Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
 
 

Pėsčiųjų apsaugos ir prevencijos technologijos (Automobiliai ir traukiniai | Technologijos)

Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(2) 2018-07-06 -1
Remiantis amerikiečių atliktu tyrimu, kiekvienais metais stovėdami ir laukdami kol galės pereiti gatvę, žmonės praleidžia maždaug 1.6 mlrd. valandų . JAV ekonomikai tai kainuoja apie 2.6 mlrd. dolerių. Tad visai natūralu klausti – ar paspaudus šalia perėjų esantį „šviesoforo įjungimo“ mygtuką šviesoforo signalas pasikeis greičiau?
(5) 2018-09-11 2
Automobilių gamintojai ir kitos naujųjų technologijų įmonės kuria savavaldžio vairavimo sistemas ir tikisi, kad ateityje dirbtinis intelektas sugebės pakeisti vairuotoją. Tačiau tai turi šalutinį poveikį – pėstieji nepasitiki autonominiais automobiliais, nes nežino, ar norint pereiti gatvę tokios transporto priemonės tikrai sustos juos praleisti.
(0) 2018-10-12 3
Automobilių statymas prie pat pėsčiųjų perėjų jau ne tik didmiesčių, bet ir mažesnių Lietuvos miestų problema. Draudikai atkreipia dėmesį, kad toks transporto priemonių parkavimas sukelia avarines situacijas, nes vairuotojams užstoja pėsčiuosius, įžengusius į perėją, o pastarieji – dažnai nepamato atvažiuojančių automobilių, rašoma pranešime.
(0) 2019-10-08 7
„Tesla“ galės uždainuoti ožkos balsu ar judėti skleisdama besidaužančių kokoso riešutų garsą.
(0) 2015-12-01 10
„Kur velnias neša?!“, „Nejau gyvent nusibodo?!“ „Ei, ką čia dabar sugalvojai?!“ „Alio, nė nemėgink!“ Štai tokie ir panašūs šūksniai gatvėje gali skambėti ne tik keistai, bet ir dažnai. Taip ir ne tik taip gatvėje suįžūlėjusius ar užsimiršusius pėsčiuosius ateityje drausmins autonominiai automobiliai.
(0) 2018-11-08 1
Nuo šių metų lapkričio 1-osios, įsigaliojus naujiems Kelių eismo taisyklių (KET) reikalavimams, vairuotojai, priartėję prie pėsčiųjų perėjos ir pamatę šalia jos stovintį žmogų, privalo sustoti ir įsitikinti, ar jis ruošiasi kirsti važiuojamąją dalį. Taip siekiama užtikrinti pėsčiųjų saugumą. Tačiau ką daryti vairuotojams tose vietose, kur pėsčiųjų srautas yra intensyvus ir praktiškai nenutrūkstamas? Šį klausimą paliekama spręsti pačioms miestų savivaldybėms.
(0) 2016-12-30 18
Kaip rašo naujienų portalas „Deutsche Welle“, per teroro išpuolį Berlyno kalėdinėje mugėje įsijungusi sunkvežimio „Scania“ avarinė stabdymo sistema leido automobilį sustabdyti už 76 metrų, o ne dar toliau.
(0) 2014-12-16 2
„Atsarga gėdos nedaro“, - senas priežodis, kurį pėstieji Lietuvoje pernelyg dažnai pamiršta. Einant gatve tamsiu paros metu atšvaitai reikalingi net tik užmiesčio keliuose. Ne visos miestų gatvės yra apšviestos, o tamsiame skersgatvyje per vėlai pamatęs į gatvę išėjusį žmogų bejėgis ką nors padaryti bus ir greičio neviršijantis vairuotojas.
(5) 2014-04-03 0
Trečiadienį Europos Parlamentas pritarė su ES Taryba pasiektam susitarimui sugriežtinti transporto priemonių keliamo triukšmo ribas. Naujosios taisyklės įpareigos naujų automobilių gamintojus nurodyti transporto priemonių triukšmingumo lygį, taip pat nustatys minimalius elektrinių ir hibridinių transporto priemonių garso standartus, kad juos pastebėtų pėstieji.
(0) 2019-02-05 0
Eismo sąlygos, sauga ir transporto priemonės per keletą metų labai pasikeitė ir dėl technologijų plėtros toliau sparčiai kinta. Vilniaus Gedimino technikos universitete (VGTU) viešėjęs Švedijos transporto administracijos vyresnysis patarėjas Larsas Ekmanas pastebėjo, kad ne visada plėtra vyksta tokia kryptimi, kaip tikimasi iš pradžių, rašoma pranešime žiniasklaidai.
(3) 2020-07-27 1
Naujausiais policijos duomenimis, nuo šių metų pradžios Kauno gatvėse nežuvo nė vienas pėstysis. Nuolatinės investicijos į saugumui skirtą infrastruktūrą, stebimi pėsčiųjų srautai, keičiamas šviesoforų darbas, įrengiami atitvarai, apšviečiamos perėjos ir išskirtinis rombo formos horizontalusis ženklinimas – nuoseklus pastarųjų kelerių metų darbas apsaugant žmones nuo skaudžių nelaimių, skelbiama pranešime žiniasklaidai.