Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
 
 

Varikliai ir jų technologijos (Automobiliai ir traukiniai | Technologijos)

Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(9) 2020-10-19 -16
Bet kuris automobilių inžinierius patvirtins, jog vidaus degimo variklis be alyvos gali dirbti vos kelias minutes, tačiau Lietuvos rekordų knygoje užfiksuotas kur kas ilgesnis laikas. Praėjusį ketvirtadienį jis buvo dar kartą pagerintas – Vitoldas Milius su Antanu Pociumi keliolikos metų „Volkswagen Touran“ automobiliu, iš kurio variklio buvo išleista alyva, per 5 val. 23 min. nuvažiavo 307 kilometrus.
(4) 2020-10-16 -3
Dėl per didelio dūmingumo techninės apžiūros pirmu kartu neįveikia kone kas dešimtas dyzelinis automobilis. Ir, sako ekspertai, tikrai ne visada apie šią problemą liudija plika akimi matomas dūmų kamuolys iš transporto priemonės duslintuvo.
(0) 2020-10-16 -3
Kietųjų dalelių filtrai (DPF / FAP) jau tapo įprasta dyzelinių automobilių variklių dalimi, pastaraisiais metais jie pradėti naudoti ir benzininiuose varikliuose (GPF). Šie filtrai užtikrina veiksmingesnį išmetamųjų dujų valymą, todėl pasaulyje griežtėjant ekologijos reikalavimams filtrus dyzelinių automobilių vairuotojams naudoti šiandien privaloma. Dėl netinkamos priežiūros ar žinių stokos lengvai besikemšantys filtrai vairuotojams tampa nemažu galvos skausmu. Ekspertai pataria pirmiausia patikrinti, kokią alyvą naudojate – netinkami pasirinkimai gali kainuoti ir per tūkstantį eurų.
(2) 2020-10-05 6
Šį rudenį Švedijos sunkiojo transporto gamintoja „Scania“ pristatė galingiausią serijinės gamybos variklį sunkvežimiams ir atnaujino visą V8 liniją. Naujasis V8 variklių šeimos narys – net 770 AG ir 3700 Nm sukimo momento agregatas. Atnaujinta variklių linija pasižymės ne tik didesniu efektyvumu, bet ir mažesniu CO2 išmetimu naudojant tiek biodyzeliną, tiek įprastą dyzeliną.
(41) 2020-09-24 -21
Automobilių rinkos ekspertai teigia, kad valdžios sugalvotos priemonės taršai mažinti neveikia. Lietuvos automobilių parkas išlieka vienas seniausių Europoje, o automobilių vidurkis siekia apie 16 metų. Kad gatvėmis ir toliau važinėja taršūs automobiliai, rodo ir dažnai vykstantys automobilių taršos reidai. Aplinkosaugininkų teigimu, automobiliai yra viena didžiausių taršą sukeliančių priežasčių Europoje.
(5) 2020-09-20 5
Europos Parlamentas (EP) balsavo už naujas automobilių testavimo taisykles, kurios įpareigos nuo 2022 m. rugsėjo jų taršą matuoti realiomis vairavimo sąlygomis, skelbiama pranešime.
(0) 2020-09-07 -4
Nuo automobilių registracijos mokesčio įvedimo Lietuvoje praėjo du mėnesiai. Nepaisant to, vairuotojams vis dar kyla klausimų – į redakciją kreipėsi skaitytojas Karolis. Jo teigimu, automobiliui neturėjo būti taikomas registracijos mokestis, tačiau jį visgi teko susimokėti. „Regitra“ paaiškino, kodėl taip atsitiko ir kaip buvo apskaičiuotas mokestis.
(0) 2020-09-04 8
Pasauliui garsiai kalbant apie atsakingą vartojimą ir tvarumą, iš parduotuvių nykstant plastikiniams maišeliams, o kavinėms atsisakant vienkartinių šiaudelių ir plastiko įrankių, turi judėti ir automobilių pramonė, kuriai vis dar klijuojama teršėjos etiketė. Panašu, nebeilgam, mat automobilių gamintojai savo gamyklose pritaiko sprendimus, aprėpiančius kur kas daugiau nei vien tik tai, kas į aplinką išmetama iš duslintuvo.
(8) 2020-08-31 4
Vidaus degimo variklio technologijos nesikeičia jau daugiau nei 100 metų, sako Lietuvos kariuomenės atsargos majoras ir ginkluotės entuziastas Darius Antanaitis. Jo teigimu, naujausio „Lamborghini“ variklio veikimo principas lygiai toks pats, kaip ir vokiečių inžinieriaus Karlo Benzo 1901 metais sukurtos transporto priemonės, kuri gavo jo dukros vardą – Mercedes.
(1) 2020-08-25 3
Versle geriausiai sekasi tiems, kurie moka elegantiškai apeiti taisykles taip, kad viskas būtų pakankamai skaidru ir legalu. Automobilių pramonėje tai yra pakankamai sudėtinga, bet kartu tai nėra neįmanoma. „Porsche“ pradeda vidinį tyrimą, kad pasitikrintų, ar nesukčiavo. Kairė nežino, ką daro dešinė?
(0) 2020-08-23 -14
Nyderlanduose automobilį „Seat Altea“ pirkęs vilnietis Ruslanas Lietuvoje buvo priverstas sumokėti didesnį motorinės transporto priemonės registracijos mokestį.
(3) 2020-08-12 2
Į redakcija kreipėsi skaitytojas Mantas, kuris susidūrė su dilema: įvairiuose šaltiniuose nurodomas skirtingas automobilio išmetamo CO2 kiekis. „Regitros“ duomenimis, registracijos mokestis siekė 240 eurų, o automobilių pardavimo portalo autoplius.lt duomenimis – 105 Eur. Vyras suglumo – kodėl nurodomi visiškai skirtingi išmetamo CO2 kiekiai?
(22) 2020-08-07 9
Naudotais apynaujais automobiliais prekiaujantiems verslams nervus tampo naujasis automobilių registracijos mokestis. Klientams pažadėję, kad už vos pavažinėtą automobilį jiems tikrai nereikės mokesčių šį registruojant, verslininkai jaučiasi lyg gavę antausį, mat „Regitroje“ klientų laukia nemaloni patirtis – mokesčius mokėti tenka, nes duomenų apie registruojamus automobilius įmonė neturi.
(0) 2020-08-07 8
Šiandien turbūt nei vienas iš mūsų neįsivaizduojame savo kasdienybės be daugelio išmaniųjų įrenginių. Visi nešiojami elektriniai prietaisai veikia reikiamu metu ir mums patogioje vietoje – energiją jie gauna iš baterijų, kurias tereikia pakrauti prijungus prie elektros tinklo. Tačiau platus ličio baterijų naudojimas jau dabar stipriai mažina ličio išteklius pasaulyje. Skaičiuojama, kad vien pagaminus milijardą elektromobilių su 60 kWh baterija, bus sunaudota apie 50 proc. visų ličio išteklių.
(5) 2020-07-14 25
Alas Bundyis griebia cukrinę ir išeina į gatvę atsiskaityti su savo priešais. Kam cukrus? Jis keliauja tiesiai į automobilio degalų baką, mat nuo senų senovės yra žinoma, kad taip galima sugadinti automobilį. Bet ar tikrai? „Bosch“, kompanija, kuri pagamina didelę dalį degalų tiekimo sistemų, taip nemano.