Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
 
 

Pėsčiųjų apsaugos ir prevencijos technologijos (Automobiliai ir traukiniai | Technologijos)

Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2018-10-08 21
Garsiai nuskambėjęs draudimas pėstiesiems naudotis telefonu perėjose sukėlė didžiulį triukšmą, bet, panašu, kad be reikalo. To priežastis labai paprasta – šis KET pakeitimas iš tiesų nieko neuždraudė.
(4) 2018-08-09 2
Automobilių pramonėje visiškai normalu, kad gamintojų pagyromis netikima aklai, o norima visas sistemas išbandyti specialiuose bandymų poligonuose. Ir toli gražu ne visuomet tai, ką sako gamintojas, patvirtinama testais.
(9) 2018-07-05 2
Amerikiečių meilės krosoveriams, pikapams bei didesnio pravažumo automobiliams pasekmės – niokojančios, rašoma portale carscoops.com. Ir čia nekalbama apie ekologinį aspektą.
(0) 2018-08-28 8
Netolimoje ateityje pėsčiųjų perėjos gali visiškai pasikeisti. Vaizdo kameros, kompiuterinė programa ir į kelią integruotas didžiulis šviesos diodų ekranas leido inžinieriams padaryti taip, kad jos reaguotų į aplinką.
(2) 2018-07-06 -1
Remiantis amerikiečių atliktu tyrimu, kiekvienais metais stovėdami ir laukdami kol galės pereiti gatvę, žmonės praleidžia maždaug 1.6 mlrd. valandų . JAV ekonomikai tai kainuoja apie 2.6 mlrd. dolerių. Tad visai natūralu klausti – ar paspaudus šalia perėjų esantį „šviesoforo įjungimo“ mygtuką šviesoforo signalas pasikeis greičiau?
(5) 2018-09-11 2
Automobilių gamintojai ir kitos naujųjų technologijų įmonės kuria savavaldžio vairavimo sistemas ir tikisi, kad ateityje dirbtinis intelektas sugebės pakeisti vairuotoją. Tačiau tai turi šalutinį poveikį – pėstieji nepasitiki autonominiais automobiliais, nes nežino, ar norint pereiti gatvę tokios transporto priemonės tikrai sustos juos praleisti.
(0) 2018-10-12 3
Automobilių statymas prie pat pėsčiųjų perėjų jau ne tik didmiesčių, bet ir mažesnių Lietuvos miestų problema. Draudikai atkreipia dėmesį, kad toks transporto priemonių parkavimas sukelia avarines situacijas, nes vairuotojams užstoja pėsčiuosius, įžengusius į perėją, o pastarieji – dažnai nepamato atvažiuojančių automobilių, rašoma pranešime.
(0) 2018-11-08 1
Nuo šių metų lapkričio 1-osios, įsigaliojus naujiems Kelių eismo taisyklių (KET) reikalavimams, vairuotojai, priartėję prie pėsčiųjų perėjos ir pamatę šalia jos stovintį žmogų, privalo sustoti ir įsitikinti, ar jis ruošiasi kirsti važiuojamąją dalį. Taip siekiama užtikrinti pėsčiųjų saugumą. Tačiau ką daryti vairuotojams tose vietose, kur pėsčiųjų srautas yra intensyvus ir praktiškai nenutrūkstamas? Šį klausimą paliekama spręsti pačioms miestų savivaldybėms.