Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Technologijos » Mobilusis ryšys

Pateikta ataskaita, kokie telefonai yra dažniausiai pristatomi diagnostikai ir remontui: paaiškėjo ir blogiausiai veikiančių telefonų kompanija, tačiau šiuos duomenis ragina vertinti su atsarga

2018-07-27 (8) Rekomenduoja   (-9) Perskaitymai (3872)
    Share

„Blancco“ kompanija paviešino išsamią ataskaitą, kurioje matyti, kad „Samsung“ ir „Xiaomi“ kompanijų išmanieji telefonai pasižymi didžiausiu sutrikimų rodikliu (angl. failure rate), o „Xiomi Redmi 4“ yra pats blogiausias „Android“ telefonas.

Ir į šį sąrašą pakliuvo ne tik „Xiomi Redmi 4“, bet ir „Xiaomi Redmi Y1“. Nuo „Xiaomi“ kompanijos neatsiliko ir „Samsung“. Į sąrašą pakliuvo „Galaxy S7“, „Galaxy S8 Plus“ ir „Galaxy S7 Active“. Kiti šio top 10 telefonų su didžiausių sutrikimų rodikliu modeliai yra „Nokia 6“, „Moto G5S Plus“ ir „Lenovo K8 Note“.

Bendrai „Samsung“ yra pripažinta kaip blogiausiai veikiančių telefonų kompanija (34 % sutrikimų rodiklis), nors ataskaitoje pažymima, kad pastebimas ryškus šio rodiklio sumažėjimas jei lygintume su ankstesnėmis ataskaitomis. „Xiomi“ kompanija užėmė antrą vietą (13 %), „Motorola“ (9 %) ir „LG“ (7 %).

„Samsung“ ir „Xiaomi“ yra vieni iš populiariausių išmaniųjų telefonų prekės ženklų, tad tai, kad jie yra dešimtuke tikriausiai labai ir nestebina. Tačiau yra gana įdomus dalykas. Nors „Huawei“ kompanija užėmė 8-tą vietą, bet nei vienas jos konkretus išmanusis telefonas nepakliuvo į top 10 telefonų su didžiausių sutrikimų rodiklių sąrašą. Atrodo gana keistai.

Pereinant prie „iOS“ įrenginių sutrikimų, buvo nustatyta, kad „iPhone 6“ yra blogiausiai veikiantis „Apple“ telefono modelis. Po jo sekė „iPhone 6s“ ir „6s Plus“.

Ir kaip galite pastebėti iš žemiau pateiktos lentelės, „iOS“ įrenginiai pasižymi gerokai aukštesniu sutrikimų rodikliu nei „Android“ telefonai. „iPhone 6“ pasižymi net 26 % sutrikimų rodikliu ir iškart nėra aišku, kodėl jis toks didelis.

Turbūt priežastis yra ta, kad „iPhone 6“ jau artėja prie savo pabaigos, kadangi rinkoje jis pasirodė 2014 metais ir tai sąlyginai senas telefonas. Visgi, senesni „iPhone“ telefonai yra vis dar itin populiarūs, ypač tarp tų žmonių, kurie ieško biudžetinio telefono ir negali sau leisti mokėti 1000 eurų už naujausią „iPhone“, bet nori turėti būtent šios kompanijos išmanųjį telefoną.

Ataskaitoje teigiama, kad pagrindinė „Android“ telefonų sutrikimų rodiklio sudedamoji dalis atitenka pačių telefonų veikimo sutrikimams. Taip pat nustatytos problemos su kameromis ir mikrofonais. Tuo tarpu „iOS“ vartotojai dažniausiai susiduria su „Bluetooth“ ir „WiFi“ ryšio problemomis.

„iOS“ telefonų veikimo sutrikimai nebuvo pagrindinė sutrikimų rodiklio sudedamoji dalis. Tai gali būti dėl to, kad didžioji dalis „Android“ telefonų yra skirti biudžetiniam segmentui ir nėra taip gerai išbaigti kaip flagmanai.

„Apple“ parduoda tik aukščiausio lygio išmaniuosius telefonus. Taip pat skirtingai nuo „Android“ prekės ženklų, „Apple“ griežtai kontroliuoja operacinę sistemą, todėl „Cupertino“ bendrovė gali optimizuoti tiek aparatinės įrangos, tiek ir programinės įrangos skyrius.

„Blancco“ kompanijos komentaras

Paviešintoje ataskaitoje kompanija teigė, kad duomenys buvo surinkti iš „šimtų mobiliųjų telefonų gamintojų ir turėtojų“ telefonų, kurie buvo skirti diagnostikai ir duomenų ištrynimui. Remiantis ataskaita, būtent „Blancco“ platformoje buvo atlikti telefonų diagnostikos ir duomenų likvidavimo procesai.

„Blancco“ atstovas patvirtino, kad sutrikimų rodiklių duomenys buvo grįsti būtent šiais bandymais. „Turėkite galvoje, kad sutrikimų rodiklį gali nulemti daugybė faktorių, įskaitant ir menkas našumo problemas“, - sakė „Blancco“ atstovas spaudai.

Kitaip tariant, „Blancco“ šiek tiek lėčiau veikiantį telefoną taip pat priskyrė prie tų telefonų, kurie turi sutrikimų. Lėtesnis telefonų našumas yra vienas iš pagrindinių skundų, bet ar tai tikrai reiškia, kad toks telefonas yra sugedęs? Ko gero daugelis žmonių būtų patenkinti turėdami „Samsung Galaxy S7“, nors jis ir nėra toks pats greitas kaip 2016 metais.

Sąraše taip pat nėra atskirų „Huawei“ modelių. „Blancco“ atstovas teigė, kad „nėra pakankamai Huawei įrenginių, todėl negalima daryti konkrečių išvadų“. Tai reiškia, kad tiesiog nepakanka „Huawei“ įrenginių, kuriuos būtų galima ištestuoti ar, kad nėra tiek daug sutrikimų turinčių „Huawei“ telefonų, kurie pakliūtų į bendrą dešimtuką? O kaip su „iOS“ įrenginiais? Ar tai pačių įrenginių problema, kad jie greitai pasižymi tam tikrais sutrikimais ar tiesiog jie atsiranda dėl to, kad žmonės ilgai turi įsigiję konkretų „iPhone“ telefoną?

„Paprastai mes išbandome daugybę iPhone ir Samsung įrenginių“, - teigė „Blancco“ atstovas. „Tai gali turėti įtakos sutrikimų rodikliui, nes bandymams pakliūna didesnis skaičius telefonų. Tai nereiškia, kad su iOS įrenginiais yra būtinai kažkas blogo.“

Panašu, jog bendrovė pripažįsta, kad daugelio populiarių įrenginių sutrikimų rodiklis bus didesnis dėl to, kad tiesiog galima patikrinti didesnį skaičių šių išmaniųjų telefonų

Verta skaityti! Verta skaityti!
(10)
Neverta skaityti!
(19)
Reitingas
(-9)
Komentarai (8)
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai
Naujausi įrašai

Įdomiausi

Paros
91(2)
84(5)
31(1)
27(6)
24(0)
21(4)
20(0)
17(7)
11(1)
11(0)
Savaitės
108(1)
90(5)
89(0)
69(7)
Mėnesio
150(27)
143(22)
108(1)
106(0)
103(19)