Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
 
 

Pėsčiųjų apsaugos ir prevencijos technologijos (Automobiliai ir traukiniai | Technologijos)

Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(3) 2016-12-28 17
Pirmoji Lietuvoje net tris saugumo elementus apjungianti perėja įrengta Alytuje, Naujojoje g. Pėsčiųjų saugumą čia užtikrins kryptinis papildomas apšvietimas, LED šviestukai įmontuoti kelio dangoje ir virš kelio ženklų.
(0) 2016-11-16 13
<i>JAV Nacionalinė saugaus eismo valdyba (NHTSA) patvirtino elektromobiliams ir hibridiniams automobiliams skirtą <a href="https://www.nhtsa.gov/About-NHTSA/Press-Releases/nhtsa_quiet_car_final_rule
(2) 2016-08-31 10
<i>Nuo rugsėjo 1-osios, daugiau nei 320 tūkst. moksleivių visoje Lietuvoje pradės kasdienes keliones į mokyklas.</p><p> Siekiant padidinti jų saugumą, rugsėjis Vilniuje skelbiamas saugaus eis
(0) 2016-05-20 15
„Google“ JAV užpatentavo ypatingą dangą, kuri, incidento atveju, padeda priklijuoti pėsčiąjį prie variklio dangčio.
(4) 2016-03-17 22
Didinant pėsčiųjų saugumą nereguliuojamose pėsčiųjų perėjose, sostinėje įrengiami pėsčiųjų atitvarai, kurie neleidžia vairuotojams arti pėsčiųjų perėjos statyti automobilio, rašoma Vilniaus miesto savivaldybės pranešime spaudai.
(0) 2015-12-01 10
„Kur velnias neša?!“, „Nejau gyvent nusibodo?!“ „Ei, ką čia dabar sugalvojai?!“ „Alio, nė nemėgink!“ Štai tokie ir panašūs šūksniai gatvėje gali skambėti ne tik keistai, bet ir dažnai. Taip ir ne tik taip gatvėje suįžūlėjusius ar užsimiršusius pėsčiuosius ateityje drausmins autonominiai automobiliai.
(8) 2015-09-15 40
Ar pamenate automobilius, kurie neturėjo neleidžiančios stabdžiams užsiblokuoti ABS sistemos ar bent vienos oro pagalvės? Tokie automobiliai – jau istorija, o šiandien parduodamos naujos mašinos privalo turėti ne tik šias minimalias saugumo sistemas, bet ir stabilumo kontrolę.
(1) 2015-08-17 91
Viso pasaulio vairuotojai socialiniuose tinkluose ėmė dalintis įdomia idėja, kaip apsaugoti per perėją einančius pėsčiuosius.
(10) 2015-04-21 11
Jungtinių Amerikos Valstijų Nacionalinės saugumo tarybos interneto puslapyje teigiama, kad sutemus pėsčiojo galimybė būti partrenktam ir užmuštam automobilio išauga 1100 procentų. Tiek daug? Negali būti, kodėl?
(12) 2015-02-25 24
Pėsčiųjų eismas taptų gerokai saugesnis, jeigu abiejuose „frontuose“ eisme dalyvaujantieji (ir pėstieji ir vairuotojai) ne tik stropiai taikytų Kelių eismo taisykles (KET), bet taip pat ir mąstytų racionaliai, būtinai pagalvotų ne tik apie saugumą bet ir abipusį patogumą. Iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad kelias nėra ta vieta, kur reikėtų ieškoti patogumo, tačiau įsigilinus galima išvesti atvejų, kai patogumo paieškos priveda ne tik prie didesnio saugumo (tai – pagrindinis laimėjimas), bet ir prie racionalesnio dalyvavimo eisme (pavyzdžiui, pėsčiajam gatvę pereiti užtrunka trumpiau).
(0) 2014-12-16 2
„Atsarga gėdos nedaro“, - senas priežodis, kurį pėstieji Lietuvoje pernelyg dažnai pamiršta. Einant gatve tamsiu paros metu atšvaitai reikalingi net tik užmiesčio keliuose. Ne visos miestų gatvės yra apšviestos, o tamsiame skersgatvyje per vėlai pamatęs į gatvę išėjusį žmogų bejėgis ką nors padaryti bus ir greičio neviršijantis vairuotojas.
(4) 2014-11-04 6
Nespėjus atvėsti aistroms dėl lentelių su žaliomis rodyklėmis, gatvėse jau matomos pirmosios permainos. Šiauliuose, Pramonės g. – Išradėjų g. sankryžoje lentelės su žaliomis rodyklėmis pakeistos į atskirus šviesoforus su rodyklėmis į dešinę.
(0) 2014-09-02 2
Penktadienį Vilniuje pristatyta moderniausia ir saugiausia šalyse pėsčiųjų perėja. Ji sumontuota prie Šeškinės g. 25 įsikūrusios Žygimanto Augusto pagrindinės mokyklos.
(5) 2014-04-03 0
Trečiadienį Europos Parlamentas pritarė su ES Taryba pasiektam susitarimui sugriežtinti transporto priemonių keliamo triukšmo ribas. Naujosios taisyklės įpareigos naujų automobilių gamintojus nurodyti transporto priemonių triukšmingumo lygį, taip pat nustatys minimalius elektrinių ir hibridinių transporto priemonių garso standartus, kad juos pastebėtų pėstieji.
(1) 2013-12-19 0
Pagal eismo įvykius draudikai apskaičiavo, kad daugiausia pėsčiųjų nukenčia spalio – sausio mėnesiais. Per nepilnus trejus metus užfiksuota, kad spalio – lapkričio mėnesiais į eismo įvykius patenka vidutiniškai po 66 pėsčiuosius, o gruodžio – sausio mėn. – po 56. Kurią valandą pėstiesiems keliuose pavojingiausia?