Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
 
 

Volkswagen (Automobiliai ir traukiniai | Technologijos)

Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2021-04-12 -2
Elektromobiliai neturi vidaus degimo variklio, tačiau savo forma nedaug skiriasi nuo senamadiškų automobilių. Taigi, priekyje dažnai yra šiek tiek erdvės, kurią galima panaudoti bagažui. Tai kodėl tada „Volkswagen ID.4“ neturi priekinės bagažinės?
(0) 2021-04-08 16
Elektromobiliai tarp įkrovimų gali įveikti 300-400 km, nors daugelis žmonių per dieną nuvažiuoja po 30. Tai kam mums tokios didelės ir brangios baterijos? „Volkswagen“ mano, kad jas galėtume išnaudoti labiau ir jau kitais metais tokią galimybę suteiks visiems savo elektromobiliams.
(5) 2021-04-05 -6
„Volkswagen ID.4“ - tai pakankamai didelis šeimoms skirtas elektromobilis. Jis nėra tiesioginis „Tesla Model 3“ konkurentas, tačiau, žinoma, „Volkswagen“ norėtų jam prilygti pardavimais. Ar žinojote, kad ID.4 turi vieną didelį privalumą prieš „Model 3“ - vokiškas elektromobilis gali apsisukti žymiai mažesnėje erdvėje.
(0) 2021-03-30 27
Taip, mes žinome, kad iki balandžio 1-osios liko dar pora dienų, todėl darome prielaidą, kad tai ne pokštas: „Volkswagen“ JAV rinkoje pasiruošusi pakeisti pavadinimą.
(0) 2021-03-24 -4
Vienas iš dažniausiai pabrėžiamų elektromobilių privalumų - pigi eksploatacija. Elektromobiliai turi mažiau susidėvinčių detalių. Bet niekas nesakė, kiek kainuos net pačių paprasčiausių detalių keitimas.
(5) 2021-03-24 12
Elektromobilių era prasideda. Taip, mūsų keliuose jie dar nėra tokie populiarūs. Ir taip, infrastruktūra dar turi gerėti. Bet sakyti, kad tuoj visi važinėsime elektromobiliais, nėra prognozė ar pranašystė - tai yra faktas. Ir kompanijos po truputį laidoja savo vidaus degimo variklių programas. „Volkswagen“ irgi jau deda tašką.
(9) 2021-03-15 -2
„Volkswagen ID.4“ yra visai naujas elektrinis krosoveris, vienas iš svarbiausių naujų „Volkswagen“ modelių. Su šiuo automobiliu „Volkswagen“ ruošiasi užkariauti JAV ir pasiimti bent keletą apie „Tesla Model Y“ galvojančių pirkėjų. Bet pirmieji apžvalgininkų įspūdžiai nėra tik teigiami.
(0) 2021-03-08 -9
„Volkswagen“ ruošia ypatingą elektrinį sedaną, kuris dabar vadinamas „Project Trinity“. Tai bus ypatingas automobilis ne tik savo technologijomis, bet ir gamybos būdais. Tik kiek jis kainuos?
(22) 2021-03-07 11
„Volkswagen“, kaip ir visi automobilių gamintojai, turi pasirūpinti savo tapatybe žengdama į elektromobilių amžių. Vienas iš svarbiausių „Volkswagen“ projektų dabar - „Project Trinity“. Tai - elektrinis sedanas, kuris bus ypatingas ne tik dėl savo techninių savybių, bet ir dėl gamybos būdų. Kada „Project Trinity“ automobilis pasieks pirkėjus?
(0) 2021-03-05 7
„Volkswagen“, kaip ir daugelis kitų automobilių gamintojų, ruošiasi elektrinei ateičiai. Kada nors „Volkswagen“ bus tik elektromobilių gamintojas, tačiau artimiausią dešimtmetį vidaus degimo varikliai visiškai neišnyks. Kurie „Volkswagen“ gamos modeliai juos išsaugos?
(1) 2021-03-02 2
„Volkswagen ID.3“ - tai maždaug „Golf“ dydžio hečbekas. Labai populiarus elektromobilis yra praktiškas, o ir akies nežeidžia. Bet ar jam tiktų kabrioleto forma? Ir kodėl tokių elektromobilių rinkoje tiesiog nėra?
(3) 2021-02-17 28
1972-ųjų vasario 17 diena istoriškai yra svarbi tiek „Volkswagen“ markei, tiek garsiausiam jos „vabalui“.
(7) 2021-02-16 0
Jei keptumėte bandeles, tikriausiai savo produkcijos nepirktumėte - kokia iš to nauda? Tačiau gali būti, kad „Volkswagen“ pirko savo automobilius. Ir ne šiaip, kad galėtų pasigirti geresne pardavimų statistika, o tam, kad šiek tiek sutaupytų.
(0) 2021-02-12 0
Lietuvos „Volkswagen“, „Skoda“, „Audi“, „Mercedes-Benz“, BMW ir kitų automobilių savininkai, kurių transporto priemonės buvo pagamintos 2005–2015 m., turėtų suklusti – Lietuvoje pristatytas išmanus sprendimas, „HUGO.legal“ teisės robotas, padėsiantis sužinoti, ar į automobilių gamintojus galima kreiptis dėl kompensacijos už suklastotus automobilių išmetamųjų teršalų rodiklius. Ekspertų teigimu, kompensacija gali viršyti net dabartinę automobilio vertę, o automobilių savininkai iš automobilių gamintojų visame pasaulyje jau susigrąžino daugiau nei 31 mlrd.