Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
 
 

Volvo (Automobiliai ir traukiniai | Technologijos)

Rodomi įrašai iš
visi straipsniai video
Archyvo rikiavimo ir rūšiavimo funkcijos
komentuojami skaitomiausi rekomenduojami naujausi
 
 
(0) 2011-06-27 0
Daugiau nei 20 proc. visų su sunkvežimiais susijusių avarijų įvyksta transporto spūstyse arba panašiose situacijose. Todėl „Volvo Trucks“ sukūrė automatizuotą pagalbos spūstyse sistemą „AquA“ (Automated Queue Assistance,), kuri patekus į lėtai judantį automobilių srautą iš vairuotojo perima transporto priemonės valdymą. Birželio mėn. 21-22 d. sistema buvo demonstruojama baigiamajame „HAVEit“ projekto renginyje Geteborge, Švedijoje.
(1) 2011-06-01 1
„Volvo“ plečia savo alternatyviųjų degalų programą ir tampa pirmuoju Europos sunkvežimių gamintoju, kurio naujasis dujomis varomas vilkikas „Volvo FM MethaneDiesel“ atitinka regioniniams ir tolimiesiems gabenimams taikomus reikalavimus.
(0) 2011-05-02 0
„Volvo Trucks“ pradeda kampaniją, kuria siekiama supažindinti su degalų sąnaudų mažinimo galimybėmis keičiant požiūrį į sunkvežimių eksploataciją, technologijas ir vairavimo įpročius. Švedijos sunkvežimių gamintojas sako, kad daug sutaupyti galima ir labai paprastomis priemonėmis.
(0) 2011-03-29 0
Užbaigusi bandymų etapą „Volvo Trucks“ jau priima užsakymus sunkiųjų hibridinių sunkvežimių gamybai. Birželį kompanija pradės apie 100 hibridinių ribotos serijos „Volvo FE“ sunkvežimių surinkimą. Sunkvežimiai klientams bus pristatyti 2011–2013 metais numatytose Europos rinkose.
(1) 2011-02-11 0
Projektas „One More Pile“ Šiaurės Švedijoje įgyvendinamas jau dvejus metus. Įgyvendinant šį projektą ieškoma būdų racionalizuoti medienos gabenimą. Dėmesio centre – 30 metrų ilgio ir 66 tonų naudingosios apkrovos „Volvo“ miškavežis. Naujausios ataskaitos duomenimis, jei būtų leista eksploatuoti tokius autotraukinius medienos gabenimui, degalų sąnaudas pavyktų sumažinti net 20 proc.
(14) 2011-01-18 0
Sinchronizuotai judančių transporto priemonių kolonos greitkeliuose gali pasirodyti jau po dešimties metų. Ši technologija, kuriama pagal ES finansuojamą projektą SARTRE, pirmą kartą sėkmingai pademonstruota netoli Geteborgo miesto Švedijoje įsikūrusiame „Volvo“ bandymų poligone.