-10-15 74
Nors rytais jau spaudžia šalnos, planuojama, kad vairuotojai išvengs prievolės pasikeisti vasarines padangas dar beveik du mėnesius.
(35) 2015-01-12 143
Pastaraisiais metais nežinia iš kur ir kodėl paplito mitas, kad šaltą žiemos rytą variklių šildyti nebereikia. Neva tai – nereikalingas degalų eikvojimas, oro tarša ir pan. Neva moderniems automobiliams su pažangiausiomis degalų įpurškimo sistemomis viso to nereikia – sėdi ir važiuoji. Tik ar ilgai ir ar toli… Iki artimiausio serviso?
(31) 2010-02-01 5
Automobilių avarijos dėl „juodojo ledo“ įvyksta keturis kartus dažniau nei dėl šlapios kelio dangos ir dukart dažniau nei dėl sniego. Plonas, nematomas „juodojo ledo“ sluoksnis eismo dalyviams gali būti mirtinai pavojingas, teigiama išplatintame „Renault“ vairavimo mokyklos pranešime.
(31) 2017-10-30 7
Sulaukus šaltojo sezono vairavimo profesionalai pataria kelyje neskubėti ir dar prieš kelionę nuošalesnėje gatvėje ar aikštelėje išbandyti automobilį. Tačiau pareigūnai siūlo apie tai nė nesvajoti, nes gausite didelę baudą ir ilgam neteksite teisės vairuoti. „Gatvė skirta dalyvauti eisme, o ne treniruotis“, – LRT.lt sako Kelių policijos tarnybos viršininkas Vytautas Grašys. Tačiau kaip ir kur tuomet vairuotojai gali tobulinti vairavimo įgūdžius?
(28) 2017-12-18 62
Kiekvieną žiemą vis tas pats. Pirmasis šaltukas, plikledis ar sniegas ir grioviuose pilna automobilių. Vieni nučiuožę, kiti apvirtę. Dalis „išsitaškė“ dar mieste, net nepasiekę užmiesčio kelių. Metai bėga, o esmė nesikeičia. Keičiasi tik skaičiai statistikoje. Taigi, kas ten ką šiemet vėl užklupo netikėtai?
(25) 2017-12-07 27
Tas jausmas, kai ryte skubi į darbą, šoki į automobilį, suki raktelį ir girdi liūdnai lėtėjančio starterio apsisukimus. Akumuliatorius – negyvas. Tada skubi su laidais prašyti kitų vairuotojų pagalbos. Jie atsisako padėti, o tu juos keiki blogiausiais žodžiais. Tačiau specialistai teigia, kad tie blogieji vairuotojai, kurie nesutinka paskolinti savo automobilio energijos, elgiasi visiškai teisingai. Teisingai, nes padėdamas kaimynui rizikuoji sugadinti savo automobilį.
(25) 2017-12-02 23
„Tikrai nekils jokių problemų ir esant -30 laipsnių temperatūrai“, – apie šiuolaikinius dyzelinius automobilius sako specialistai. Tiesa, yra viena papildoma sąlyga, kuri skamba pakankamai abstrakčiai – automobilis turi būti techniškai tvarkingas.
(24) 2013-11-21 0
Sostinės vairuotojai pasipiktino situacija miesto keliuose: nors nematyti nei ledo, nei sniego, automobilius mėto į šalis, o ratai slysta nuo kelio. Sostinės savivaldybė pateikia situacijos išaiškinimą.
(23) 2018-01-11 -12
Pašalinti nuo automobilio langų pernakt juos aptraukusį ledą pavyksta ne iš karto, todėl, ypač kai laiko anaiptol ne marios, ši užduotis ne juokais nervina. Metodai, kurių paprastai griebiamasi, t .y. ledo gremžimas ir automobilio šildymas užvedus variklį, žinoma, patikimi. Bėda tik ta, kad jie reikalauja pastangų ir verčia ne pagal paskirtį švaistyti degalus.
(22) 2012-02-14 5
Lietuvoje 2010 metų kovą buvo daugiau nei 21 tūkst. kilometrų kelių. Didžiuosiuose miestuose plyti kelių šimtų kilometrų ilgio gatvių tinklas. Pavyzdžiui, Kaune yra apie 900 kilometrų gatvių. Kiekvieną žiemą viena didžiausių problemų Lietuvos miestuose būna gatvių barstymas. Šį sezoną kelių barstymas prasidėjo dar lapkričio pradžioje.
(22) 2014-02-11 1
Praėjusį penktadienį iki pat pavakarės buvo uždaryta magistralė A1 Vilnius – Kaunas – Klaipėda 146 kilometre, kur naktį susidūrė 4 sunkvežimiai. Transporto specialisto Saugirdo Pukalsko teigimu, tokių skaudžių avarijų priežastys – ne tik neatsargus vairavimas, bet ir atitvarų kokybė.
(21) 2013-01-25 0
Laikantis minusinei temperatūrai, o dažnai paspaudus nemažam šalčiui, vairuotojai susiduria su amžina problema – rytais apšalusiu automobilio stiklu. Eksploatacinius skysčius transporto priemonėms gaminančios Lietuvos bendrovės „Lesta“ technologė Živilė Dumčiuvienė perspėja, jog valant apšalusius stiklus svarbu nepasiduoti skubai ir vengti dažnų, bet vis dar labai paplitusių klaidų.