Mobili versija | Apie | Visos naujienos | RSS | Kontaktai | Paslaugos
 
Jūs esate čia: Pradžia » Visos temos » Technologijos » IT

Patarimai, kuriuos būtina įsiminti visiems: kaip savo verslo naudai panaudoti „Facebook“?

2017-02-15 (0) Rekomenduoja   (4) Perskaitymai (882)
    Share

Ne paslaptis, kad šiandien socialinis tinklas „Facebook“ yra milžiniškas bendravimo, saviraiškos galimybes teikiantis įrankis. Plačios perspektyvos čia atsiveria ir bet kokiam verslui. Tačiau, esant tokiam didžiuliam informacijos kiekiui, iškyla natūralus klausimas – kaip tinkamai panaudoti „Facebook“ nuosavame versle ir padidinti pardavimus?

Ilgamete patirtimi, kaip įdarbinti socialinį tinklą savo vystomoje veikloje bei gauti realius klientus, dalijasi socialinių tinklų ekspertė, interneto rinkodaros paslaugų agentūros „Berklis“ ir mokymų agentūros „SEO Akademija“ įkūrėja, lektorė Evelina Tamulaitienė.

Pirmieji žingsniai

Prieš pradedant atlikti bet kokius veiksmus socialiniame tinkle, svarbiausia nusistatyti bendrą tvarką – veikimo planą. Čia kalbama ne tik apie pardavimų didinimą, bet ir uždavinius. Svarbu atsakyti sau į šiuos klausimus: kaip atrodys jūsų pranešimai? Kaip dažnai juos skelbsite? Kaip bendrausite su savo sekėjais? Kas administruos bei analizuos puslapį?

Pusiausvyra tarp komercinio ir informacinio turinio

Skleidžiama žinutė turi atspindėti jūsų sritį. Vadinasi, privalote rasti pusiausvyrą tarp komercinio ir informacinio turinio. Žmones domina ne tik akcijos, pigūs pasiūlymai, bet ir šviežiausios naujienos, susijusios su jūsų veikla. Taigi, sėkmingas verslas „Facebook“ – dalykiškas, bet nenuobodus.

Draugiška aplinka

Kadangi socialinis tinklas yra interaktyvi terpė, čia ypatingai svarbus bendravimas. Svarbu nebijoti užmegzti dialogą su savo puslapio fanais: draugiškas komentarų atsakinėjimas, reakcija tiek į teigiamus, tiek į neigiamus komentarus neabejotinai kuria verslo teigiamą įspūdį ir garantuoja vartotojo pasitikėjimą.

Vizualizacija

Siekiant pritraukti kuo didesnį fanų dėmesį,  būtina apsvarstyti galimus įrašo apipavidalinimo variantus. Šioje informacijos ir komunikacijos technologijų eroje įvairių reklaminių medžiagų maketavimas neturėtų tapti didžiausiu verslininkų galvos skausmu. Interneto platybėse gausu nemokamų įrankių, leidžiančių originaliai, greitai ir nesunkiai pateikti bet kokią vizualią informaciją. 

Tiesioginės transliacijos

Pašnekovės įsitikinimu, tiesioginė transliacija yra puiki priemonė, siekiant sustiprinti ryšius su klientu ar pristatant aktualias naujienas. Profesinių klausimų–atsakymų video, interviu su žymiais asmenimis, įtraukiant vartotojų pateiktus klausimus, renginių akimirkos – tai tik keletas scenarijų live video panaudojimui.

Žodžių žymėjimas grotelėmis

„Hashtag‘ų esmė – temų kategorizavimas, tokiu būdu įvairaus pobūdžio turinys yra suskirstytas į bendrą erdvę, kurioje jūsų įrašas tampa matomu didesniam žmonių skaičiui. Tačiau hashtag‘ų naudojimas turi būti prasmingas bei saikingas: žymėti žodžius grotelėmis patartina gana bendriems dalykams, tam tikrų akcijų ar kampanijų metu.

Bendruomenės

„Facebook“ suteikia verslui nemokamą ar palyginus gana pigų reklamos kanalų pasirinkimą. Socialinio tinklo grupės, skirtos skelbimams, ir turgeliai yra dar viena nuostabi erdvė pardavimams didinti, naujų klientų paieškai ir savo veiklos plėtrai.

Prizai

Dovanos – dar vienas būdas, norint palaikyti šiltus ir artimus santykius su savo fanais. Gerai apgalvotas dovanų teikimas gali turėti didelę naudą ir pačiai įmonei. Paprasčiausias variantas – skirti dovaną klientui ir/ar jo draugui, pasidalinusiam naujai išbandytos prekės/paslaugos įspūdžiais. Tokio konkurso tipo pasirinkimas suteikia fanams unikalią galimybę susipažinti su pasiūla iš pirmų lūpų bei, žinoma, buriamas ištikimų klientų ratas.

Reklama

Mokamas, tačiau vis dar pigus bei efektyviausias reklamos kanalas. Šiandieninė „Facebook“ reklamos funkcija suteikia išskirtinę galimybę pasiekti milžiniškus tikslinės auditorijos skaičius. Čia svarbiausia – tikslinės auditorijos nustatymas. Ji gali būti pasirinkta įvairiausiais pjūviais: pagal vietovę, amžių, lytį, kalbą, išsilavinimą, karjerą ar net santykių būseną, pomėgius.

Nuosekli analizė

Paskutinis apibendrinantis būdas, kaip sėkmingai panaudoti „Facebook“ versle – stebėti. Norint pakilti į aukštumas, būtina stebėti statistinius rodiklius, kurie visapusiškai atskleidžia jūsų auditoriją, jos įpročius. Tačiau šalia socialinio tinklo statistikos analizės, verta pažvelgti ir į kitų naudojamų kanalų rodiklius, juos tarpusavyje palyginti. Galbūt paaiškės, kad tam tikra informacija, esanti jūsų verslo svetainėje, yra neaktuali puslapio lankytojams, o štai ta pati žinutė gali būti itin įdomi dideliam „Facebook“ fanų skaičiui. Tokiu būdu ne tik išvengsite perteklinės informacijos, bet ir sutaupysite daug laiko ar pinigų

Taigi, socialinis tinklas turi plačias galimybes tiek stambiam, tiek mažesniam verslui. „Facebook“ bet kokioje veikloje bus efektyvus tik tuomet, kai bus siekiama pažinti savo klientus ir žinoma, kokia informacija jiems ne tik naudinga, bet ir įdomi.

Verta skaityti! Verta skaityti!
(8)
Neverta skaityti!
(4)
Reitingas
(4)
Komentarai (0)
Komentuoti gali tik registruoti vartotojai
Komentarų kol kas nėra. Pasidalinkite savo nuomone!
Naujausi įrašai

Įdomiausi

Paros
63(0)
61(5)
35(0)
28(0)
26(2)
25(0)
24(0)
19(0)
19(0)
15(0)
Savaitės
94(1)
82(1)
80(3)
60(2)
Mėnesio
147(25)
107(13)
89(0)
85(8)